GIRONA-LCN (Salidas Mayo 2012/Sortides Maig 2012)

Jesús: Ahí, ahí le has dado!. Neng, no tinc una foto, en tinc més. Però primero mójate i enseñanos por donde ha pasado el conde con sus piececitos descalzos i desidratados :D:D.

Siso, mentre el Conde no respira ... tirem de fons d'armari ... :D:D:D

tuuri4zp1.jpg

Salut !!!;)

Ep Jesús, si comencem tirant d'armari amb el Turri no acabarem mai...hi ha tot un arsenal. :shocked:

Salut! ;)

Aqui un de preparat x marxar demà cap a CS en representació de LCN ...!

8xobo6.jpg

RENTEA, RENTEA, RENTEA......!!, [HIGHLIGHT2]QUE SI NO HACIENDA SE CABREA...![/HIGHLIGHT2]

Última edición:
:) Mu chulos los dibujos y los montajes, sois la ótia.
Hoy subimos a Fortià para pasar este finde largo :) ¿hay algo para el sábado? :rolleyes2: ...espero que me
arranque la negrita... y me acuerde de como funsiona... :D:D
Estaré a "la guait".

Salut!!

Última edición:

A ver si ahora se me ve..:lipsrsealed:

8xobo6.jpg

RENTEA, RENTEA, RENTEA......!!, [HIGHLIGHT2]QUE SI NO HACIENDA SE CABREA...![/HIGHLIGHT2]

No, si leerte ya te he leido :D y si hay que rentear renteo el martes, pero lo que no pillo es lo de la RSR...:undecided: que es mu chula pero pa tí no la veo.:D :D
Que vaya bién por CS y un abrazo pa tóos.

V'sssss

Por cierto sr. letrado, esta tarde la PM (HP) de Girona con un cochambroso Smart me ha recetao 200 leuros sin afoto ni ná. Teniendo en cuenta que vivo en BCN... ¿que pasa si paso de la receta? :angry:

Salut!!

PereDeauvilleRenteador, adreça una forta abraçada als amics de La Plana. Aquesta RS, que indiscutiblement té el millor carenat que mai s'hagi dissenyat, té la pega que qui s'en va preocupar de dissenyar les corbes dels tubs d'escapament tenia pressa per plegar :angry: !​

peredeauvillerenteador, adreça una forta abraçada als amics de la plana. Aquesta rs, que indiscutiblement té el millor carenat que mai s'hagi dissenyat, té la pega que qui s'en va preocupar de dissenyar les corbes dels tubs d'escapament tenia pressa per plegar :angry: ![/center]

mas uno !!! ;)

Ep, als de Castelló: Atenció !

pssse, pssse, que viene, que viene, .... pssse, pssse, que viene, que viene, .... pssse, pssse, que viene, que viene, ....

PhotoFunia-1a2e6f5_o.jpg

Última edición:

A ver si ahora se me ve..:lipsrsealed:

8xobo6.jpg

Epppsss....Pedrin que vagui be per Castello ,dona recors als penitens;) Parese que agua no vais a tener....je..jeee

un besito para la Mariona:kiss:

V.ssssssssssss

Bon viatge Pere & Mariona, doneu records a tots els penitents i vigileu amb la Ratafia que és puja al cap.

Salut! ;)

Ep, com que sembla que tinc un bon alumne, i no voldria que s'indignes penjo aquest Pere Gandalf, que te el cor partit amb els de l'HMP.

:D:D:D

PereGandalf2.jpg

:D:D:D

Xata, vas be, apuntes maneres. :shocked:

Salut! ;)

Presiiiii, cuidadin en la carretera y pasalo bien ;);)

Moralmente todos te acompañamos...

one-bike-eight-people-2.jpg

Última edición:
Ara, m'agrada.....

Gràcies a tots per enrrecordar-vos....!

Seré el millor representant de LCN a Oropesa del Mar, ciudad de vacaciones Marina d'Or, ( es clar, nmo hi haurà cap més.....:D) els vostres records serán donats...

Te buscarán en Barcelona...igualmente...!

La receta la has firmado...?

Con un garabato. Te lo consultaba porque antes las multas de la PM no te podían embargar la cuenta si no eran de tu Ayuntamiento, solo las de tráfico, pero ahora no lo sé. Mejor será aprovechar el 50% y olvidarme...
Pasarlo bién y recuerdos a todos.

V'ssssss

Con un garabato. Te lo consultaba porque antes las multas de la PM no te podían embargar la cuenta si no eran de tu Ayuntamiento, solo las de tráfico, pero ahora no lo sé. Mejor será aprovechar el 50% y olvidarme...
Pasarlo bién y recuerdos a todos.

V'ssssss

Sabia decisión....que se tomen un aperitivo a tu salud.....!

Mentres en Pere i la Mariona s'en van cap a allà (bon viatge), m'estic, seriossament plantejant fer un recurs de la de l'altre dia.
Hi trobat un petit defecte de forma que em deixa un esclexeta per guanyar-me 100 € més.
Us trindré al corrent.

