GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

Collons Ra guionet mon, , com se les gasten allà...! :huh:

Aqui segur que no tindrás cap problema...:lipsrsealed: :D ;)

M'al.legro que anes tant be a la Re-Volta, amb l'excepció de la relliscada del pobre Antonio, que espero es recuperi aviat, que en cara que no el conegui, es un company que va en moto i per a ell, el millor dels dessitjos..!

Apa fins demà a menjar les ostres de les crostes...:tongue:

Encara que trobo que es una mica massa aviat, no Panotxa... a les 8,00 a Figueres..??:angry:

Eppp... Albur, per que no et perdis.....!!! :D

Ara estic seguin el fil de la sortida de demà, "vosaltres", els de l'esmorzar que te Peeeesssss, o sia, "un altre fil", ja he pogut comprovar per conferencia finançada per en Turri que el "vostre" fil s'ha dut a terme.

Quin pais..., uns treballant o intentant treballar i els altres amb butifarres als plats, i a les mans, y entre cames...., quins collons ...!

A10.

PD. Nen Gesús, el "teu" post de la Ruta de Nadal (be,de lacosnanstra) era una M....no hi havia res, ni ruta, ni planning , ni NA i era mes fàcil i millor fer servir el que sense voler ja havia fet, (COM DEU MANA), tant costa d'entendre...?, res de contro no se qué y que se yo...:D.

A mes en el "teu" post, be el de "lacosanostra", ( ho dic be Sicario, do del post, vull dir...?) vaig posar el nou enllaç, aixi que no es tant greu, no..?

Última edición:
bla....blaaa..........................blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

... i una estona més tard ja estava banejat de mototurisme.cat ... que m'han cardat al carrer, vaja :undecided:

Salut !

Ptssssssssssssssss...ra-mon benbingut ,no et pensis que aqui sera diferent...je..jeeee

WslFc.gif

V,ssssssssssssss

Hombre Pere, quina il.lussió hem fa veure't per aqui, ben revenvingut de nou....! espero que l'esmorzar hagi anat be i els linxaments als absents hagin sigut lleus...!

Ra guionet món ; no facis cas del que diu un dimoni groc ...i del que diu un de vermell, encara menys...! :D

Última edición:
Però Pere, a on t'havies fotut, nano?
Enyor sento de no gaudir seguint de tant en tant una moto groga amb una mena de saltamartí a sobre que s'ajusta el casc amb els genolls. Tio deixat veure més.

Ra guionet mon: que collons has fet per rebre aquest tracte tan, tan, com ho diría jo?, TANTAN.

Pere: es a dir, a les 8 a Figueres, oi?

Collons Ra-mon, això et pas per ficar-te amb les d...s:tongue:, ja diuen tiren més dues t..as
:cheesy:que dues c....tes:lipsrsealed::shocked:

Però Pere, a on t'havies fotut, nano?
Enyor sento de no gaudir seguint de tant en tant una moto groga amb una mena de saltamartí a sobre que s'ajusta el casc amb els genolls. Tio deixat veure més.

Ra guionet mon: que collons has fet per rebre aquest tracte tan, tan, com ho diría jo?, TANTAN.

[HIGHLIGHT2]Pere: es a dir, a les 8 a Figueres, oi?[/HIGHLIGHT2]

Oi, noooooo Xata, mañaaaaaana...! :D

Fem un recompte..???? (del fil...????)...es així Sicari..???? :D

01+12.- Panotxa, com que se segur que no arribem a 10...
02-Pere DeauvillertekagtSM, si no plou..., però a les 8 Panotxa, es molt aviat, no..?
03-Ra guionet mon, a menjar quelcom que no sigui amb costres, ni ostres...!, a Vic tampoc estarán posades les carreteres...
04-Siso, vol pintar la maleta de l'altre cantó.
05-Xata, però no es oi....!, es mañaaana...!
06-Alf, ya trabaja otro...
07-Nissimo, en Lloret aún no estarán puestas las carreteras
08-
09-

Onio...!, i la 3ª edat..? ( a les 8 estarán a la republica...?) :D

Apa, bon humor, que avui es divendres , que diria l'Espartac, si u nooo...? si u queeee..? m'estimes..??? :)

Última edición:
Una altra cosa que no ha anat gaire bé és la meva relació amb l'Albert (un «jefe» de mototurisme.cat).
Abans d'ahir em va trucar i el to de les seves paraules no m'agradava, no tenia ganes de parlar amb ell i li vaig dir ... i una estona més tard ja estava banejat de mototurisme.cat ... que m'han cardat al carrer, vaja :undecided:

Salut !
...Raguionet, aixó et pasa per presumir de Pagés !!!...
586514.gif

...tampoc et preocupis masa, d' ací a quatre dies et tornaran a convidar a participar...es lo bo de tenir un "cul d' acer ".

