Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Albur tria tu primer l'eina... encara que ja se que faràs com jo ... provar-les totes tres !!!
![]()
![]()
![]()
Salut !!!:cool2:
Si, Nisimo, si..., tu ves apretando...! que ya ves los resultados..
:lipsrsealed:
De todas formas gracias por el empujoncito..., pero dura poquito, en seguida nos mandan pabajo, este post últimamente parece un solar...!![]()
Ep Pere (SM), per animar-te una mica em pots fer ballar clicant la imatge...
Ep Pere (SM), per animar-te una mica em pots fer ballar clicant la imatge...
Ui, ui, quins nervis que deveu tenir tot plegats ... de fet jo estaria igual o pitjor, però no patiu que segur que sortirà tot molt bé, bé una mica remullat però bé.
Ei, dissabte al matí us vindré a veure a la sortida Roses i faré un tros de ruta, va bé, oi ?
Deu fer goig veure tanta BMW junta, llàstima que tinc la K de baixa i vindré amb la Pan, ja em posaré en un raconet per no desentonar :huh:
Ui, ui, quins nervis que deveu tenir tot plegats ... de fet jo estaria igual o pitjor, però no patiu que segur que sortirà tot molt bé, bé una mica remullat però bé.
Ei, dissabte al matí us vindré a veure a la sortida Roses i faré un tros de ruta, va bé, oi ?
Deu fer goig veure tanta BMW junta, llàstima que tinc la K de baixa i vindré amb la Pan, ja em posaré en un raconet per no desentonar :huh:
Casunlollla ... encara tinc la moto empantanagada ... a veure si arriben els recanvis d'una vegada !!!:angry:
![]()
Les engantxines del baul ja han arribat i queden de fàbula !!! :cheesy:
![]()
Salut !!!![]()
Empantanagada, dius?
Està morta, com segueixi aixì mes val més que et fotis el bagul a l'esquena, que maco si que queda, però no hi ha a on fotrel.
Quins anims ... :embarassed: ... t'he veig molt negatiu !!!... a veure si per la setmana vinent j apuc tornar a gaudir de la moto !!! :cheesy:
Fins després !!!![]()
Digues que si nen, aviat burra semi-nova....!!!
Fins després al Alt Empordà...!!
Pep
Gràcies ... ja en guardareu lloc a la taula ... que vindrem molt justos de temps !!!
Salut !!!![]()
Jo també he arribat bé
Companys, gràcies per acollir-me de dissabte a diumenge, la veritat és que no hagués pogut tornar de cap manera amb la ventolera que bufava.
M'ho he passat molt bé.
Salut !
![]()
I ja estem anant...
ep! ra-mon, qualsevol dia algú de nosaltres quedarà atrapat en aquella espessa i humida boira de vic. Ens presentarem a ca teva, sense trucar :d
Moltes Gràcies RA-MON, a tu, per la teva ajuda i col.laboració en un dia dificil per a tots...la teva participació ha estat molt important, tant per a tot@s els organitzador@s, com per als assistents..., per tant, que menys que acollir-te i el que faci falta..., a més de proposar-te ser membre de LCN. :rolleyes2:, queda dit, la decisió es teva...[HIGHLIGHT2]per part nostre segur que ningú hi posa cap pega[/HIGHLIGHT2]..., serás benvingut, igual que ara..
Una abraçada i molts agraïments en nom de tots...!
Ei, ei ,eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. QUIETO PARAO, jo no hi posaria la ma al foc.![]()
![]()
Nota: M'abstenc de fer cap simil polític d'aquesta situació.![]()
Chata, tant anar i tornar, espero i desitjo que la Gloria hagi millorat, una forta abraçada i un gran petó de part nostra.
i a tu, que vols que et digui, gràcies per estar al peu del cano, tot i les teves circunstàncies adverses.