Jesús.
Curveando
Per mi perfecte, però d' hora que treballo a la tarda!!!Podem intentar de nou l'asalt a la ostra...
Salut!!! :cool2:
Pd: Bentornat Ozepe!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Per mi perfecte, però d' hora que treballo a la tarda!!!Podem intentar de nou l'asalt a la ostra...
Doncs ja som dos.
El 2, el signe de la consideració, l'adaptabilita, l'empatía, la col·laboració, el equilibri i la disponibilitat a rebre i donar a mans plenes.
Però com no hi han dos sense tres...
Doncs ja som dos.
El 2, el signe de la consideració, l'adaptabilita, l'empatía, la col·laboració, el equilibri i [HIGHLIGHT2]la disponibilitat a rebre i donar[/HIGHLIGHT2] a mans plenes.
Però com no hi han dos sense tres...
Uy, uy, uy, perque ho has escrit tú Xata, i et conec, però això mateix escrit per algú altre em faria molta por...molta...:shocked::shocked::shocked::shocked:
![]()
Per cert, t'agraden els alls?
Es que tinc una foto en la que hi érem tot dos i no més hi surto jo. Por hem fas
Iniciado por Despertaferro![]()
Per cert, t'agraden els alls?
Es que tinc una foto en la que hi érem tot dos i no més hi surto jo. Por hem fas
Volia dir; em (collons).
Si, mira tot i que la foto diu que a 120, no es normal que no surti. Pot-ser es que vola més ràpid encara.
Jo ja notava quelcom d'estrany en la seva mirada...
Es molt important mantenir el jardí en condicions
![]()
collons, collons jo vull un jardí com aquest!!!!:tongue:
El dissabte em toca pencar,:undecided:sortiré una estona diumenge si algú s'anima que es manifesti i quedem:cool2:
Xata asegúrate k este abierto. ....x nada sabes.....ji ji ji
I el supermoderador?
Els de Girona podeu quedar a Medinya i ens trobem a Llançà...quin luxe demà dues motos noves!!!
Salut!!!
Home, serà que la teva i la de Despertaferro no són noves!![]()
Ep! A les 08:15 surto del Kutre
pd: Per cert, al Maresme hi ha ostres?
Ep! A les 08:15 surto del Kutre
pd: Per cert, al Maresme hi ha ostres?
Ah! Val! Ni que sigui per provocar us estic preparant un retourn per Tapis quetepés!![]()
Tinc calçotada a casa els papis.. A les 13,30 tinc que ser a casa...
Avui a Llançà ens hi hem trobat en Joan, Despertaferro, JesusGS, Ricard, Pere Deauville i servidor:
![]()
Presentació de motos noves:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Portvendres:
![]()
Ja que aquesta era l'excusa ... hem quedat bé:
![]()
Ja que l'anada l'hem feta amb una forta tramuntana, ens hem proposat esquivar-la tornant per Tapis. De totes maneres, per tornar per Tapis, fan falta poques excuses. :rolleyes2:
A Figueres hem acomiadat la sortida amb un toc com toca.
Salut!
...per no emprenyar masa, un petit resum de la Vuelta Andalucia 2014 :
...pincha para agrandar !