LCN Girona - Febrer 2014 - Anem a fer un volt?

Doncs ja som dos.

El 2, el signe de la consideració, l'adaptabilita, l'empatía, la col·laboració, el equilibri i la disponibilitat a rebre i donar a mans plenes.

Però com no hi han dos sense tres...

Doncs ja som dos.

El 2, el signe de la consideració, l'adaptabilita, l'empatía, la col·laboració, el equilibri i [HIGHLIGHT2]la disponibilitat a rebre i donar[/HIGHLIGHT2] a mans plenes.

Però com no hi han dos sense tres...

Uy, uy, uy, perque ho has escrit tú Xata, i et conec, però això mateix escrit per algú altre em faria molta por...molta...:shocked::shocked::shocked::shocked:

:D:D:D:D:D:D:D

Per cert, t'agraden els alls?

Es que tinc una foto en la que hi érem tot dos i no més hi surto jo. Por hem fas

murcielago17.gif

quote_icon.png
Iniciado por Despertaferro

Per cert, t'agraden els alls?

Es que tinc una foto en la que hi érem tot dos i no més hi surto jo. Por hem fas

Volia dir; em (collons).

Si, mira tot i que la foto diu que a 120, no es normal que no surti. Pot-ser es que vola més ràpid encara.
Jo ja notava quelcom d'estrany en la seva mirada...

Obre llista per dissabte, a veure si es manifesten!!!

DISSABTE 1 DE MARÇ 2.014

¡ OSTRES QUINA "ALMEJA"

Destí: PORTVENDRES

Lloc de trobada: La Bola de KLONG
Hora de trobada: 8:01
Hora de sortida: 8:06

Timing:

10:00 Deglutir ostres
12:45 Copa de cava (o Campari)
14:00 Recolliment i meditació (uns a casa seva, d'altres allà a on tinguin per costum)

1- Amador
2- Nen Jesús
3- Siso rain-windmen - recollit a Gas Llança a les 9:00
4-
5-
.
.
.

Última edición:
Ep, H2O's! Amb tot l'aire del Món a les 09:00 estaré a la gasolinera de Llançà. Prèviament, pel Kutre medinyenc, passaré a les 08:15.

Salut!

El dissabte em toca pencar,:undecided:sortiré una estona diumenge si algú s'anima que es manifesti i quedem:cool2:

Xata asegúrate k este abierto. ....x nada sabes.....ji ji ji

Xata, en Joan Ubeda s' apunta demà amb la nova Adv 800, el recollim a l' alçada de Llofriu a les 8:15.

Salut!!!

PD: preapunta al Supermoderador com a provisional...

Podria ser que demà vingués. Avui tinc concert a l'Auditori i si desprès hi ha copa se'm farà dur aixecar-me d'hora.

Si vinc no passaré per KLONG, aniré directament a Portvendres. Siso, què fas tu? T'esperes a Llançà?

DISSABTE 1 DE MARÇ 2.014

OSTRES QUINA "ALMEJA" !!!

images

Destí: PORTVENDRES

Lloc de trobada: La Bola de KLONG
Hora de trobada: 8:01
Hora de sortida: 8:06

Timing:

10:00 Deglutir ostres
12:45 Copa de cava (o Campari)
14:00 Recolliment i meditació (uns a casa seva, d'altres allà a on tinguin per costum)

1- Amador
2- Nen Jesús
3- Siso rain-windmen - recollit a Gas Llança a les 9:00
4- Joan Ubeda - estranant GS800Adv :shocked: - recollit a Llofriu a les 08:15
5- Ricemel - estrenant R1200RT LC :shocked:
6- PereDV - estrena pantalla ... per enèssima vegada!!! :D
.
.
.
PD: 2 motos estrenades = 2 rondes d'ostres gratix !!! :cheesy:

Última edición:
Ep! A les 08:15 surto del Kutre ;)

pd: Per cert, al Maresme hi ha ostres?

