LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Quan acabis amb el teu Jardi, si t'avorreixes, passa per Corbera, que et donaré feina....

La Piki té raó, NO FOTO-NO GARDEN !!!!!!
 
Tommmmma, ya....

Home de poques paraules, però ben dites!!!
serie1_rotfl.gif
 
Quan acabis amb el teu Jardi, si t'avorreixes, passa per Corbera, que et donaré feina....

La Piki té raó, NO FOTO-NO GARDEN !!!!!!

Goita'l...,el que faltava.... joeer, tot@s contra el prese ehhhhh...?

Francesc X, johnnyhy ., val, ja vindré, però amb ajuda..., tot sol no puc..., ja t'aviso, per que preparis habitació...! ;)
 
Les imatges de dissabte s'han volatilitzat del meu móvil però no dels meus records, tot el contrari del que deia en Roy Batty, que per si ho recordeu, ho deixo aquí sota;

"Yo... he visto cosas que vosotros no creeríais: Atacar naves en llamas más allá de Orión. He visto rayos C brillar en la oscuridad cerca de la Puerta de Tannhäuser. Todos esos momentos se perderán... en el tiempo... como lágrimas en la lluvia. Es hora de morir"

Es el meu heroi hi lamento no estar d'acord amb ell respecte de les imatges del dissabte 14 de març del 2.015
 
Ah, per cert, se sent el run-run que s'està cuinant la segona part de Blade Runner, i m'interesa perque segueixo molt intrigat en saber si els androids somien amb xais eléctrics.
I també vull saber les derivades d'aquella altre brutal frase del Roi, (un crac aquest Roy, amb androids així...) ;"Nothing the God of bio-mechanics wouldn't put you in heaven for", deixeu-me que ho posi en versió original, es més genuí.
 
Última edición:
Alaaaa, pa la nena de la minipocket..., los retratos del jardinero i su jardin...!

PereDVJardiner.jpg


Entreu, entreu...!

1.jpg


Aqui el jardinero....!

5.jpg


Aqui el jardin...

2.jpg


3.jpg


4.jpg


Piki, queeeee...., t'ho creus ara...?

i tu.. Johnny..??
 
Última edición:
Ja, la xespa es de plàstic, o de pixiglas, el jardiner de photochop i les plantes, de que son les plantes?


Chata..., la gespa no es ni de plàstic, ni de Pixiglas...., vens i ho comproves tu mateix i el mateix et dic de les plantes....aixi que ja sabesssssssss.....

Tommmmmmmmaaaa yaaaaaaaaaaaaaa....! ;)
 
Chata..., la gespa no es ni de plàstic, ni de Pixiglas...., vens i ho comproves tu mateix i el mateix et dic de les plantes....aixi que ja sabesssssssss.....

Tommmmmmmmaaaa yaaaaaaaaaaaaaa....! ;)

Bah!... Por esta respuesta te doy 5'5 sobre 10...Presi, a ti te pasa algo...aprobao raspao y justito...has perdido incisión y mordida....sales con un dentista?
 
Bah!... Por esta respuesta te doy 5'5 sobre 10...Presi, a ti te pasa algo...aprobao raspao y justito...has perdido incisión y mordida....[HIGHLIGHT2]sales con un dentista?[/HIGHLIGHT2]

Pos no,Sicario, no es dentista, pero tiene una mordedura preciosa..., pero a ti si que te pasa algo..., quieres cambiar de profesión....?

portera...? te iria bien como dice el amigo Piojoso. ....:D:D



Venga, pon nota..! ;)
 
Última edición:

je je je! Ja som 4 els que anem al Marroc



Marroc 1ª part : https://goo.gl/maps/Xv2e2

Marroc 2ª part : https://goo.gl/maps/fTZq1

ALA, EL QUE QUIERA QUE SE LA META EL SU GPS


Pusiste el recorrido para dos días. Y el resto de días que hacemos??? :D:D:D


Ara que sois dos parejitas, el tema está fácil si os aburrís mucho.
:D



Alaaaa, pa la nena de la minipocket..., los retratos del jardinero i su jardin...!

Piki, queeeee...., t'ho creus ara...?

i tu.. Johnny..??


Ara és més creible!
grin.gif
 
Última edición:
Pos no,Sicario, no es dentista, pero tiene una mordedura precisosa..., pero a ti si que te pasa algo..., quieres cambiar de profesión....?

portera...? te iria bien como dice el amigo Piojoso. ....:D:D



Venga, pon nota..! ;)

Si hay que cambiar a portera se cambia...cuanto pagas? :D:D:D:D:D:D

En cuanto a la nota, lo vamos a dejar en un "progresa adecuadamente" :D:D:D:D:D
 
-Dissabte por ser que plogui, o pot ser que no.
-Si plou ja sabem que el jardiner no vindrà (ha de cuidar les adelfes)
-Si no plou, no sabem, encara, qui no vindrà.

