Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
..........Curro.......:angry:
..........Curro.......:angry:
...si us animeu a fer aquesta ruta marronosa el lloc perfecte per esmorçar es al Molí d' en Robert, un lloc maco, maco i a on esmorçan els btteros, off-roads i els boixos que van a peu !Si en Panotxa s'anima podem tallar desde La Central fins a St Llorenç per una ruteta marró, maca, maca. Si no, ho podem fer una de asfaltada, maca, maca.
Eps!
Jo sóc nou i del Vallés, però si esmorzeu al Molí saludeu en Roberto (encara hi deu ser, no?)
I si passeu per St. Llorenç cal que dineu a L'Hostal de l'aigua.
Jo només puc fer asfalt i aquest cap de setmana no, però admetrieu un ex-estudiant a la propera?
Salut!
Se me apunte a la movida....:cheesy:
No vindré demà, estic malament de la panxa!!
Que vagi bé!!!
I no penses posar-te bo en totes les hores que manquen fins demà ?
De moment no hi ha milloria.... tot i que estic a la feina aguantant com puc
Tant debó pugues, curro tot el dia fins a les 22h i m' està pujant la febre!!!
Xata encara no he entes on quedem i l'hora!!! aixo de las matemáticas no va em mi, si no es per contar billets!!
... es tracta de les hores canòniques, les que fan servir els homes de la bragueta eterna, jo me les hi après per què es molt important coneixer l'enemic per poder-lo guanyar. ...
Se t'ha girat feina! Diu que estudien cinc anys el bé i cinc anys el mal.
Fins demà (a L'aude que em surti dels c.....)!
Es molt tard el lauden este + 1 hora + 50 minuts...
...como manada de lobos hambrientos rodeando a la Carolina Alcazar !
...el video aqui
(...+ o - al minut 18 cap al final )
Ei, molt maca la ruta d'aquest matí amb parada tècnica a Sant Llorenç de la Muga.
... i per acabar d'arrodonir la jornada el vermutet a Sant Martí molt bé també
A veure si els que n'han fet posat alguna foto.
...es la técnica refinada del ataque en grupo, uno distrae a la presa acosandola de frente para distraerla mientras el resto de la manada ataca por detras !!!...Yo veo un solo lobo hambriento, los otros tres parecen no tener tanta gana...
... A veure si els que n'han fet en posen alguna de foto.