LCN GIRONA - GENER 2014- Anem a fer un volt..?

¿...la ruta de demá será " por lo marron " ? ...
vil-savon.gif

Felicitacions i enhorabona,,,,, CHATA....! aquesta no te l'espereaves ehhhh...., ha estat un secret molt ben guardat....! cosa rara..., será per que son bones noticies....doncs les dolentes corren mes depressa...!

Be , Ja en tenim un altre que l'hi agrada l'AIGUA....:huh:

Siso, avui tinc un sopar de "EX BASKET BOIS CP DOMENY", no ho recordava, espero poder estar a lloc a l'hora indicada..., si no, ja sabeu no m'espereu..., però la meva intenció don instruccion a la meva ment i diu que tinc que venir, una altre cosa serà el que digui el meu cos.

Provaré d'anar escrivint per mirar d'en sortir-me del batibull mental en que la Glòria m'ha ficat aquest migdia...

El més inmediat; Demà, 25 de gener a les 9 a Fontajau... val allà hi seré amb la K (no matrícula + moto= no moto)

Seguim; Demà passat, 26 de gener a les 10 a Can Cassoles (que per cert no se on està)... be, també hi seré amb la K per les mateixes raons.

Ara... això, les fotos; no en ticn i ja es fosc. Crec que l'Alba ha enviat alguna al nen Jesús. Ja respirarà.

Mes... Tost era-ho coneixedors de la cosa, i callats com putes. Crec que l'únic que, com jo, no ho sabia encara, era en Cristóbal, i estic segur que el cabronás ho sabrà sí o sí. Si més no ja ha ingresat, pel que sé, una pastucia de l'Iva.

En fi que estic "xocat" i no acabo de trobar-me

Se me apunte para mañana y así no haré un Dalmau...:cheesy:

CHATAAAA....!!!! ENHORABUENA

Última edición:
¿...la ruta de demá será " por lo marron " ? ...
vil-savon.gif

De moment, i a manca d'una gran glòria, continuo amb l'RT i en Panotxa no té previst assistir. És a dir: Tot asfalt!

Nissimo, apuntat amb temps i suficiència extrema !

Ep! Per qui s'hi vulgui sumar, dissabte/25/01/14 a les 09:00 a Fontajau. Ruta amb l'idea d'esmorzar a La Sala de Canet i després continuar volta. Més o menys això:

2014-01-25-Brunyola-Adri-%25C3%2580ngels_01.JPG

1- Siso
2- Pere Deauville (si no plou ... o no neva ... o no bàsquet ... o siestoyesquehevenidoysinono)
3- Despertaferro (si diu que "ens durà" serà que deurà venir, oi? Si, amb GT i a buscar bandarres)
4- Nissimo (progressa adequadament amb la teràpia antidalmau)
5- Ricard (un altre que, com en Jesús, diu que li agrada l'aigua ... d'una RT)

13- No, siusplau, ell no !

Última edición:
Demà em será imposible, he d'estar d'hora a l'Auditori de BCN per fer la prèvia i tot el reportatge d'una colla de Reus que ve a ballar a Barna..

Espero poder estar amb vosaltres aviat i poder babejar amb la GS LC del Chata..!!

Pep

Xata, felicitats per la nova moto ... però vigila que em sembla que aquesta deu haver sortit fa poc de la factoria i no estarà acostumada a anar per l'esquerra ... i millor que no l'acostumis malament :)

En quant a demà ja m'he compromès en una altra cosa ... cap al sud, i pel diumenge tampoc puc venir, tinc una feina ... cap al nord :undecided:

Quan facis l'estrena oficial a veure si m'ho puc combinar per assistir-hi :)

Vagi bé !

Provaré d'anar escrivint per mirar d'en sortir-me del batibull mental en que la Glòria m'ha ficat aquest migdia...

El més inmediat; Demà, 25 de gener a les 9 a Fontajau... val allà hi seré amb la K (no matrícula + moto= no moto)

Seguim; Demà passat, 26 de gener a les 10 a Can Cassoles (que per cert no se on està)... be, també hi seré amb la K per les mateixes raons.

Ara... això, les fotos; no en ticn i ja es fosc. Crec que l'Alba ha enviat alguna al nen Jesús. Ja respirarà.