Dit això proposo que aquells que no vinguin en cas de que no plogui, ho vagin dient, així sabrem, amb tant sols una simple resta, quins son aquells que si que venen. Com hem dit en cas de que no plogui.

Si plou, si plou farem els mateixos procediments descrits, i no més considerarem que a tots aquells que diguin que no venen els hi sumarem una unitat, just aquella que per defecte ja coneixem d'antuvi que no vindrà.

Queda clar?

Doncs apa, els que no vindreu ja podeu començar a manifestar-vos
 
-Dissabte por ser que plogui, o pot ser que no.
-Si plou ja sabem que el jardiner no vindrà (ha de cuidar les adelfes)
-Si no plou, no sabem, encara, qui no vindrà.

Dit això proposo que aquells que no vinguin en cas de que no plogui, ho vagin dient, així sabrem, amb tant sols una simple resta, quins son aquells que si que venen. Com hem dit en cas de que no plogui.

Si plou, si plou farem els mateixos procediments descrits, i no més considerarem que a tots aquells que diguin que no venen els hi sumarem una unitat, just aquella que per defecte ja coneixem d'antuvi que no vindrà.

Queda clar?

Doncs apa, els que no vindreu ja podeu començar a manifestar-vos

I els que no vindrem, tant si plou com si no plou, què hem de fer? :rolleyes2:
 
Alaaaa, pa la nena de la minipocket..., los retratos del jardinero i su jardin...!

PereDVJardiner.jpg


Entreu, entreu...!

1.jpg


Aqui el jardinero....!

5.jpg


Aqui el jardin...

2.jpg


3.jpg


4.jpg


Piki, queeeee...., t'ho creus ara...?

i tu.. Johnny..??

Ja pots passar per la meva selva per arreglar-la !!!!
Ets un FIGURA !!!

Però si el meu gos fa forats...es quedará !!! .-P

Felicitats, nen, enveja sana !!!
 
-Dissabte por ser que plogui, o pot ser que no.
-Si plou ja sabem que el jardiner no vindrà (ha de cuidar les adelfes)
-Si no plou, no sabem, encara, qui no vindrà.

Dit això proposo que aquells que no vinguin en cas de que no plogui, ho vagin dient, així sabrem, amb tant sols una simple resta, quins son aquells que si que venen. Com hem dit en cas de que no plogui.

Si plou, si plou farem els mateixos procediments descrits, i no més considerarem que a tots aquells que diguin que no venen els hi sumarem una unitat, just aquella que per defecte ja coneixem d'antuvi que no vindrà.

Queda clar?

Doncs apa, els que no vindreu ja podeu començar a manifestar-vos

El jardiner, aquest dissabte, plogui o no plogui, te feina al seu jardi, encara no s'ha acabat i s'ha d'aprofitar l'ajudant, que no es te sempre.:rolleyes2:

També caldrà anar a adquirir allò que possiblement no es necessitarà, però que s'ha de tenir a ma per si es necessites en cas de necessitat al desert del Marroc....

Aixi es que dit aixó, company Chata, plogui o no plogui, lamentablement no podreu comptar amb la meva presencia, motiu pel qual tindreu tema de conversa a la taula rodona o quadrada on decidiu aposentar els vostres glutis a l'hora d'endrapar allò que us vingui mes de gust.

En espera de la tornada de l'aventura i que el temps primaveral hagi entrat de ple a les nostres vides, serà llavors que podrem gaudir-nos plegats, sortint a fer fer tombs amb les nostres màquines de dues rodes, allà on sempre anem o millor variar una mica i anar a altres llocs mes desconeguts, que no llunyans que també s'hi ha d'anar, tot i essent l'inversió d'un dia sencer i fins hi tot algún cap de setmana.
 
...per aquest Dissabte estic amb dubtes, es molt provable que no vingui...pero també es posible que no aparegui...estic confos i no sé que fer !!!...
embaar.gif
 
Felicitats a tots els Pares, Josep, Pepes, Finas y demas terricolas del planeta terra y aquet pais, A10:)
 
Jo aquest dissabte no moto!! Assumptes familiars!! Ho deixaré per la propera setmana, que ja em faré un bon fart de moto!!
 
Felicitats, Joseses, Josefas, Pepes, Pepas, Finas, Josefinas i Papes..., lamento el retard en pronunciar-me en aquest mitjà de comunicació..., però ahir va ser un dia dur, com tota la setmana...., però s'agreuja en acabar aquesta per la saturació mental i a la vista de la previsió del temps, que fará que el jardi no sigui del tot cuidat, però amb l'ajudant, tot es possible.

Els que no heu di que no sortiu en moto, bona ruta i bons apats i els que no heu dit que sortiu, també, aixi que sereu una bona coll, veix...., semple que no plogui, es clar.

Bon cap de setmana a tot@s.
 
Arriba