GIRONA-LCN (Sortides agost 2012)

images-iphone-glasses.jpg

Gin-Tonic.jpg
:D:cheesy::D

Alguien quiere salir un rato mañana por la matine....? tengo fiesta de Family, los estoy agotando y necesitan descansar...

Ahora me voy de birras y aluego miro si alguien se anima...!
:lipsrsealed:

Que haga alguna sugerencia mientras los canso un ratito ahora...

Última edición:
Con pepino sí, con uvas también, pero con guevo...:shocked: :D
Puedes contar conmigo para mañana, podemos subir a Beget o dar una vuelta por lo quemao (Terrades, Boadella, Darnius hasta Tapis) tú mismo, pero a partir de las 8 h. ¿eh? :embarassed:;)
Venga, más propuestas!! Estaré al "tanto".:D

Salut!!

Con pepino sí, con uvas también, pero con guevo...:shocked: :D
Puedes contar conmigo para mañana, podemos subir a Beget o dar una vuelta por lo quemao (Terrades, Boadella, Darnius hasta Tapis) tú mismo, pero a partir de las 8 h. ¿eh? :embarassed:;)
Venga, más propuestas!! Estaré al "tanto".:D

Salut!!

Yo tambien espero a despues del Barça, aluego miro pero ya me va bien....KikeCS...!

Ep, dema m'escapo!

A les 8:00 AM estaré a Besalú, us puc acompanyar fins a Beget, que haig de tornar aviat a casa.

Fins ara...............vsssssssssssssss. ;)

Si, jo tambe prefereixo Beget Panotxa , lo verde i fresquito, antes que las cenizas del Emporda..:lipsrsealed:

KikeCS tu propuesta de Beget es la buena...A les 8 a Besalú i aviat a casa......!

Apa fins ara...

Gracies Panotxa... Per les afotus... i al tots dos, al KikeCS i a tu per la companyia.....moltes corves :lipsrsealed: a la sortida d'avui...:lipsrsealed:

De tornada molta calor, pero encara he voltat desde Bordils a Sta. Pallaia fins a Cassa, tenia ganes de mes corves....:lipsrsealed:

Fins la propera.;)

Doncs sí, a la pujada molta fresqueta però a la tornada i amb un parell d'hous més a sobre, la calor apretava de valent. Bon ritme, bon esmorzar i bona companyia. :) Ah, per la zona de Beget no coneixen la crissi...:shocked: a quarts de deu i tothom dormint.:huh:
Gràcies per las afotos Panotxa!

Salut!!

Ei Gesús fes-los passar per Ogassa i Bruguera, las vistes s'ho valen..!!

Jo Dissabte family( aniversari del sogre..)

Pep

Ép gent!!

Sense voler interferir en altres propostes, es convoca esmorçar a Taravaus per aquest divendres. Interessats ja us podeu anar manifestant jejejejejeje

De moment la llista la conformem jo i l'Alf, però ens pensem posar com el tenalles, jejejejejeje

Enviado con tapatalk.

Ép gent!!

Sense voler interferir en altres propostes, es convoca esmorçar a Taravaus per aquest divendres. Interessats ja us podeu anar manifestant jejejejejeje

De moment la llista la conformem jo i[HIGHLIGHT2] l'Alf[/HIGHLIGHT2], però ens pensem posar com el tenalles, jejejejejeje

Enviado con tapatalk.

!!!!!!!!!!:angry::angry::angry::angry::angry:¡¡¡¡¡¡¡¡EIINNNN¡¡¡¡¡¡¡¡:angry::angry::angry:
;););)

Última edición:
Turri...eso quiere decir q te apunte???

Jejejejejeje

Un beso! :kiss:

Enviado con tapatalk.

Copiat del foro amic Mototurisme i de la intervenció d'en Kpeps:

La marca de Salt ha guanyat un concurs organitzat per l'Acadèmia de Policia del Japó mitjançant el qual es converteix en el proveïdor oficial de motos off-road per al entrenaments dels alumnes.

