GIRONA-LCN (sortides juliol 2013)

És estiu, Presi, a la platja no hi ha wifi...:cool2::cool2::cool2::cool2:

Un petó! :kiss:

...m' aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m'aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m'aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m'aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m'aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m' aburro, m'aburro..................................................................................................................................................................................................................

.......Ptssss.Ozepe ,prova amb aquets truc de Mágia...jeje..jeee

ahora se ve ....ahora no se ve :D:D

5hHxuL8.gif

V,sssssssssssssss

Bones Vacances a tothom...m'en vaig a Galicia el dia 2/08, pensare en tots vosaltres quan ens estem foten algun centollo amb la Mariona.... i no us diré quan torno per a veure si us pillo preparant un cop d'estat per fotre fora al presi..!

Ara podreu muntar rutes de tots colors i rodes, us deixaré descansar uns quans dies i sobre tot mireu de no escriure gaire als forums , que no tindré temps de contestar-vos.

Bon vent, madikites

Última edición:
...bye, bye...PericoCentolloMan !
centoloman.jpg

...si teniu cap problema per Galiza hem trucas i et donaré un parell de telefons a on trobaras una ma amiga.

...PereGS...m' ha agradat, vull aprendre magia !!!

Ep gent!

Aquest diumenge he pensat de fer la volta amb la moto...si algú s'anima que ho digui i proposo algo, si no es manifesta ningú marxaré a mi bola...

Un beso! :kiss:

Pd: La salida será pronto, y a las 10 en casa que con esta caló no se puede...

Pd2: Igual me da el sirocco y voy a la pista esa que han asfaltado (Ozepe dixit) de Susqueda a Osor y luego me hago una Tina...Por dar ideas, digo...

Última edición:
Ep gent!

Aquest diumenge he pensat de fer la volta amb la moto...si algú s'anima que ho digui i proposo algo, si no es manifesta ningú marxaré a mi bola...

Un beso! :kiss:

Pd: La salida será pronto, y a las 10 en casa que con esta caló no se puede...

Pd2: Igual me da el sirocco y voy a la pista esa que han asfaltado (Ozepe dixit) de Susqueda a Osor y luego me hago una Tina...Por dar ideas, digo...

Vagi be la ruta Sicario... yo desayunaré centollos , ben lluny, ben lluny també. ;)

A10

PD: Ande vas Panotxa tant lluny, tant lluny...?

Albur jo no podré, estaré lluny, ben lluny. ;)

Ja saps pista asfaltada fins a Falgons i pista fàcil fins a Pujarnol.

http://goo.gl/maps/zFKKQ
...si s' agafa desde Sant Miquel de Campmajor per Falgons fins a Mieres ja es tota asfaltada !!!
2bd1ef3a0584b8b0aaac039d6c78670eo.jpg

puw1.jpg

...i Panotxa, la fatidica pista que va de la Mare de deu del Mont fins Albanyá pasant per el bassagoda ja esta tota acabada de cimentar...:rolleyes2:

:(:angry:

:angry:
...ja t' ho trobaras, Pere, a Galiza a la que surts de les nacionals tots els camins son aixi o mes estrets, son els que porten a las parroquias que composan els concellos.

...un altra recomanació, no marxis sense visitar i dinar en un Furancho.
...si vols saber que son, millor et mires l' enllaç que es mes fácil que explicar-ho: Buscador Furanchos y Loureiros - defuranchos.com
...i tens un mapa per trobar-los, per que si no, ni en 20 anys trobes un.
...apa, bon voyage !
538835_10150667561499125_547417517_n.jpg

29277_392432571540_95737366540_4766303_1877580_n.jpg

Última edición por un moderador:
Ara que veig les fotos...tu ja vas estar per ahí...surts en aquesta foto!

Vols dir que no és massa muntanya per l'Àngel?

Un petó! :kiss:

Panotxa, segur que estareu fresquets, que bé.
PereDV, carai quins tiberis un fotreu, vigilieu que després la moto no tirarà ;)

Vagi bé !

... els treballadors ens quedem aquí a patir calor :(

Atrás