Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
![]()
:cheesy:
![]()
Con pepino sí, con uvas también, pero con guevo...:shocked:
Puedes contar conmigo para mañana, podemos subir a Beget o dar una vuelta por lo quemao (Terrades, Boadella, Darnius hasta Tapis) tú mismo, pero a partir de las 8 h. ¿eh? :embarassed:
Venga, más propuestas!! Estaré al "tanto".
Salut!!
Ep, dema m'escapo!
A les 8:00 AM estaré a Besalú, us puc acompanyar fins a Beget, que haig de tornar aviat a casa.
Fins ara...............vsssssssssssssss.![]()
Jo fins dissabte res de moto ...per què alguna cosa farem dissabte, no ??? Que vagi bé demà !!!![]()
Ép gent!!
Sense voler interferir en altres propostes, es convoca esmorçar a Taravaus per aquest divendres. Interessats ja us podeu anar manifestant jejejejejeje
De moment la llista la conformem jo i[HIGHLIGHT2] l'Alf[/HIGHLIGHT2], però ens pensem posar com el tenalles, jejejejejeje
Enviado con tapatalk.
Copiat del foro amic Mototurisme i de la intervenció d'en Kpeps:
La marca de Salt ha guanyat un concurs organitzat per l'Acadèmia de Policia del Japó mitjançant el qual es converteix en el proveïdor oficial de motos off-road per al entrenaments dels alumnes.
La moto escollida per a aquesta finalitat és la TX Radonné, un total de 40 unitats que seran lliurades al mes d'abril i que l'acadèmia de policia farà servir per millorar les aptituds dels alumnes al manillar d'una moto.
La nova decoració de la TX Randonné versió "Police" coincideix amb la renovada imatge del model 2013, que portarà els mateixos colors encara canviaran algunes especificacions tècniques. La GAS GAS TX Radonné Police no porta il · luminació, incorpora protector de càrter reforçat, una corba d'escapament directa i el reposicionament del tirador de starter costat del motor.
_________________________________________________________________________________________________
Servidor s'hi permet afeigir:
Per a mi una notícia emotiva que me porta a recordar a n'en Narcís Casas, O Rei, a n'en Josep Ma. Pibernat, Piber, fundadors originaris de Gas Gas i més encara a l'amic, excel·lent mecànic i millor serraller, en Rini qui va realitzar el xassís del primer prototip en base al motor SWM Guanaco optimitzada i posada al dia, del que va sortir la primera versió Gas Gas de trial. I jo feliç d'haver-ne estat testimoni![]()
Ép gent!!
Sense voler interferir en altres propostes, es convoca esmorçar a Taravaus per aquest divendres. Interessats ja us podeu anar manifestant jejejejejeje
De moment la llista la conformem jo i l'Alf, però ens pensem posar com el tenalles, jejejejejeje
Enviado con tapatalk.
Doncs si senyor, SiSo..., jo també feliç pere tu i per ells que ves a saber on paren ara tots dos, despres de la desvandada que hi va haver a GAS GAS i a Hebo...!
Apa, doncs va per a ells i per atu...! :luxhello: :luxhello:
:luxhello: :luxhello:
Cuyon, Siso, em deixes parat de les pagines que visites !
Un petó! :kiss:
Enviado con tapatalk.
Divendres esmorçar de forquilla a Taravaus:
09:10 a Rigasa.
09:30 al Trull de ca l'Arrufat
Alf
Albur
Kike
Turri?
...
Un petó! :kiss:
Enviado con tapatalk.
Que vagi bé l'esmorzar de divendres... i dissabte ... millor que vagi preparant els trastos per anar en bici !!!:undecided:
Salut !!!
Enviado desde mi PC !!! :tongue: ...![]()
Ép gent!
La lista va aumentando, jejejejeje
Alf
Albur
Kike
Turri?
PereGs se pasará, no sabe si a desayunar o tomar café
Nissimo
El Hermanissimo mío
La cuñá se lo está pensando ( duda entre pasar la mañana rodeada de tíos feos (pero simpáticos, jejejejeje ) o pasarla tumbada a la bartola en la piscifactoría q tengo por piscina, jejejejeje )
Un beso! :kiss:
Enviado con tapatalk.
Bueno Niño Gesús, se te va a pasar la hora del furboó i de la serveza...., Bueno a los demas tambien....si quereis venil
mira qu estaremos sols en lapartamentofrentealma.....:cool2:
Apocalypse Now una gran pel.licula, de les meves preferides.
![]()
Bones vacances...salut!![]()
Epppp Sicario.....Tu hermanissimo...? O el hermanissimo del Nissimo....!![]()