La moto escollida per a aquesta finalitat és la TX Radonné, un total de 40 unitats que seran lliurades al mes d'abril i que l'acadèmia de policia farà servir per millorar les aptituds dels alumnes al manillar d'una moto.

La nova decoració de la TX Randonné versió "Police" coincideix amb la renovada imatge del model 2013, que portarà els mateixos colors encara canviaran algunes especificacions tècniques. La GAS GAS TX Radonné Police no porta il · luminació, incorpora protector de càrter reforçat, una corba d'escapament directa i el reposicionament del tirador de starter costat del motor.

_________________________________________________________________________________________________

Servidor s'hi permet afeigir:

Per a mi una notícia emotiva que me porta a recordar a n'en Narcís Casas, O Rei, a n'en Josep Ma. Pibernat, Piber, fundadors originaris de Gas Gas i més encara a l'amic, excel·lent mecànic i millor serraller, en Rini qui va realitzar el xassís del primer prototip en base al motor SWM Guanaco optimitzada i posada al dia, del que va sortir la primera versió Gas Gas de trial. I jo feliç d'haver-ne estat testimoni :)

Última edición:
Copiat del foro amic Mototurisme i de la intervenció d'en Kpeps:

La marca de Salt ha guanyat un concurs organitzat per l'Acadèmia de Policia del Japó mitjançant el qual es converteix en el proveïdor oficial de motos off-road per al entrenaments dels alumnes.

La moto escollida per a aquesta finalitat és la TX Radonné, un total de 40 unitats que seran lliurades al mes d'abril i que l'acadèmia de policia farà servir per millorar les aptituds dels alumnes al manillar d'una moto.

La nova decoració de la TX Randonné versió "Police" coincideix amb la renovada imatge del model 2013, que portarà els mateixos colors encara canviaran algunes especificacions tècniques. La GAS GAS TX Radonné Police no porta il · luminació, incorpora protector de càrter reforçat, una corba d'escapament directa i el reposicionament del tirador de starter costat del motor.

_________________________________________________________________________________________________

Servidor s'hi permet afeigir:

Per a mi una notícia emotiva que me porta a recordar a n'en Narcís Casas, O Rei, a n'en Josep Ma. Pibernat, Piber, fundadors originaris de Gas Gas i més encara a l'amic, excel·lent mecànic i millor serraller, en Rini qui va realitzar el xassís del primer prototip en base al motor SWM Guanaco optimitzada i posada al dia, del que va sortir la primera versió Gas Gas de trial. I jo feliç d'haver-ne estat testimoni :)

Doncs si senyor, SiSo..., jo també feliç pere tu i per ells que ves a saber on paren ara tots dos, despres de la desvandada que hi va haver a GAS GAS i a Hebo...!

Apa, doncs va per a ells i per atu...! :luxhello: :luxhello:
:luxhello: :luxhello:

Ép gent!!

De moment la llista la conformem jo i l'Alf, però ens pensem posar com el tenalles, jejejejejeje

Enviado con tapatalk.

:shocked: No se qui és en tenalles, però si no tens inconvenient i per recordar vells temps :rolleyes2: m'apunto.
Ja diràs l'hora, suposo que las 9,10 AM

Salut!!

Ok Kike!

Si, a les 09:10 a Rigasa per estar a les 09:30 al Trull de ca l'Arrufat jejejejeje

Un petó! : kiss:

Enviado con tapatalk.

Divendres esmorçar de forquilla a Taravaus:

09:10 a Rigasa.
09:30 al Trull de ca l'Arrufat

Alf
Albur
Kike
Turri?
...

Un petó! :kiss:

Enviado con tapatalk.

Doncs si senyor, SiSo..., jo també feliç pere tu i per ells que ves a saber on paren ara tots dos, despres de la desvandada que hi va haver a GAS GAS i a Hebo...!

