LCN-GIRONA: V Ruta Romantica 2013, domingo 17-02-2013

Plogui o no demà ens veiem a "El Carril" (jo en moto) a les 9.30, la Maribel anirà en llauna al restaurant. Fins demà.;)

Pep, vindrá la Marta al esmorzar i Ruta..??

Ho dic perque la Mariona si plou diu que no puja a la moto i a mes si ha d'anar sola, doncs tampoc:angry:, en principi son les dues úniques dones que vindrien motoritzades aquesta edició de la V Romántica LCN...:angry:

Apa, ha de ploure molt i molt perquè no treguem les motos, no..?

fins demà Romantics.

Hola Padarí..!!

La Marta està molt refradada per culpa del Carnestoltes i no vindrà, es queda a casa a curar-se el refredat..!!

Pujo jo sol i aniré directe al Carril, sorry....!!!

Pep

Be, GRAN ÈXIT DE LA V ROMANTICA LCN 2013, moltes gràcies als assistents al esmorzar Romàntic i també a la ruta (només 10 tius), aixó si, tots ben parits..., Gracies Ra-món, Gracies Pep, Gràcies Alf, Gràcies Albur, Gràcies Raimon DV, Gràcies Siso, Gràcies Xata, Gràcies Níssimo, Gràcies Trias, per haver compartit esmorzar que te pesssss romántic i ruta romàntica i el que te mes mèrit, sense cap dona per fer-ho encara mes romántic...,

Gràcies també als que han assistit al dinar bacallané romàntic que te pessss, gràcies Gloria Chatarrassa,gràcies, Joan Izquierdo, Gràcies Roser, Gràcies Maria Trias, gracies Mariona per acompanyarnos al dinar, que crec que ha estat a l'alçada dels que us mereixe-ho tots els qui heu participat... i gràcies també als que no ho heu pogut fer per causa major... :lipsrsealed:, gràcies a tots per haver-ho fet possible.

Pispis.., millorat i mira on trepitjes....

La V Romantica LCN 2013, ja es història, la proxima será per Sant jordi, dia dels enamorats al nostre pais, que será el proper any 2014.

Ah...! gracies als que us heu manifestat amb un sentit o un altre al fil o al post de la Romántica i gràcies també als que no heu dit ni piu..., no us preocupeu, no us ho tindré en compte, no patiu.

En Siso us penjarà les fotos de la diada, gràcies per endavant Siso

Gracies a tot@s i fins la propera.

Última edición:
No crec que hagi estat gaire Romàntica però el que si que ha sigut és una bona sortida, jo almenys he disfrutat moltíssim ;)

L'esmorzar i la tertúlia perfecte (encara ric pensant en algunes coses que s'han dit), la ruta i el ritme genials, fervestar de franc, més ruta i finalment he tornat cap a casa corrents i de pressa ... sense provar el bacallà, tot i que els companys insistien que em quedés.

La veritat és que aquestes sortides amb vosaltres m'ho passo teta, res a envejar amb les sortides que feia abans «amb una altra gent». :D

No crec que hagi estat gaire Romàntica però el que si que ha sigut és una bona sortida, jo almenys he disfrutat moltíssim ;)

L'esmorzar i la tertúlia perfecte (encara ric pensant en algunes coses que s'han dit), la ruta i el ritme genials, fervestar de franc, més ruta i finalment he tornat cap a casa corrents i de pressa ... sense provar el bacallà, tot i que els companys insistien que em quedés.

La veritat és que aquestes sortides amb vosaltres m'ho passo teta, res a envejar amb les sortides que feia abans «amb una altra gent». :D

Me'n al.legro molt Ra-mon...! tan sols pel teu comentari ja ha valgut la pena...sense dones i tot...efectivament ha estat un bon ritme... fins hi tot las "japos" han gaudit de veuren's la matricula una bona estona, fins que els hem deixat passar....:D

Com pots anar comprobant...aqui no som tan rarets com a altres llocs..., tot i que mai has de deixar l'esquena lliure...sempre n'hi han que ataquen pel darrera..., aixó si, ben depiladets i encetats com uns nens petits....:D

Última edición:
Sense ulleres no soc res. He penjat la crònica en un altre lloc que ara no trobo.
Però no passa res, la torno a penjar aquí. Perquè intueixo que les fotos d'en Siso es mes que segur que sortiran mogudes.
I abans de res més, felicitats al patrocinador, financer del fervestar, responsable de la sortida i, avui, mascaró de proa indiscutible i indiscutit. Gràcies Pere.

Sintesi condensada, comprimida i resumida, però no menys explícita de la sortida:

Emoticon-2-1.jpg

Última edición:
Sense ulleres no soc res. I penjat la crònica en un altre lloc que ara no trobo.
Però no passa res, la torno a penjar aquí. Perquè intueixo que les fotos d'en Siso es mes que segur que sortiran mogudes.
I abans de res més, felicitats al patrocinador, financer del fervestar, responsable de la sortida i, avui, mascaró de proa indiscutible i indiscutit. Gràcies Pere.

