GIRONA - LCN (Sortides Octubre 2012)

Lacosanostra

Curveando
Venim d'AQUÍ

obert.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

Última edición:
..........Joerrrrrrrrr..........:angry::angry:
Pa un dia que entro en el post a los 10 minutos se abre uno nuevo....:angry::angry: ya os vale...:angry::angry:;)
Lo que decia Jesus me alegro que todo este ok.
Salut
!!!!ALA!!!!! A CASCARLA!!!!!!!!!!!
!!!!!!PRIIIIIMMMEEEEEE¡¡¡¡¡¡....:cheesy::cheesy:

Me alegro de verte por aqui Turrunet..., sabiamos na y menos de ti...! :D

FELICITATS, ENCARA QUE AMB UN DIA DE RETARD...., MIQUEL...!

Última edición:
FELICITATS TURRONET !!!

Gràcies pels ànims ... però avui he anat a M&C i ... a veure que em diuen quant la desmontin.:undecided:

Última edición:
No serà res ja veuràs, si em passés a mí ja em puc preparar...!!

Fins dijous..!!

Pep

TURRIIII...!!! FELICIDADES...!!! :cheesy::cheesy:

Vente el jueves, que te pondremos las orejas mas grandes :D:D

A ver si semos mas de los que hay apuntaos....

Pasar por la Sala de Ruñons, homeeeee......, que os cuesta moverse y manifestarse...:angry:

Montar algo pal Sábado...que esto paece un solar, cony...!

Cuyon, pedazo reportage, ejejejeje, las 107 me he visto :D:D:D

Me ha recordado cuando aún podía salir por ahí...:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Llegarán tiempos mejores...:undecided::undecided::undecided::undecided:

Un beso! :kiss:

Pd: Pal sábado, na de na, el menda tiene que ejercer de padre...:tongue::tongue::tongue::tongue::tongue: pal domingo, ya veremos... :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Joan, gràcies per les fotos ! :)

Fins al vespre a tothom,

...Xata, si tens problemas per venir prepara el sopar per tots i fem la reunió a casa teva !!! ...
barbecue.gif

...bé, si no dius res aniré al K-liu de Shi Teng Kuyongs !...
lmao.gif

...pssst! ...petonas a la Gloria !

Salida SÁBADO 6-10-2012

Hora Salida: 8,30h
Lugar Salida: Bicenturi
Desayuno: Depende de la Ruta
Ruta: Depende del desayuno
Fervestar: depende de la ruta y del desayuno.

Total que, improvisaremos......, pero si tengo tiempo, que veo que la gente no tiene, pues eso, pondre una rutilla..., solo si tengo tiempo ehhh..?

Ala, el que quiera que venga y el el que no, pos eso que se quede en casa o que haga lo que vulgui....!

Asistentes

01-Pere Deauville y ( quizás, si la convenzo, venga la Sra. Deauville, pero no lo sabre hasta la nuit )
02-
03-
04-
05-
06-

Paro que poner números que ya estoy siendo muy optimista......:lipsrsealed:

a10.

Última edición:
Pere, mañana me dedicaré a limpiar la moto y dejarla preparada para LCNT pues hoy he salido y he llegado a los 60.012 km. :shocked: No la tocaré hasta entonces y después revisión al canto! Uy que doloooorrr...:cry:

Salut!!

Hola Pere! Demà vaig a dinar amb una colla que vam compartir universitat i diumenge amb una colla que fèiem excursions de muntanya, en fi, agenda completa.

Per cert, ja ens trucarem pel B/M de diumenge !

Salut i que no us plogui!

Doncs si, hem sortit, aqui hi la la prova....clikeu la foto.

Finalment, Un servidor i En Nissimo, hem donat el callo....! :angry: , resta suposo durmint o buscant bolets....

Las ruedas de la Kgtelorito han acabado asi....!

2012-10-06%252012.32.15.jpg

La Ruta: Girona, Santa Coloma de Farners, Sant Hilari, Les Arenes, esmorzar als Cortals, Cap al Montseny, Santa Fé, Sant Celoni, Hostalrich el Fervestar i sense rodes cap a caseta..., la carretera de Santa Coloma a Sant Hilari, mot be però una mica bruta de les últimes plujes...la del Montseny, fantàstica recien asfaltada...orgasmes corva, reeera corva....:cheesy: , com us podeu imaginar el ritme ha estat bo, quan a convingut , mes bo encara.... i com també us podeu imaginar, en Nissimo enganxat com una paparra al meu darrera....., però tot perfecte..., la pena es que hem sigut pocs per gaudir-ho junts...:lipsrsealed:

Apa, sort que tinc hora el dilluns per cambiar el gomátics...! ;)

Fins la propera...

Última edición:
Doncs si, hem sortit, aqui hi la la prova....clikeu la foto.

Finalment, Un servidor i En Nissimo, hem donat el callo....! :angry: , resta suposo durmint o buscant bolets....

Las ruedas de la Kgtelorito han acabado asi....!

2012-10-06%252012.32.15.jpg

La Ruta: Girona, Santa Coloma de Farners, Sant Hilari, Les Arenes, esmorzar als Cortals, Cap al Montseny, Santa Fé, Sant Celoni, Hostalrich el Fervestar i sense rodes cap a caseta..., la carretera de Santa Coloma a Sant Hilari, mot be però una mica bruta de les últimes plujes...la del Montseny, fantàstica recien asfaltada...orgasmes corva, reeera corva....:cheesy: , com us podeu imaginar el ritme ha estat bo, quan a convingut , mes bo encara.... i com també us podeu imaginar, en Nissimo enganxat com una paparra al meu darrera....., però tot perfecte..., la pena es que hem sigut pocs per gaudir-ho junts...:lipsrsealed:

Apa, sort que tinc hora el dilluns per cambiar el gomátics...! ;)

Fins la propera...

Ep gent!!

Yo creo que en esta salida hay gato encerrado...
gato-encerrado-1.JPG

Porque la única foto que veo es la de un plato de huevos fritos cuanto menos dudosa...
huevos+fritos.jpg

Por ninguna parte se observa al presi y su escudero haciendo la ruta que dicen...
quijote-y-sancho.jpg

Por tanto...

[HIGHLIGHT2]ME CREO NAAAAAAAAAAAA!!!!!!
[/HIGHLIGHT2]

Albur, creu-t'ho! Jo vaig intentar seguir-los i oita com me van quedar els pneumàtics! :D:D

2010-10-16-Jaca%2520%2528VI%2520KDD%2520MT%2529_20.jpg

Ep gent!!

Yo creo que en esta salida hay gato encerrado...
gato-encerrado-1.JPG

Porque la única foto que veo es la de un plato de huevos fritos cuanto menos dudosa...
huevos+fritos.jpg

Por ninguna parte se observa al presi y su escudero haciendo la ruta que dicen...
quijote-y-sancho.jpg

Por tanto...

[HIGHLIGHT2]ME CREO NAAAAAAAAAAAA!!!!!!
[/HIGHLIGHT2]

Caunto tiempo hace que no vas als Cortals, Albur...?, no t'has fijao que hay un par de afoticos delante de la puerta..? Pos creetelo hombre y si no, pues te vienes un dia Cuyón..., a ver si crecen estos nenes de la colla de una ves....! ;)

Última edición:
Atrás