Última edición:
En principio se me apunte para mañana las 8 :angry::angry: de la madrugada (no será muy temprano?)

A ver si saliendo de casa a las 7 :( llego a tiempo

Eso, si tendrás que madrugar un poco para poner la calle de tu casa...;)

A vder si el demonio pelirrojo, hace caso d'aqui a que nus vayamos a dormir, y no tener que madrugar...

Va neng, que sean las 8,30, no...? 1/2 hora es 1/2 hora...leñe...!

Oi, noooooo Xata, mañaaaaaana...! :D

Fem un recompte..???? (del fil...????)...es així Sicari..???? :D

01+12.- Panotxa, com que se segur que no arribem a 10...
02-Pere DeauvillertekagtSM, si no plou..., però a les 8 Panotxa, es molt aviat, no..?
03-Ra guionet mon, a menjar quelcom que no sigui amb costres, ni ostres...!, a Vic tampoc estarán posades les carreteres...
04-Siso, vol pintar la maleta de l'altre cantó.
[HIGHLIGHT2]05-Xata, però no es oi....!, es mañaaana...![/HIGHLIGHT2]
06-Alf, ya trabaja otro...
07-Nissimo, en Lloret aún no estarán puestas las carreteras
08-
09-

Onio...!, i la 3ª edat..? ( a les 8 estarán a la republica...?) :D

Apa, bon humor, que avui es divendres , que diria l'Espartac, si u nooo...? si u queeee..? m'estimes..??? :)

Així, doncs, es demà, oi?

Ep 1! Tornant de la Re-Volta vaig parar-me a netejar la moto ... és a dir, demà plou segur :cheesy:

Ep 2! Demà a les 07:30:00 (+/-) passaré per Can Cutre. Si no hi veig a ningú tiro cap a Figueres i, si no hi sóc, tireu-hi vosaltres ;)

Ep 3! A les 13:00:00 he de ser a casa, i si és abans millor, pel que me va molt bé matinar com en Pepe Hucha :D

Ep 4! Ra-mon, us vaig fer a traïció, tal com es veu, aquesta foto-pronòstic:

rebuig.jpg

544373.gif
586514.gif
98196.gif

Última edición:
Pos..... ja sabeu el que en penso de la pluja...! i si a sobre es de matinada...! :lipsrsealed:

Si plou a l'hora de la sortida, us dirè alló de ..... sabeu contar....???? ;)

Ep gent!!

Be, com era d'esperar, hem esmorçat de collons.

Us deixo 4 fotos que en donen fe:
img0541la.jpg

img0540rg.jpg

img0539hc.jpg

img0538ju.jpg

Un beso! :kiss:​

En contestació al seu post, Sr. Sicari, es aixi que es diu ehhh..., moltes gràcies per compartir les fotos que justifiquen un bon esmorzar en companyia de un grup determinat de pressumptes currants...! :D

Sr. President, com no podia ser de cap altre manera, m'enorgulleig que hagi sabut copsar tan ràpidament els conceptes :D:D:D:D:D:D No esperava menys de vosté.

Se'l saluda cordialment!

Un petó! :kiss:

Pd: por decirlo en castellano, estoy mas contento que un perro con dos rabos ( si como el del video que me has mandao, cabrito! :D:D:D:D:D:D:D:D)

Pd2: Si alguno quiere el video que me lo pida, no se puede colgar aquí, porque si no me van a banear como a cierto barbudo canoso :D:D:D:D:D:D

Per cert l'amic Pere GS que s'explica..?

Missing in action 3...!!! :D :D :D

Pep

La madikita amarilla está como siempre, solo que más gordo y más cabroncete!! :D:D:D:D

Por poner un ejemplo, después de la segunda ratafía nos animaba a montar una guillotina en la plaza del pueblo y enseñarle el funcionamiento a determinada clase dirigente :D:D:D:D:D:D

Verdad, verdadera.