Sintesi condensada, comprimida i resumida, però no menys explícita de la sortida:

Emoticon-2-1.jpg

Gràcies Chata...m'has emocionat...:rolleyes2:... Era la romàntica...saps..?

Gràcies Pere per organitzar tot aquest tinglado :),ruta guai, compania de collons i arròs que te peees,:)Nen amb 3 minuts un no es crema!! :lipsrsealed:Ramon, t'ho has passat bé eh polonès!!;)

Bonas no@s, be dons tinc que dir que feia temps que no curbeava tan y felicitar als que an plantat cara a las JAPO en els revols de la legendaria Tossa-Sant Feliu, y merci Pere per lo demas, y haber si la proxima podem estar tots els que avui em faltat, me alegro que tot acaves sobre rodas, bona semana per totom a10.;)

Ep sembla que us ho vareu passar be bandidus, m'alegro que tot hagi anat tant be.
Resto a l'espera de les fotos d'en Siso per fer-me a la idea del bacallà que us vareu menjar.
Salut!

PD:Ramon...gràcies per tornar el gos a casa seva.;)

La propera us immortalitzaré en viu i cuejant (tal vegada trobarem unes poques ERRES per perculeixar) . Avui per causes de l'edat m'han regalat una Hero3 GoPro que s'ho guarda tot en seu endins.

full_GoPro_HD_Hero_3_357728.png

Gràcies Pere per organitzar tot aquest tinglado :),ruta guai, compania de collons i arròs que te peees,:)Nen amb 3 minuts un no es crema!! :lipsrsealed:Ramon, t'ho has passat bé eh polonès!!;)

Hola Alf, estem preocupats per la teva dona, si es va perdre anant també es possible que es perdés tornant, i com que encara ningú ha informat de què efectivament la Maribel ha arribat a casa, doncs pregunto.
Ha trobat el camí de tornada a casa la Maribel?

Hola Alf, estem preocupats per la teva dona, si es va perdre anant també es possible que es perdés tornant, i com que encara ningú ha informat de què efectivament la Maribel ha arribat a casa, doncs pregunto.
Ha trobat el camí de tornada a casa la Maribel?

:lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:

La propera us immortalitzaré en viu i cuejant (tal vegada trobarem unes poques ERRES per perculeixar) . Avui per causes de l'edat m'han regalat una Hero3 GoPro que s'ho guarda tot en seu endins.

full_GoPro_HD_Hero_3_357728.png

Felicitats .., ara ja podràs fer videos com aquest ... encara que des d'un altre prespectiva ... o carril !!! ;)

[video=vimeo;59344953]http://vimeo.com/59344953[/video]

Salut !!!:cool2:

Última edición:
Jo JO muy chulo ese video Jesus, pero..... tas saltao un STOP.....AAAA

Ep, Pere Deauville! Gràcies per la proposta, àpat i volta. Les millors carreteres gironines per arribar als millors restaurants. Salut!

...Xata, si es per questions de l' edat...moltes Felicitats !
...per el que vulgui, cada nit al vespre a Teledeporte fan un resum de 15' de l' etapa de la Vuelta Andalucia, la d' avui a las 20,20hs.

Ui, ui, ui, quina por ... amb tanta càmera de video seguint-nos les passes :shocked:

Felicitats Xata !

Ep, Pere Deauville! Gràcies per la proposta, àpat i volta. Les millors carreteres gironines per arribar als millors restaurants. Salut!

Bones fotos Siso, si no fos per tu no hi hauria reportatge gràfic.

Si, si, últimament molta gravadora però poques imatges, hahaha
(potser millor així)

En quant al bacallà, feia bona pinta tot i que a un d'ells se li veia una pota que ...

Ep Xata! Felicitats per la nova càmera, tal com li vaig dir al nen Jesús, ara set gira feina. Es una feinada editar el vídeos, guardar-los en un format correcte i després penjar-los a la xarxa, triga el seu temps, però si el resultat val la pena es molt gratificant.
Tu deixa-me-la que li faci el rodatge i fem un tutorial de l'Adobe Premiere on line. :D

Siso! gracies per compartir fotos i bacallà. ;)

Ei Cobra, gràcies per ho del gos. :D

Salut! ;)

Gàcies a tots per les felicitacions (el proper fervestar serà a compta meva).
Pel que fa a la GoPro, Panotxa, ja m'ho veig venir, el manual te 68 pàgines plenes de lletrers i la càmara dos botons i una pantalla minúscula. Tela.

Xata, feina...molta feina.:shocked:

[video=youtube;EuFLCCGeU-g]http://www.youtube.com/watch?v=EuFLCCGeU-g[/video]

[video=youtube;hr9DGUaEux0]http://www.youtube.com/watch?v=hr9DGUaEux0[/video]

[video=youtube;9nkuwoAZz1k]http://www.youtube.com/watch?v=9nkuwoAZz1k[/video]

Aquesta no em fa por, tinc 3 rotllos sencers de cinta americana. La feina xunga el la de l'anomenat llenguatge inntermedi, o de trànsit entre el llenguatge pur de màquinari i les personetes con jo.

Atrás