Ah! Val! Ni que sigui per provocar us estic preparant un retourn per Tapis quetepés! :D

Avui a Llançà ens hi hem trobat en Joan, Despertaferro, JesusGS, Ricard, Pere Deauville i servidor:

2014-03-01-Portvendres_01.JPG

Presentació de motos noves:

2014-03-01-Portvendres_02.JPG

2014-03-01-Portvendres_03.JPG

2014-03-01-Portvendres_04.JPG

2014-03-01-Portvendres_05.JPG

2014-03-01-Portvendres_06.JPG

2014-03-01-Portvendres_07.JPG

2014-03-01-Portvendres_08.JPG

2014-03-01-Portvendres_09.JPG

Portvendres:

2014-03-01-Portvendres_10.JPG

Ja que aquesta era l'excusa ... hem quedat bé:

2014-03-01-Portvendres_11.JPG

Ja que l'anada l'hem feta amb una forta tramuntana, ens hem proposat esquivar-la tornant per Tapis. De totes maneres, per tornar per Tapis, fan falta poques excuses. :rolleyes2:

A Figueres hem acomiadat la sortida amb un toc com toca.

Salut!

Missió complida. El Jesús ja sap a sap una ostra de la mar.

Per qüestions de timing, Peralada no ha pogut ser i el Turri ha tingut de prendre el cava tot solet.

Els artistes penjaran les proves quan ho considerin oportú i jo demandaré un camió per envair el meu territori.

Hey nois que tal la ruta y las ostras be!!!!, felicitats a los que an estrenat novas monturas y que las disfruteos, y parlan de mes temes:angry: falta gent como en Pere y mes gent que no estan en el post de la CALSOTADALCNGIRONA, que eperem per pronunciarse, el dimecres tenkarem la llista, ting que trucar el Restaurant per concretar, merci y bon cap de senmana.;)

Siso, gràcies per inmortalitzar el moment, a veure si demà tinc temps d' editar els videos!!!!

Respecte a la sortida, poca cosa a afegir...m' ho he passat teta!!!

Com l' Alf no s' ha manifestat, demà aniré directe cap a Tossa amb la 2t, passaré per la Porta Ferrada a les 11h...la companyia serà benvinguda!!!

Salut!!!

Última edición:
Avui a Llançà ens hi hem trobat en Joan, Despertaferro, JesusGS, Ricard, Pere Deauville i servidor:

2014-03-01-Portvendres_01.JPG

Presentació de motos noves:

2014-03-01-Portvendres_02.JPG

2014-03-01-Portvendres_03.JPG

2014-03-01-Portvendres_04.JPG

2014-03-01-Portvendres_05.JPG

2014-03-01-Portvendres_06.JPG

2014-03-01-Portvendres_07.JPG

2014-03-01-Portvendres_08.JPG

2014-03-01-Portvendres_09.JPG

Portvendres:

2014-03-01-Portvendres_10.JPG

Ja que aquesta era l'excusa ... hem quedat bé:

2014-03-01-Portvendres_11.JPG

Ja que l'anada l'hem feta amb una forta tramuntana, ens hem proposat esquivar-la tornant per Tapis. De totes maneres, per tornar per Tapis, fan falta poques excuses. :rolleyes2:

A Figueres hem acomiadat la sortida amb un toc com toca.

Salut!

Gracies a tots...! Excel.lent sortideta... felicitats als qui han estrenat les noves màquines amb dues rodes....! i alguns fins hi tot..., tres...."potes"..-

Gracies Siso, com sempre Excel.let road leader i retratista...!

Macas los retratos de las novas monturas dels simpatitsans de LCN, merci Siso, y la ruta veix que tot perfecte el Gesus ahura degustat las OSTRAS DE LA MAR, val dosn bona senmana nois, A10.;)

Doncs sí Ramon, després d'anar en vàries ocasions a degustar les Huitres de la mer a Por Vendres... finalment les vaig poguer testat ... i son quasi tant bones com les altres ;)

Aquí teniu el vídeo de la sortida d'ahir ( el faig en baixa resolució per salvaguardar l'anonimat del que porta la moto a l'anglesa :rolleyes2: ... i va fent amics als revols !!! :D ... és conya, ho faig perquè es carregi més ràpid. ;)

[video=vimeo;87989530]https://vimeo.com/87989530[/video]

Per cert el lloc on vam anar és aquest : Les Poissoneries de la Côte Catalane

Espero que us agradi !!!:)

Salut !!!:cool2:

PD: El dissabte vinent on dieu que voleu anar ??? :cheesy:

Caram quins reportatges gràfics tan excels!!!!!!

Una bona jornada gastrònomicomotera. :cheesy:

De 6 motos 4 de pocs mesos, 1 d'una mica més enllà i l'altre d'una mica més lluny. I totes BMW! Que Déu ens conservi la cartera!

Atrás