LCN-Girona…a l’hivern també sortim !!!

Be, ja no soc dubte..., si no plou a la Republica estaré..., però poca cosa menjaré, doncs molta bonat faré ( si puc), es posible que no faci la ruta complerta per compromisos familiars...!

Jo anire amb un taper no puc pendre res solit fins dos dias :(.
 
Última edición por un moderador:
Caramba com està el pati...
Si voleu en comptes de Ca la Tina, fem un "tallà" i una "maldagena" ben sucada!!!
 
Bona nit senyors
Em sap greu esperar a ultima hora,pero també hi sere a la republica a les 9h
Fins dema!!!
 
Aquesta me la perdo, que vagi be la sortida demá,
Carrageu be las pilas a Cal La Tina, que hi ha previst força ventada :)
 
Bon dia
Aqui a Olot fa un vent que no es normal!!!
Vindré de dret a Mieres

Fins després
 
Bones,

Apunteu dos més per la calçotada.

TRIAS I MARIA
 
Bé al final el Fontrom s'ha sortit amb la seva, hem fet la ruta prevista, siii, la que es va anul·lar la setmana passada per la pluja! Jo no ho tenia Gaire clar, la ruta m'agrada molt, però, a l'hivern generalment la carretera fins Mieres és molt humida! Doncs avui no ho estava! O sigui una bona ruta, un esmorzar collonut a bon preu i una companyia que es podria igualar però no millorar !!
emoticon_3d_guinos_gestos_3d_animado_msnanimal_com-41.gif

Gràcies amics per compartir aquesta agradable vetllada !!, Així dóna gust sortir amb moto i compartir taula !!
emoticon_3d_guinos_gestos_3d_animado_msnanimal_com-27.gif
 
Les "afotos" son de Santa Maria del Mont?. Pues crec que ens vem creuar. Nosaltres pujavem i vosaltres baixaveu....Nosaltres anavem 2 i de inspeccio del trams de Rider1000. M'hagues agradat coincidir amb tots vosaltres a dalt. En Fontrom va venir al sopar de la Rider. Quin paio en Fontrom!!!. A veure si aquest any tambe ve al sopar previ.
 
Be, ja esta quasi tot dit..., gràcies Fronton per muntar la ruta d'ahir, va ser molt entretinguda un 10..., sobre tot seguint el teu GPS...:mad:, l'esmorzar un altre 10, com no podia ser d'una altre manera...., en Fronton amb el seu potito, no s'en va enterar, aixó si, el tupper , va tornar pler :rolleyes:, la compatia la millor que hi havia..., però una valenta només, Emifronton.., benvinguda...

Jo m'ho vaig perdre però gràcies Quim pel fervestar..

Gràcies Sensei per compartir els retratus...!

Amics, anem per la propera..... A QUI L'HI TOCA....????? :cool:
 
Hola companys,com diu el Pera ja està tot dit, una bona ruta, el esmorzar a Can Met de Mieres esta garantit i el final també mel vaig perdre, llastima deures familiars que no podia excusa. La companya perfecta, i Quim ,moltes gràcies per la convidada, companys doncs fins la propera .
 
Bon record d'una matinal motera molt entretinguda. La ruta... "ESPECTACULAR"!! Gracies Fontrom!! L'esmorzar.. MMMMM! I com sempre el millor la vostra companyia!!! Gràcies a tots!!
I en especial al Quimdolot, per la convidada!!

SALUT I BENZINA NOIS!!!!
 
EPPP Demà ens aixecarem i direm! Joerrr i demà divendres !!!!! I el pitjor, sense saber si hi ha sortida o no hi ha sortida el dissabte !!
TgC_emoticon261.gif

Bé jo si sé que aquest dissabte NO MOTO!
 
Eppp amics, com va ?, una abraçada a tots.
He estat un dies fora de joc per feina, però us vigilava de prop
A veure si hi ha sortida aquest dissabte i us puc acompanyar, des de l'any passat que no trec la moto del garatge

Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!
 
Eppp amics, com va ?, una abraçada a tots.
He estat un dies fora de joc per feina, però us vigilava de prop
A veure si hi ha sortida aquest dissabte i us puc acompanyar, des de l'any passat que no trec la moto del garatge

Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!
Vaja home,. doncs aquest dissabte no puc jo
TgC_emoticon280.gif
 
Bones companys, doncs jo aquest dissabte tampoc puc gaudir de la moto, tenim sortida caminaire capa Sant Pera de Casserres i recupera forces a Tavèrnoles. Aixo si el temps no fa la guitza. Avera si el dissabte 18 podem prepara quelcom. Apa doncs bon cap de setmana a tothom.
 
Joer Nengs, ningú s'anima...?, deixareu sol a n'en Siset..?, es nota que estem a l'hivern...:confused:

Jo aquest finde canvio rodes per fibra de carboni...;)

Si surt algú, que ho digui i monti ruta, pot ser s'afagirà algú més.

Fins aviat..:p
 
Doncs jo avui he anat fins a l'Escala, que l'equip de basquet del meu fill tenia partit i ell encara no pot jugar.
Bocata en el Pont del Príncep i cap a Olot
La setmana vinent li faran la revisió dels 1000 (que jove¡¡¡) i ja la tornaré tenir a punt.

Bona setmana¡¡
 
Com no poc anar en moto, haig de fer un altre cosa ......
Julio !!!!, ja només en queden 28 kg.
bf4470a70e86c00ed757dde1f4944cb4.jpg


Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!
 
Bones nois, veix poc aforo pert la calçotada de LCNGIRONA del día 26 del present, anims companys, salud y bona senmana laboral y familiar.
 
culleres siset...que bona pinta tenen aquest cargols..:)
espero que es mantingui l'estoc fins que el puguem testar:p:p
salut !
 
Siii!!, Només es dimarts i no se quin temps farà dissabte, però, el que sí sé es que aquest dissabte tampoc podré sortir amb moto!!:mad::mad:
 
TgC_romantico_08.gif
Ja s'està acabant el dia de SANT VALENTI !!
TgC_romantico_34.gif

Si hi ha per aqui algú que estigui enamorat moltes felicitats i que aprofiti el poc que li queda per seguir estant-ho !!
TgC_comic362.gif

TgC_romantico_55.gif
 
Última edición:
Bon dia!!!

Ja hem aterrat, de salut bé, família normal sense cap incidència.... jijiijijiji... bé, això vol dir, que aquest dissabte si el temps acompanya SORTIDETA...
Veig que no hi ha ruta marcada, Què us sembla anar fins a Collioure....és una proposta!:D
Oberts a qualsevol opció......
Bon DIMECRES!!!:p
 
Bon dia!!!

Ja hem aterrat, de salut bé, família normal sense cap incidència.... jijiijijiji... bé, això vol dir, que aquest dissabte si el temps acompanya SORTIDETA...
Veig que no hi ha ruta marcada, Què us sembla anar fins a Collioure....és una proposta!:D
Oberts a qualsevol opció......
Bon DIMECRES!!!:p

Osti quina pena que no puc pujar, queda pendent un Port-Vendres amb unes ostres...!!

Pep
 
Arriba