Jesús.
Curveando
La meitat...l'altra meitat no em va donar temps...:shocked:
Quan els tingui tots seràs el primer (i l'últim) de saber-ho![]()
Tanks!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
La meitat...l'altra meitat no em va donar temps...:shocked:
Quan els tingui tots seràs el primer (i l'últim) de saber-ho![]()
¿...la ruta de demá será " por lo marron " ? ...![]()
Provaré d'anar escrivint per mirar d'en sortir-me del batibull mental en que la Glòria m'ha ficat aquest migdia...
El més inmediat; Demà, 25 de gener a les 9 a Fontajau... val allà hi seré amb la K (no matrícula + moto= no moto)
Seguim; Demà passat, 26 de gener a les 10 a Can Cassoles (que per cert no se on està)... be, també hi seré amb la K per les mateixes raons.
Ara... això, les fotos; no en ticn i ja es fosc. Crec que l'Alba ha enviat alguna al nen Jesús. Ja respirarà.
Mes... Tost era-ho coneixedors de la cosa, i callats com putes. Crec que l'únic que, com jo, no ho sabia encara, era en Cristóbal, i estic segur que el cabronás ho sabrà sí o sí. Si més no ja ha ingresat, pel que sé, una pastucia de l'Iva.
En fi que estic "xocat" i no acabo de trobar-me
Enhorabona Chata,molt maca la moto d'aigua, ara podrem practicar esquí aquàtic!!!
![]()
Moltes felicitats per la moto nova, Despertaferro.
De veritat ha estat un a sorpresa? Déu ni do!
... Alguna imatge hi ha d'haver que en Siso després de la migdiada penjarà ...
SORTIDA DIUMENGE 26/01/2014.
Lloc de trobada: Can Cassolas 10h
Ruta: Llagostera- Tossa- Sant Feliu- Klong
Ferverstar: 12:30 a Cal Xata...que té alguna cosa a celebrar!!! :cheesy:
INSCRITS
1.- Jesús
2.- Xata ( l' últim dia que farà Tossa per l' esquerra ):rolleyes2:
3.- Alf ( només esmorzar)
4.- PereDVKGT. (???)
5.- RaminDV ( només esmorzar)
6.- Nissimo.
Algú farà un JDalmau???
Salut!!! :cool2:
Sólo el Dalmau puede hacer el Dalmau perfecto...jeje
Be, espero que d'aquí a pocs minuts arribarà el "matriculador" per donar carta de vida a la Ferrallossa.
Es com si la llevadora assistís en la seva arribada al mon.
També hem fet la seva inscripció en els registres pertinents; assegurança, DGT, etc. Per cert no la batejarem.
Quin nervis.
Si senyor molt de tiveri y poca moto, pero molt bon ambient en el Klong del Xata, Vermout, Campari, Olivas, Berverechos, Galletitas saladitas, Fullas que el Xata cultiva en el seu jardi, Cervesitas y palillos tot molt way, merci noi y que disfrutes la nova montura, A10 bona senmana per tots.
PD. Xata pasame los retratos dels teus aparatos.
No, es agnòstica.
Be, això no vol dir que no la "mullem". Val?
Això ja estava a les profunditats abisals. I no es plan.
Ahir la Ferrallossa, la Glòria i un servidor de vostes varen anar a dinar a Tamariu, al Dofí. Feia solet i els calamars romana i les cloïsses estaven de conya.
Això sí, a les 16:30, tots al peu del canó.