Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Xata bona aquesta, però en l'època vikinga no hi havia ulleres. :cheesy:
![]()
peredeauvillerenteador, adreça una forta abraçada als amics de la plana. Aquesta rs, que indiscutiblement té el millor carenat que mai s'hagi dissenyat, té la pega que qui s'en va preocupar de dissenyar les corbes dels tubs d'escapament tenia pressa per plegar :angry: ![/center]
Aqui un de preparat x marxar demà cap a CS en representació de LCN ...!
A ver si ahora se me ve..:lipsrsealed:
![]()
RENTEA, RENTEA, RENTEA......!!, [HIGHLIGHT2]QUE SI NO HACIENDA SE CABREA...![/HIGHLIGHT2]
Te buscarán en Barcelona...igualmente...!
La receta la has firmado...?
Con un garabato. Te lo consultaba porque antes las multas de la PM no te podían embargar la cuenta si no eran de tu Ayuntamiento, solo las de tráfico, pero ahora no lo sé. Mejor será aprovechar el 50% y olvidarme...
Pasarlo bién y recuerdos a todos.
V'ssssss
Ep, com que sembla que tinc un bon alumne, i no voldria que s'indignes penjo aquest Pere Gandalf, que te el cor partit amb els de l'HMP.
Xata, vas be, apuntes maneres. :shocked:
Salut!![]()
Mentres en Pere i la Mariona s'en van cap a allà (bon viatge), m'estic, seriossament plantejant fer un recurs de la de l'altre dia.
Hi trobat un petit defecte de forma que em deixa un esclexeta per guanyar-me 100 € més.
Us trindré al corrent.
Tal com diria el neng Perarnau, no esperava menys de tu. Salut ! (i aviat xiulets)!![]()
Estic molt content que tots dos heu pogut sortir indemnes d'aquelles terres del Fabra. Benvinguts.
No el vaig veure al Fabra, però si, tenia ganes de veure'l per donar-l'hi els teus recors...
Gràcies Xata...
PER CERT, LLISTA PER EL CALIU TWON DE DIJOUS 7 DE JUNY....?????
...doncs igual et vaig escalfar la cadira a on vas seure !!! ...:cheesy:...i el dinar de la Ruta de dissabte, en una cova autèntica.,
...doncs igual et vaig escalfar la cadira a on vas seure !!! ...:cheesy:
![]()
...bé, la meva foto es del 2004 i ja he vist per les fotos que han canviat el mobiliari i la il-luminació. Varem menjar un arros al forn espectacular.Doncs estavem just a la taula del devant teu, just al final de la cova... no se vosaltres, però nosaltre varem menjar molt bé...a les grutes amb la barqueta ja hi haviem anat, però al restaurant aquest, no...!
Salutacions..!
Bentornats Padrí i Sra..!!
Apunteu-ne un pel dia 7 al Caliu, que encara estic a l'atur....!!!
Pep
Lo dicho bienvenidos a los dos y apuntad uno para el dia 7 a la cena de los Penitentes Gironinos...!!
Pep
[HIGHLIGHT2]P.D. naide tiene faena para mí[/HIGHLIGHT2]......??????