Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
TURRIIII...!!! FELICIDADES...!!! :cheesy::cheesy:
Vente el jueves, que te pondremos las orejas mas grandes![]()
Esto está muy parado, más que yo...!!!
Amunt.....!!!!
Pep
Pep, no hombre no, parao esta el caballo del retratista, Tu estas en stambay temporal, animo y nos vemos el dijous que hemos traido la sort, A10.
![]()
Hola a tothom,
Al cap de molt de temps us penjaré el picasa amb les fotografies meves del viatge que vàrem fer a Segòvia. Espero que us agradin.
L'enllaç és el següent:
https://picasaweb.google.com/109692196677794877883/ViatgeASegovia
Bona nit
TRIAS
...i si vols (...o voleu ) fer la cervesseta de tornada a casa cap problema, jo estaré amb las estisores tallant la gespa...Vale...cap problema KIKECS... si no llueve saldre...y si hay alguien en bicentury , bien, y si no, pues tambien....![]()
Gracies Josep , a veure que passa dema... Tu posa en fresc alguna birra.:shocked:...i si vols (...o voleu ) fer la cervesseta de tornada a casa cap problema, jo estaré amb las estisores tallant la gespa...![]()
Nos vemos a las 8:30![]()
Pere, demà res de moto, em toca currar!!!!:undecided:
![]()
Home Pere, la pela és la pela però amb els neumàtics no !eh¡![]()
Doncs si, hem sortit, aqui hi la la prova....clikeu la foto.
Finalment, Un servidor i En Nissimo, hem donat el callo....! :angry: , resta suposo durmint o buscant bolets....
Las ruedas de la Kgtelorito han acabado asi....!
![]()
La Ruta: Girona, Santa Coloma de Farners, Sant Hilari, Les Arenes, esmorzar als Cortals, Cap al Montseny, Santa Fé, Sant Celoni, Hostalrich el Fervestar i sense rodes cap a caseta..., la carretera de Santa Coloma a Sant Hilari, mot be però una mica bruta de les últimes plujes...la del Montseny, fantàstica recien asfaltada...orgasmes corva, reeera corva....:cheesy: , com us podeu imaginar el ritme ha estat bo, quan a convingut , mes bo encara.... i com també us podeu imaginar, en Nissimo enganxat com una paparra al meu darrera....., però tot perfecte..., la pena es que hem sigut pocs per gaudir-ho junts...:lipsrsealed:
Apa, sort que tinc hora el dilluns per cambiar el gomátics...!
Fins la propera...
![]()
Home Pere, la pela és la pela però amb els neumàtics no !eh¡![]()
Ep gent!!
Yo creo que en esta salida hay gato encerrado...
![]()
Porque la única foto que veo es la de un plato de huevos fritos cuanto menos dudosa...
![]()
Por ninguna parte se observa al presi y su escudero haciendo la ruta que dicen...
![]()
Por tanto...[/HIGHLIGHT2]
[HIGHLIGHT2]ME CREO NAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Un beso! :kiss:
Albur, creu-t'ho! Jo vaig intentar seguir-los i oita com me van quedar els pneumàtics!
![]()
Albur, creu-t'ho! Jo vaig intentar seguir-los i oita com me van quedar els pneumàtics!
![]()
...aixó pasa per no sortir de les rotondes !!!Albur, creu-t'ho! Jo vaig intentar seguir-los i oita com me van quedar els pneumàtics!
![]()