GIRONA - LCN (Sortides Octubre 2012)

Hola i gràcies a tots, especialment en Trias. M'acaba d'arribar el dècim de loteria.

Albur tria tu primer l'eina ;)... encara que ja se que faràs com jo ... provar-les totes tres !!! :D

BMW_C650GT.jpg.1911475.jpg

bmw-c-600-sport-2012-1.jpg

aprilia-srv-850_01.jpg

Salut !!!:cool2:

Que lletge es la BMW per sota , no..?:D

Las podras katar todas, pero sintiendolo mucho la Aprilia es mas moto que la scooter de BMW, por camellos y imagen, y no quiero con eso desmerecer la BMW, ya que tengo dos, que conste en acta, pero bueno la peña podra opinar si las pueden katar este finde las tres Motoqueteros, salud y bona nit.;)

Si, Nisimo, si..., tu ves apretando...! que ya ves los resultados..:(

:lipsrsealed:

De todas formas gracias por el empujoncito..., pero dura poquito, en seguida nos mandan pabajo, este post últimamente parece un solar...!:cry:

Si, Nisimo, si..., tu ves apretando...! que ya ves los resultados..:(

:lipsrsealed:

De todas formas gracias por el empujoncito..., pero dura poquito, en seguida nos mandan pabajo, este post últimamente parece un solar...!:cry:

Estamos en otros menesteres animando el cotarro ...!!!

Amunt..!!

Pep

Ep Pere (SM), per animar-te una mica em pots fer ballar clicant la imatge... :D:D:D

Nota: hi ha una errada ortografica per que la puguis moderar, ha,ha,ha... petonets.

Última edición por un moderador:
Bonas nois, Yo mirare de esta a Rosas alrrededor de las 17,00h, antes me es imposible, nos vemos nois y trankilos que el temps nos dara cuartelillooooo:D

Ui, ui, quins nervis que deveu tenir tot plegats ... de fet jo estaria igual o pitjor, però no patiu que segur que sortirà tot molt bé, bé una mica remullat però bé. ;)

Ei, dissabte al matí us vindré a veure a la sortida Roses i faré un tros de ruta, va bé, oi ?
Deu fer goig veure tanta BMW junta, llàstima que tinc la K de baixa i vindré amb la Pan, ja em posaré en un raconet per no desentonar :huh:

Ui, ui, quins nervis que deveu tenir tot plegats ... de fet jo estaria igual o pitjor, però no patiu que segur que sortirà tot molt bé, bé una mica remullat però bé. ;)

Ei, dissabte al matí us vindré a veure a la sortida Roses i faré un tros de ruta, va bé, oi ?
Deu fer goig veure tanta BMW junta, llàstima que tinc la K de baixa i vindré amb la Pan, ja em posaré en un raconet per no desentonar :huh:

Nervis? Tu has dit nervis? Per qué?

Gràcies Ra-mon, pels teus bons dessitjos..., esperem que tot surti be i crec que fins hi tot la pluja ens respectará el dissabte, però no el vent...!

Serás benvingut i la ruta la pots fet tota si vols...! allà estarem...recorda sortida a les 9,00h amb puntualitat britànica, del empordà, però britànica.

Casunlollla ... encara tinc la moto empantanagada ... a veure si arriben els recanvis d'una vegada !!!:angry:

dsc00181im.jpg

Les engantxines del baul ja han arribat i queden de fàbula !!! :cheesy:

dsc00331to.jpg

Salut !!! ;)

Última edición:
Casunlollla ... encara tinc la moto empantanagada ... a veure si arriben els recanvis d'una vegada !!!:angry:

dsc00181im.jpg

Les engantxines del baul ja han arribat i queden de fàbula !!! :cheesy:

dsc00331to.jpg

Salut !!! ;)

Empantanagada, dius?

Està morta, com segueixi aixì mes val més que et fotis el bagul a l'esquena, que maco si que queda, però no hi ha a on fotrel.

Nosaltres també som tornats..

Sols una cosa:

no ens hem acomiadat perquè em vist una escletja en la tramontana i hem fet via..

Gràcies a tots per deixar-nos implicar en aquesta follía de cap de setmana, cansada però ben recompensada..!!

Mil petons a tots/es..!!

Pep i Marta

Jo també he arribat bé ;)

Companys, gràcies per acollir-me de dissabte a diumenge, la veritat és que no hagués pogut tornar de cap manera amb la ventolera que bufava.
M'ho he passat molt bé.

Salut !

Ep! ra-mon, qualsevol dia algú de nosaltres quedarà atrapat en aquella espessa i humida boira de Vic. Ens presentarem a ca teva, sense trucar :D

Jo també he arribat bé ;)

Companys, gràcies per acollir-me de dissabte a diumenge, la veritat és que no hagués pogut tornar de cap manera amb la ventolera que bufava.
M'ho he passat molt bé.

Salut !

Moltes Gràcies RA-MON, a tu, per la teva ajuda i col.laboració en un dia dificil per a tots...la teva participació ha estat molt important, tant per a tot@s els organitzador@s, com per als assistents..., per tant, que menys que acollir-te i el que faci falta..., a més de proposar-te ser membre de LCN. :rolleyes2:, queda dit, la decisió es teva...per part nostre segur que ningú hi posa cap pega..., serás benvingut, igual que ara..

Una abraçada i molts agraïments en nom de tots...!

Última edición:
Moltes Gràcies RA-MON, a tu, per la teva ajuda i col.laboració en un dia dificil per a tots...la teva participació ha estat molt important, tant per a tot@s els organitzador@s, com per als assistents..., per tant, que menys que acollir-te i el que faci falta..., a més de proposar-te ser membre de LCN. :rolleyes2:, queda dit, la decisió es teva...[HIGHLIGHT2]per part nostre segur que ningú hi posa cap pega[/HIGHLIGHT2]..., serás benvingut, igual que ara..

Una abraçada i molts agraïments en nom de tots...!

Ei, ei ,eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. QUIETO PARAO, jo no hi posaria la ma al foc. :D :D :D

Nota: M'abstenc de fer cap simil polític d'aquesta situació. :D

Chata, tant anar i tornar, espero i desitjo que la Gloria hagi millorat, una forta abraçada i un gran petó de part nostra.

i a tu, que vols que et digui, gràcies per estar al peu del cano, tot i les teves circunstàncies adverses.

En tot cas es a la Glòria a qui tens que adresar-te, ella ho ha decidit i dirigit des del lloc de comandament a l'hotel. Que per cert, si, ha millorat, i us agraeix les atencions i bons desitjos.

Última edición:
Ausiàs March em ve a la memòria:

Motos e vents han un camí complir
faent camins dubtosos per anar.
De nort a migjorn volgueren viatjar.
Ab llurs amics los prive de fugir
lo nort rabios bullint en lo seu forn.
Lluitant valents, los viatjers en son total
fent sont bufar inutil i vanal,
e que tots, tots complesquen son retorn.

nota: Lo Raimon te una mùsica que s'avinentesta be amb los aquestos mots

Última edición:
Atrás