LCN-GIRONA - Abril 2014 - Anem a fer un vol?

Lacosanostra

Curveando
Venim d' AQUÍ

Logo%20Post.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)

EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)

Última edición:
Ieep!!

No es compti amb mi per sortir aquest dissabte...per variar els dissabtes...si es fes diumenge...tampoc es compti amb mi, que treballo :(:(:(:(:(

Salut!!

Jo si puc també el vindré a fer el volt cap a la Muga :)
A mi m'haniria millor el dissabte.

Poden esmorzar a La Fraternitat

p1110794.jpg

I visitar el poble.

Qui vulgui pot portar l'elm i la cota de malla, per no desentonar

dc2c048a2f590355922eed9fdefe2ed0.jpg

Si en Panotxa s'anima podem tallar desde La Central fins a St Llorenç per una ruteta marró, maca, maca. Si no, ho podem fer una de asfaltada, maca, maca.

Última edición:
De moment la llista pinta així:

1 - Jo
2 - Tu
3 - Ell

A on:

Jo = Despertaferro
Tu = (Qualsevol de vosaltres) x (el nombre exacte de vosaltres)
Ell = Aquell que no es pot nomenar

Treball a presentar:

1 - Identificar el sistema de equacions.
2 - Identificar les incògnites i aclarir-les.

Temps per la prova; fins divendres

Una pista:

ecuaciones.gif

Última edición:
Si en Panotxa s'anima podem tallar desde La Central fins a St Llorenç per una ruteta marró, maca, maca. Si no, ho podem fer una de asfaltada, maca, maca.
...si us animeu a fer aquesta ruta marronosa el lloc perfecte per esmorçar es al Molí d' en Robert, un lloc maco, maco i a on esmorçan els btteros, off-roads i els boixos que van a peu !
...a mig camí entre La Central i Oliveda.
http://www.elmolidenrobert.com/es/el-moli-den-robert.aspx
...aixó sí, si no plou i el terra esta sec, en cas contrari pot esser masa divertit.
https://www.google.es/maps/@42.3684786,2.7668088,1171m/data=!3m1!1e3

Última edición:
Eps!
Jo sóc nou i del Vallés, però si esmorzeu al Molí saludeu en Roberto (encara hi deu ser, no?)
I si passeu per St. Llorenç cal que dineu a L'Hostal de l'aigua.

Jo només puc fer asfalt i aquest cap de setmana no, però admetrieu un ex-estudiant a la propera? :-)

Salut!

Anem a resoldre;

Lloc de trobada: Cutre Hotel de Medinyà
Hora de trobada:Laudes + 1 hora 50 minuts

1er destí x esmorzar: Societat la Fraternitat de Sant Llorenç de la Muga
Hora prevista arrivaba: Laudes + 3 hores

Ruta general: Es publicarà a les "Complertes" d'avui, o més tard

Aperitiu:

Lloc: Es decidirà entre tots a la Fraternitat
Hora: Sexta

Arribada a casa (a la de cada qui, cada qui): Nona

Participants hores d'ara:

Despertaferro
Jesús (el nen) Te els dies dolents i l'hi fa mal la panxa, no vindrà
Alf (El recollirem a la cruïlla de la N-II amb la carretera de Biure)
Tettsui
Siso
Pere (si no plou ni fa vent, potser)

Total (x ara): 6 (sort que no més ve un 6-O, si no foren tres sisos. I ja sabeu; mal rotllo)

Última edición:
Eps!
Jo sóc nou i del Vallés, però si esmorzeu al Molí saludeu en Roberto (encara hi deu ser, no?)
I si passeu per St. Llorenç cal que dineu a L'Hostal de l'aigua.

Jo només puc fer asfalt i aquest cap de setmana no, però admetrieu un ex-estudiant a la propera? :-)

Salut!

Hola hakufoto, Degut a la humitat regnant no passarem pel Molí, anem directes per asfalt a St. Llorenç.

Som gent oberta i, en general, també hem abandonat els estudis (excepte alguns que segueixen vigents) i pots apuntar-te quan ho desitgis, que com el Vallés no hi ha res.

Com el Vallés ni hi ha res de res.

Salut

Última edición:
Xata encara no he entes on quedem i l'hora!!! aixo de las matemáticas no va em mi, si no es per contar billets!!

Xata encara no he entes on quedem i l'hora!!! aixo de las matemáticas no va em mi, si no es per contar billets!!

El lloc es fàcil, es tracta del Cutre Hotel de Medinyà, que just està front del Caliu, uns cent metres cap a Girona, sobre la N-II.

I referent a les hores, no tenen res a veure amb les mates, més aviat amb els capellans, es tracta de les hores canòniques, les que fan servir els homes de la bragueta eterna, jo me les hi après per què es molt important coneixer l'enemic per poder-lo guanyar.

Hem quedat a les 8:50, es a dir Laudes (+-les 7 del matí) + 1 hora i 50 minuts)

Ahhh! Pensaba que les primeras laudes eran a las 5 del mati! Tampoc estic massa al dia amb les pregaries, els capellans i jo molt malament i aixo que he anat a colegi de de capellans!!!

... es tracta de les hores canòniques, les que fan servir els homes de la bragueta eterna, jo me les hi après per què es molt important coneixer l'enemic per poder-lo guanyar. ...

Se t'ha girat feina! Diu que estudien cinc anys el bé i cinc anys el mal.

Fins demà (a L'aude que em surti dels c.....)!

Jo també seré al lloc a 3/4 de 9 :)

Osti, potser que miri preus del cutre aquest ... vinc tant sovint per aquí que potser em sortiria a compte ... ara que si és gaire cutre millor que no.

Fins demà !

Ep Xata, han passat le complertes i encara no he vist cap ruta publicada...poder es que encara està resant. :lipsrsealed:

Hostia, acabo d'arribar de fer uns pinxos per Palamós,..............sembla que en ra-món vindrà.............la ruta la deixo per ......., per....entre laudes i martinis....maitines., .... vull dir,... ara no ho veig clar...............vaig al lavabo......

...vist aquest matí a +que motos a Telahinco:
2b7e78324fdc90134123fb6c42836f95o.jpg

...como manada de lobos hambrientos rodeando a la Carolina Alcazar !
...el video aqui

(...+ o - al minut 18 cap al final )

Ei, molt maca la ruta d'aquest matí amb parada tècnica a Sant Llorenç de la Muga.
... i per acabar d'arrodonir la jornada el vermutet a Sant Martí molt bé també :)

A veure si els que n'han fet en posen alguna de foto.

Última edición:
Atrás