Mes... Tost era-ho coneixedors de la cosa, i callats com putes. Crec que l'únic que, com jo, no ho sabia encara, era en Cristóbal, i estic segur que el cabronás ho sabrà sí o sí. Si més no ja ha ingresat, pel que sé, una pastucia de l'Iva.

En fi que estic "xocat" i no acabo de trobar-me

Et deixo la seqüencia de l'enserronada que t'han fet !!!;)

Arribes a casa pensant en les teves coses....i penses :"algú ens ha vingut a veure a l'hora de dinar ? :angry:

vc8m.jpg

Osties, aquesta moto té un llaç de regal !!! Que està passant aquí ??? :huh:

lufh.jpg

Aquesta és la cara que t'ha quedat quant la Glòria i l'Alba t'han donat la nova ! :cheesy:

8rdn.jpg

Està clar que no te l'esperaves aquesta sorpresa !!! :D

7fwz.jpg

Aquí deuries estar comentant la jugada amb mi !!! :tongue:

4vhv.jpg

Espero que la gaudeixis molt company ... ENHORABONA !!!

Salut !!!:cool2:

pd: la teva dona té molt bon gust ...:rolleyes2:... fins i tot el color m'agrada !!! :)

Última edición:
Enhorabona Chata,:) molt maca la moto d'aigua, ara podrem practicar esquí aquàtic!!!:D

Jesus ni LT ni R850R:undecided:,ja m'agradaria celebrar l'arribada del la Gs a Klong:), però encara no estic al cent per cent i prefereixo prendre-m'ho amb calma;)

Ep Xata, per molts anys...bandidu!

Cullons la Glòria, diga-li que la Montse està molt ofesa, que diu que ha posat el nivell molt alt...inigualable!

Quan vulguis la fiquem pel marró, que aquests bitxos nets no m'agraden.

Cap de setmana sense moto...snif.

Salut! ;)

Per cert, deu ser deformació de pilot GS, però aquesta moto no te oli. :shocked:

bmw-r-1200-gs-adventure-2013.jpg

Última edición:
a l'esmorzar a Can Cassoles sí que m'apunto, després a caseta:cool2:

Moltes felicitats per la moto nova, Despertaferro.

De veritat ha estat un a sorpresa? Déu ni do!

Hostia, no teniu aturado?

Acabo d'arribar de celebrar-ho amb la Glòria, miro si hi han novetats, i toma, més sorpreses...

Gràcies a tot, demà ens veiem uns quants...

Be, vaig a dormir..., i no se si haig de prendrem uners vacances. Pel cor, vull dir.

Epp....! La sortida d'avui be, la companyia la millor que hi havia allà i molt entretinguda, la ruta ...be maca, molt maca fins l'hora de l'esmorzar...tot i que jo semblava un patinador sobre gel..., la ruta fins a la Sala de Canet una mica humida i la KGTLorito es queixava a cada curva...., jo hem cagava directament...

Desprès d'un copios esmorzar que m'ha estalviat el dinar i d'una bona xerrada, tot plolititzant una mica, donat que plovia una mica i el dia no era agradable per continuar la ruta, en Siso Road Leeder d'avui i home de seny amb molt bon criteri, s'ha autotumbat la ruta i hem enfilat cap a casa ben d'hora..

Alguna imatge hi ha d'haver que es Siso desprès de la mitgiada penjarà.

Demà, es possible que hi sigui a can cassoles, però no probable, aixi que si no hi soc, no m'espereu i si plou, encara menys.

La setmana vinent no hem queda mes remei que anar a visitar a n'en M&S a muntar unes noves PR3, que a la KGTLorito l'hi queden be i les fa durar, ja 8500 km però els últims 500 amb kagarrines...

Chata, la GSH2HO s'ha de batejar amb vi o cava de la terra, que d'aigua ja en té.

a10 nois, fins demà o fins aviat.

Última edición:
Bonas nois, felicitats al Amador por el regal y que la disfrutes em nosaltras, Yo avui trabajo en la botiga de Girona:embarassed: tot el dia, dema no se que fare, si moto, bici o sillonvol que porto una semana de pooo, be nois a la espera del reportatge de avui me torno a la feina, bon cap de semana y esperem que no plogi, A10.;)

...per si no us heu assabentat aquest cap de setmana es celebra el Girona10, nits de hotel a 10€, menus als millors restaurants a 10€ (...excepte al Celler, eh ! ) i a las nits a molts local els combinats premium a 10€ el parell.
...mes informació AQUÍ

Què més afegir?