Apa, doncs va per a ells i per atu...! :luxhello: :luxhello:
:luxhello: :luxhello:

Atès que no m'acabo de situar i que parlo dels anys 80's, ja aclariràs a que et refereixes perquè no ho "pillo". Suposo que deus parlar d'alguna crisi empresarial més actual. ;)

Última edición:
Que vagi bé l'esmorzar de divendres ;)... i dissabte ... millor que vagi preparant els trastos per anar en bici !!!:undecided:

Salut !!!:)

Enviado desde mi PC !!! :tongue: ... :D

Última edición:
Vagi be, l'esmorzar de Taravaus, jo estaré torrant-me al Sol de Torre valentina ( S.Atoni de Klng) fins diumenge, marxo ja......., si algú be per allà, l'invito a una birra o a les que facin falta....Gesús, tu que estas a la bora, tu mateix...truca al mobil privat...o envia un gmail, questoy conestao casi siempre.... i avui estaré de rodri, com que fan futbol, la sra. s'en va a sopar amb la dona d'en Piqué i de marxa per Palamós o Platja d'Aro... ....., asin que veurè er Furbo en er barcon mirando ar ma......:lipsrsealed:

Última edición:
Apocalypse Now una gran pel.licula, de les meves preferides. :D

ApocalypseNow-Xata.jpg

Bones vacances...salut! ;)

Ep, Joan Izquierdo!

Ja tinc el teu GPS TomTom XL IQ ROUTES a punt, quan vulguis quedem.

Coses que he fet:

01.-Actualització del Navcore versió 9.430.890926
02.-Navcore craquejat
03.-Instal.lació de mapes versió Europe 890.4222

77318859.png

04.-Mapes craquejats
05.-Instal.lació de Radars de tota Europa.

Salut! ;)

Divendres esmorçar de forquilla a Taravaus:

09:10 a Rigasa.
09:30 al Trull de ca l'Arrufat

Alf
Albur
Kike
Turri?
...

Un petó! :kiss:

Enviado con tapatalk.

Ép gent!

La lista va aumentando, jejejejeje

Alf
Albur
Kike
Turri?
PereGs se pasará, no sabe si a desayunar o tomar café
Nissimo
El Hermanissimo mío
La cuñá se lo está pensando ( duda entre pasar la mañana rodeada de tíos feos (pero simpáticos, jejejejeje ) o pasarla tumbada a la bartola en la piscifactoría q tengo por piscina, jejejejeje )

Enviado con tapatalk.

Ép gent!

La lista va aumentando, jejejejeje

Alf
Albur
Kike
Turri?
PereGs se pasará, no sabe si a desayunar o tomar café
Nissimo
El Hermanissimo mío
La cuñá se lo está pensando ( duda entre pasar la mañana rodeada de tíos feos (pero simpáticos, jejejejeje ) o pasarla tumbada a la bartola en la piscifactoría q tengo por piscina, jejejejeje )

Enviado con tapatalk.

Epppp Sicario.....Tu hermanissimo...? O el hermanissimo del Nissimo....!:D

Bueno Niño Gesús, se te va a pasar la hora del furboó i de la serveza...., Bueno a los demas tambien....si quereis venil

mira qu estaremos sols en lapartamentofrentealma.....:cool2:

Bueno Niño Gesús, se te va a pasar la hora del furboó i de la serveza...., Bueno a los demas tambien....si quereis venil

mira qu estaremos sols en lapartamentofrentealma.....:cool2:

Hoy me es imposible, he quedado para cenar ... pero para mañana o el sábado cap problema ... la Sra Colombo está en Alicante hasta el Domingo !!! ;)

Última edición:
...ni demá, ni Dissabte, ni Diumenge, encara tinc okupas a casa i marxan Diumenge a la tarda.
...que ho paseu molt bé i a veure si podem fotre una manita aquesta nit...:cheesy:
...y cuidadin este finde, que hay mucha cabra suelta por el monte !!!
salidasabatina.jpg

A ver si aprendemos a trazar con el codo en el suelo :shocked:... pa mear y no echar gota oiga ... en el minuto 1:15 pasa una R1150GS ... ARAS !!! :cheesy:

[video=youtube;fPnkDd0cepg]http://www.youtube.com/watch?v=fPnkDd0cepg[/video]

PD:esta carretera me recuerda a la subida de Vilajuiga a Sant Pere de Rodes !!!:)

Última edición:
Atrás