Mentres en Pere i la Mariona s'en van cap a allà (bon viatge), m'estic, seriossament plantejant fer un recurs de la de l'altre dia.
Hi trobat un petit defecte de forma que em deixa un esclexeta per guanyar-me 100 € més.
Us trindré al corrent.

Tal com diria el neng Perarnau, no esperava menys de tu. Salut ! (i aviat xiulets)! :D

Es el que tenen els boxer..., clar que la LeMans, per poc...
Per cert, juny està al caure, no oblideu incloure en la declaració de la renda, com persones al vostre càrrec, a tots els membres del gobern i els parlamentaris. Yo ja ho hi fet.

Última edición:
Hola Nois, ja estém de tornada...!

Records de tota la Familia Motera del foro de bmwmotos.com...y en especial dels companys de la Hermandad del Motero Penitente de Castellón...una abraçada per a tots de part d'ells i una de molt especial al Dimoni Vermell..

Tot Va sortir de nassos, ja sabeu que aquests de Castellón hi tenen la mà trencada, 133 assistents i mes de 80 motos...una passada..la Ruta fantástica, algúns tramps ja els conexia i algu de vosaltres també, el menjar, espectacular a l'Hotel de 5* del Balneari de Marina D'Or tot Bufet lliure i el dinar de la Ruta de dissabte, en una cova autèntica., molt be, la veritat i també el plat estrella, la paella va sortir bona.. despres del sopar de gala, sorteig de premis, tot i la crisis, els colaboradors i premios varen ser explendits...a la Mariona l'hi va tocar un Casc SHOEI de color blanc, feina per apretar les coses per la tornada, però finalment apretant, apretant, va entrar tot... la disco, a 5,00 euros la copa...però només hi havia Beefeater..

Vaig coneixer a la cúpula directiva de bmwmotos.com, al administrador Sr. Carles Permuy i Magin , directiu molt destacat , molt simpàtics tots dos.. i tenen bones referencies del nostre grup LCN...:rolleyes2: y hasta aquí puedo leer

El diumenge , varem anar a dinar amb tota la colla de castelló y la cúpula bmwmotos .com al CTC un arros caldòs amb LLogregant, que ens va treure el sentit, la tornada tranquila i no gaire cua, sort que a Barna es festa avui, només varem tenir una mica de retenció a Gelida degut a un accident d'un camió, però be, fent com a Lisboa, passant entre els cotxes, varem parar poc...

Puntuació + que un 10.

Tenien una K 1600 GTL per deixar probar, la varen probar força gent i tots bones sensacions, aquesta portava 2 tubarros Akrapovic que sonaven de be....:rolleyes2:

apa siau, fins aviat..! :)

Última edición:
Gràcies per l'explicació Pere. Vaja putada que només hi hagués Beefeater :D

Bentornats !

...doncs igual et vaig escalfar la cadira a on vas seure !!! ...:cheesy::D
ivconcentracionnacional.jpg

Doncs estavem just a la taula del devant teu, just al final de la cova... no se vosaltres, però nosaltre varem menjar molt bé...a les grutes amb la barqueta ja hi haviem anat, però al restaurant aquest, no...!

Salutacions..!

Bentornats Padrí i Sra..!!

Apunteu-ne un pel dia 7 al Caliu, que encara estic a l'atur....!!!

Pep

Lo dicho bienvenidos a los dos y apuntad uno para el dia 7 a la cena de los Penitentes Gironinos...!!

Pep

P.D. naide tiene faena para mí......??????

Bonas companys, veo que ya todos de vuelta de este fin de semana en Castellon me alegro que todo sobre rodas, Yo tambien me cuento pal dijous 7 en el Caliutour.
Sobre la salida mensual del proximo Junio pasat por el post a los que les pueda interesar que esta semana se reservan las habitaciones en Millau, y el que no este no biene, Panotxa ya tengo negosiado un batallon de canoas pa Julio y rescatar el tesoro del acantilao de la Cala del Cap Roig, bueno pues eso lo dicho a cascarla, A10.:cheesy:

Doncs estavem just a la taula del devant teu, just al final de la cova... no se vosaltres, però nosaltre varem menjar molt bé...a les grutes amb la barqueta ja hi haviem anat, però al restaurant aquest, no...!

Salutacions..!
...bé, la meva foto es del 2004 i ja he vist per les fotos que han canviat el mobiliari i la il-luminació. Varem menjar un arros al forn espectacular.

Bentornats Padrí i Sra..!!

Apunteu-ne un pel dia 7 al Caliu, que encara estic a l'atur....!!!

Pep

Lo dicho bienvenidos a los dos y apuntad uno para el dia 7 a la cena de los Penitentes Gironinos...!!

Pep

[HIGHLIGHT2]P.D. naide tiene faena para mí[/HIGHLIGHT2]......??????

Imagino que parles de feina remunerada, ufffff, difícil..., però, endevant que algo ha de sortir.

Bon dia a tothom i per molts anys a n'en Panotxa !

Salut !

Atrás