Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...Siso, entenc que aquest post ens ha de durar 3 mesos??? que cobren per post ara en aquest foro???i això ens porta a la pregunta que ningú vol sentir...tant malament de tresoreria estem??? :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
Hi ha un ocellet que m'ha dit que el proper divendres és l'aniversari del nen Gesús...!!!
Si, Jesus, estic fet un artista de la llum i els colors per no parlar dels meravellosos "encuadres" jejejejeje... I tu ets un virtuos del diccionari i la semàntica...que cordons entens per "secretes"???? Q no torni a pasar!
JulioAdv anem a Logronyo t'apuntes nen,com estem que no dónes senyals de vida?:cool2:
...no tan lletja, Pere, inclos a mí m' agrada!
![]()
![]()
![]()
![]()
...en realitat es que m' agradan totes, fins i tot las Lambretas !
L'únic problema que li veig és que no pensen en els menuts, per això me la compraré de joguina...!!!
Ahir vaig estar a BMW Barcelona i em van haver de deixar una fregona abans de marxar, quins "paratos"..!!
Pep
Pep, jo que faig 1'70 porto el seient standar, tu et fiques el baix i crec aniries molt bé.
Salut.
Pd: Ozepe aquestes fotos molt millor que les altres...tot i que prefereixo la R1200GS standard.
Si a la bava no la consideres aigua, d'acordPep, sempre pots comprar la famosa mini- marcelino.
Siso, de moment no constato ni consum d' oli...ni d' aigua.
Salut!!!
...doncs el que mes hem mola d' aquesta son els 600 o 700Kms. d' autonomia. Per parar cada 400kms. ja tinc la meva !!!Pd: Ozepe aquestes fotos molt millor que les altres...tot i que prefereixo la R1200GS standard.
Si a la bava no la consideres aigua, d'acord
VVVsss...
Us heu firat..??Confirmo les paraules de en Pep "a Barcelona Motor et cau la baba" , a mes amb un tracte exquisit... No con a altres conces.
salut
![]()
FELICITATS NISSIMO I JESUSO!!
Pep, jo que faig 1'70 porto el seient standar, tu et fiques el baix i crec aniries molt bé.
Salut.
Pd: Ozepe aquestes fotos molt millor que les altres...tot i que prefereixo la R1200GS standard.
Pozi !!!!
C 650 gt per a la Sra.
Vindra a la IIILCNTREFFEN en la seva propia moto.
He hagut d'arreglar la firma doncs apareixia "desmuntada". Veig que no sóc l'únic.
Nota a l'Admin o SM!
Agrairia que ningú em modifiques la signatura ...gràcies.
Nota a l'Admin o SM!
Agrairia que ningú em modifiques la signatura ...gràcies.
http://www.bmwmotos.com/foro/image.php?u=120752&type=sigpic&dateline=1330524287
Pere tant sols cal mirar les signatures dels membres LCN en que han desaparegut el logo LCN. :angry:
Els motius? no els se, però allà on havia el logo LCN amb la signatura hi ha aparegut això:
Insertar CODE, HTML o PHP:http://www.bmwmotos.com/foro/image.php?u=120752&type=sigpic&dateline=1330524287
Que visualitzat és això:
![]()
El codi del logo LCN ha estat substituït per aquest de Rodem, deu ser coses de la informàtica, de les bases de dades, de les còpies de seguretat, dels xinos ...no ho se Pere, és el primer cop que ho veig.
El que s'endú la palma es la signatura del Pep1200. :shocked:
Pere tant sols cal mirar les signatures dels membres LCN en que han desaparegut el logo LCN. :angry:
Els motius? no els se, però allà on havia el logo LCN amb la signatura hi ha aparegut això:
Insertar CODE, HTML o PHP:http://www.bmwmotos.com/foro/image.php?u=120752&type=sigpic&dateline=1330524287
Que visualitzat és això:
![]()
El codi del logo LCN ha estat substituït per aquest de Rodem, deu ser coses de la informàtica, de les bases de dades, de les còpies de seguretat, dels xinos ...no ho se Pere, és el primer cop que ho veig.
El que s'endú la palma es la signatura del Pep1200. :shocked:
Dutxat, pentinat i amb un somriure. Preparat per començar de nou. Un sopar amb amics a Platja d'Aro, desprès un gintònic, i au, que no ha estat res.
Es molt dura la vida del "moteru".