Doncs, res, una bona matinal, que s'ha iniciat amb la cara de felicitat de Despertaferro: un somriure d'orella a orella i uns ulls il.luminats com si fos un infant. Espereu el dia que vagi amb l'H2O!

Bona ruta, amb prudència, i un copiòs esmorzar amb una entretinguda tertúlia entre bons companys. Girona 10! :)

SORTIDA DIUMENGE 26/01/2014.

Lloc de trobada: Can Cassolas 10h

Ruta: Llagostera- Tossa- Sant Feliu- Klong

Ferverstar: 12:30 a Cal Xata...que té alguna cosa a celebrar!!! :cheesy:

INSCRITS
1.- Jesús
2.- Xata ( l' últim dia que farà Tossa per l' esquerra ):rolleyes2:
3.- Alf ( no més esmorzar)
4.- PereDVKGT. (???)
5.-

Salut!!! :cool2:

Bonas nois fi de la jornada laboral per aquesta senmana, en vista del exit dema os acompanyare a fer el tiveri en Can Cassolar, despres tornare a casa, fins dema nois.:)

Bueeeno, me queda lejos Llagostera, pero me sacrificaré y me pasaré por allí...:rolleyes2:

INSCRITS
1.- Jesús
3.- Alf ( només esmorzar)
4.- PereDVKGT. (???)
5.- RaminDV ( només esmorzar)
6.- Nissimo.

Algú farà un JDalmau???

Última edición:

INSCRITS
1.- Jesús
3.- Alf ( només esmorzar)
4.- PereDVKGT. (???)
5.- RaminDV ( només esmorzar)
6.- Nissimo.

Algú farà un JDalmau???

Sólo el Dalmau puede hacer el Dalmau perfecto...jeje

Sólo el Dalmau puede hacer el Dalmau perfecto...jeje

Doncs si, finalment en JDalmau s'ha deixat caure per Can Cassolas... on em fet un bon esmorzar, per acabar a casa d'en Xata per admirar la seva nova adquisició i fer un bermut d'aquells tan ben parits que organitza ell.

En resum, poca moto i molt bon rotllo ... i no és maco !!! :cheesy:

Salut !!!:cool2:

PD: ja penjareu algun retrato !!!

Si senyor molt de tiveri y poca moto, pero molt bon ambient en el Klong del Xata, Vermout, Campari, Olivas, Berverechos, Galletitas saladitas, Fullas que el Xata cultiva en el seu jardi, Cervesitas y palillos tot molt way, merci noi y que disfrutes la nova montura, A10 bona senmana per tots.

PD. Xata pasame los retratos dels teus aparatos.

Be, espero que d'aquí a pocs minuts arribarà el "matriculador" per donar carta de vida a la Ferrallossa.
Es com si la llevadora assistís en la seva arribada al mon.
També hem fet la seva inscripció en els registres pertinents; assegurança, DGT, etc. Per cert no la batejarem.
Quin nervis.

Be, espero que d'aquí a pocs minuts arribarà el "matriculador" per donar carta de vida a la Ferrallossa.
Es com si la llevadora assistís en la seva arribada al mon.
També hem fet la seva inscripció en els registres pertinents; assegurança, DGT, etc. Per cert no la batejarem.
Quin nervis.

Com que NO la batejarem..?

Pep

Si senyor molt de tiveri y poca moto, pero molt bon ambient en el Klong del Xata, Vermout, Campari, Olivas, Berverechos, Galletitas saladitas, Fullas que el Xata cultiva en el seu jardi, Cervesitas y palillos tot molt way, merci noi y que disfrutes la nova montura, A10 bona senmana per tots.

PD. Xata pasame los retratos dels teus aparatos.

Estic esperant un dia de bon sol i algú que els porti a la bugaderia

Això ja estava a les profunditats abisals. I no es plan.
Ahir la Ferrallossa, la Glòria i un servidor de vostes varen anar a dinar a Tamariu, al Dofí. Feia solet i els calamars romana i les cloïsses estaven de conya.
Això sí, a les 16:30, tots al peu del canó.

Atrás