Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
És estiu, Presi, a la platja no hi ha wifi...:cool2::cool2::cool2::cool2:
Un petó! :kiss:
Epppp!!!!
Vinga va....ja escric jo que estic ben a prop....
Salut
...bye, bye...PericoCentolloMan !
![]()
...si teniu cap problema per Galiza hem trucas i et donaré un parell de telefons a on trobaras una ma amiga.
...PereGS...m' ha agradat, vull aprendre magia !!!
Ep gent!
Aquest diumenge he pensat de fer la volta amb la moto...si algú s'anima que ho digui i proposo algo, si no es manifesta ningú marxaré a mi bola...
Un beso! :kiss:
Pd: La salida será pronto, y a las 10 en casa que con esta caló no se puede...
Pd2: Igual me da el sirocco y voy a la pista esa que han asfaltado (Ozepe dixit) de Susqueda a Osor y luego me hago una Tina...Por dar ideas, digo...
...si s' agafa desde Sant Miquel de Campmajor per Falgons fins a Mieres ja es tota asfaltada !!!Albur jo no podré, estaré lluny, ben lluny.
Ja saps pista asfaltada fins a Falgons i pista fàcil fins a Pujarnol.
http://goo.gl/maps/zFKKQ
...si s' agafa desde Sant Miquel de Campmajor per Falgons fins a Mieres ja es tota asfaltada !!!
![]()
![]()
...i Panotxa, la fatidica pista que va de la Mare de deu del Mont fins Albanyá pasant per el bassagoda ja esta tota acabada de cimentar...:rolleyes2:
...ja t' ho trobaras, Pere, a Galiza a la que surts de les nacionals tots els camins son aixi o mes estrets, son els que porten a las parroquias que composan els concellos.:angry:
:angry:
...PD: Ande vas Panotxa tant lluny, tant lluny...?
A dormir aquí:
![]()
i a fer el cabra aquí:
Traversée Besso Arrête SW - Blanc de Moming [hikr.org]
al final de la web hi ha les fotos.
Salut i bones vacances, marxem dissabte!![]()
Panotxa, segur que estareu fresquets, que bé.
PereDV, carai quins tiberis un fotreu, vigilieu que després la moto no tirarà
Vagi bé !
... els treballadors ens quedem aquí a patir calor![]()