Un beso! :kiss:

Albur, que ho dius per mi ?
... potser encara s'arreglarà ...
:Hydrogen:

Per tú i per en Xata, que també sap alguna cosa de banejos :D:D:D:D:D:D:D i els dos sou barbuts canosos...:D:D:D:D:D:D:D:D

Pd: A veure si ho arregleu, que es més divertit si s'es molta colla! :cheesy:

Sr Sicario:

A foto nº 3 començant per d'alt i que correspon a un esmorzar de treballadors ociosos s'aprecia una certa tremolor dels personatges que hi apareixen.

Feia fred, tenien por?, o tal vegada vostè patia calfreds incontrolables?

Ens ho pot aclarir?, s.u.p.

OJO.....con los SM

Mañaa a las 8 zulu ....si estoy es que he venido:tongue::tongue::tongue::tongue:

[video=youtube;3LyMFjfX-MY]http://www.youtube.com/watch?v=3LyMFjfX-MY[/video]

V,sssssssss

Això ens prendrem i ja us ho explicarem ! :

2009-01-03-Port-Vendres_17.jpg

586514.gif

Última edición:
Això és indecent! Com es pot permetre la Unió Europea acceptar un país amb aquests nivells de productivitat ? :D

img0538ju.jpg

Sr Sicario:

A foto nº 3 començant per d'alt i que correspon a un esmorzar de treballadors ociosos s'aprecia una certa tremolor dels personatges que hi apareixen.

Feia fred, tenien por?, o tal vegada vostè patia calfreds incontrolables?

Ens ho pot aclarir?, s.u.p.

No ho puc assegurar amb certesa, però crec que la foto ha sortit així perque aquests cabr*ns es movien molt ràpid!

Bonas companys, he terminado mi pequeña jornada laboral y ketal la sortida, agua, vent, ostras de la mer, almejas, gambas, caracolitos y vinito blanc, ya pasareis el report, espero que las cuatro goteras no os estropearan la sortida, venga bon cap de semana.;)

Efestiviwonder..., hi ha hagut de tot...

Ruta la Prevista, Gentuza tambien, la prevista, algun dels que ha vingut s'ha vist i no s'ha vist...com les marismas del guadalquivir...

Be, per treure l'espina del Madeloc hi hem tornat, molt be, però del reves.., poc vent...les Costres amb Ostres a Port Vendres ... bonissimes...com sempre, ens ha acompanyat en SILVAN, eL Gendarme que ens va ajudar al Madelo el dia de la tramuintanada, molt trempat, molt enrrollat, l'hem convidat entre tots i ens ha acompanyat fins a Port Bou de tornada, a un bon , bon ritme..., El Fervestar ( 3 ampolles de cava Rosat, una birra , dues tapetes d'olives per en Panotxa i dues bosses de patates ) a Paralada gentilessa d'en Ra guionet mon, gracies follonero...:D, hem hagut de sortir cames ajudeu-me, doncs s'ha possat a ploure..uns rectes, altes cap a la dreta i altres cap a l'esquerra..., be que ens ho hem passat molt be i els que no heu vingut, doncs us ho heu perdut.. apa..

Algu ha fet fots, ja les penjará...

Fins la propera. :)

Última edición:
Buenu, per ser una sortida preparada mig improvitsada ... ha estat bé :)

Salut !

Ep, ja he fet la migdiada, que després de les tres ampolles de cava a salut d'en Ramon la moto anava sola. :D

A l'espera de les fotos que ha fet en Siso, poso quatre fotos del Madeloc.

PereGS, la pista que va de Coll de Banyuls al Madeloc comença just dalt del coll de Banyuls, amb en Siso no ens em entés i no ha parat dalt del coll. Per si algú la vol fer un altre dia son 8,8km de pedra i més pedra, es facil i el desnivell es mínim per que va resseguint la corba de nivell.

La resta ja l'explicat el SM, que amb la música que porta a la moto sembla una tombola....:D:D:D

Blau: Pista de Coll a Coll
Magenta: Carretera
Panoramica%20Madeloc-04.png

Final de pista
Panoramica%20Madeloc-03.png

Panoràmiques
Panoramica%20Madeloc-02.png

Panoramica%20Madeloc-01.png

Boooooooooness....;);)
I dic jo...perquè els agrada tant als gavatxos la gravilla....:shocked::shocked::shocked:
La sortie d´aujordui de collons......
;);)
Salut

P.D. Chata....canvia les gomes ja...
:cool2::cool2:

Atrás