Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Pep, vindrá la Marta al esmorzar i Ruta..??
Ho dic perque la Mariona si plou diu que no puja a la moto i a mes si ha d'anar sola, doncs tampoc:angry:, en principi son les dues úniques dones que vindrien motoritzades aquesta edició de la V Romántica LCN...:angry:
Apa, ha de ploure molt i molt perquè no treguem les motos, no..?
fins demà Romantics.
No crec que hagi estat gaire Romàntica però el que si que ha sigut és una bona sortida, jo almenys he disfrutat moltíssim
L'esmorzar i la tertúlia perfecte (encara ric pensant en algunes coses que s'han dit), la ruta i el ritme genials, fervestar de franc, més ruta i finalment he tornat cap a casa corrents i de pressa ... sense provar el bacallà, tot i que els companys insistien que em quedés.
La veritat és que aquestes sortides amb vosaltres m'ho passo teta, res a envejar amb les sortides que feia abans «amb una altra gent».![]()
Sense ulleres no soc res. I penjat la crònica en un altre lloc que ara no trobo.
Però no passa res, la torno a penjar aquí. Perquè intueixo que les fotos d'en Siso es mes que segur que sortiran mogudes.
I abans de res més, felicitats al patrocinador, financer del fervestar, responsable de la sortida i, avui, mascaró de proa indiscutible i indiscutit. Gràcies Pere.
Sintesi condensada, comprimida i resumida, però no menys explícita de la sortida:
![]()
Gràcies Pere per organitzar tot aquest tinglado,ruta guai, compania de collons i arròs que te peees,
Nen amb 3 minuts un no es crema!! :lipsrsealed:Ramon, t'ho has passat bé eh polonès!!
![]()
Hola Alf, estem preocupats per la teva dona, si es va perdre anant també es possible que es perdés tornant, i com que encara ningú ha informat de què efectivament la Maribel ha arribat a casa, doncs pregunto.
Ha trobat el camí de tornada a casa la Maribel?
La propera us immortalitzaré en viu i cuejant (tal vegada trobarem unes poques ERRES per perculeixar) . Avui per causes de l'edat m'han regalat una Hero3 GoPro que s'ho guarda tot en seu endins.
![]()
:lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:
Ep, Pere Deauville! Gràcies per la proposta, àpat i volta. Les millors carreteres gironines per arribar als millors restaurants. Salut!
Ep, aquesta platja em sona molt !!!
![]()
PD:Ramon...gràcies per tornar el gos a casa seva.![]()
La propera us immortalitzaré en viu i cuejant (tal vegada trobarem unes poques ERRES per perculeixar) . Avui per causes de l'edat m'han regalat una Hero3 GoPro que s'ho guarda tot en seu endins.
Ep, Pere Deauville! Gràcies per la proposta, àpat i volta. Les millors carreteres gironines per arribar als millors restaurants. Salut!
Ei Cobra, gràcies per ho del gos.![]()