ozepe
Curveando
...no cal que trepitjis lo marró, d' Esponella a Sadernes s'hi pot arribar molt be per asfalt !!! ...Nois, jo per lo marro, per molt dur que sigui amb la meva moto no vaig enlloc....
Que us vagi molt be....
Una altre serà.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...no cal que trepitjis lo marró, d' Esponella a Sadernes s'hi pot arribar molt be per asfalt !!! ...Nois, jo per lo marro, per molt dur que sigui amb la meva moto no vaig enlloc....
Que us vagi molt be....
Una altre serà.
no, no.., es igual...no vull ser diferent, prefereixo no venir...ja vindra un dia que tot sigui negre de veritat i amb al menys 5 metres d'ample......no cal que trepitjis lo marró, d' Esponella a Sadernes s'hi pot arribar molt be per asfalt !!! ...![]()
Gràcies per compartir..., veig que heu tingut un bon dia de moto..., però ho veig tot marró.
Aixo es una autopista comparat per on varem passar jajajaGràcies per compartir..., veig que heu tingut un bon dia de moto..., però ho veig tot marró.
Gràcies per compartir..., veig que heu tingut un bon dia de moto..., però ho veig tot marró.
Aixo es una autopista comparat per on varem passar jajaja