Jesús.
Curveando
I quant hem caviat de post???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ya voy, ya voyJesusito, pues va ser que no, un compromiso de ultima hora me hizo cambiar de planes e ir solo, tampoco me apetecia mucho la verdad!!!:undecided:Nos vemos el jueves
![]()
Demà m'és impossible pujar ...
...tú te lo pierdes por que la salida promete !!! ...Demà m'és impossible pujar ...
...tú te lo pierdes por que la salida promete !!! ...![]()
...tú te lo pierdes por que la salida promete !!! ...![]()
Y matas el factor sorpresa...
Epp feos!!
Este domingo se anima alguna a dar una vueltecita?? Pero tiene que ser pronto, que paso de calores...
Un beso! :kiss:
Doncs de moment som 2 per dissabte.
Esmorçarem pels volts de Tapis.
Trobada a Autoampuria, Figueres, a les 08:00.
1.- Alf
2.- Albur
3.-
Pd: Ei! pareu compte que es surt dissabte i no diumenge!! (pa uno que puedo ...)
1.- Alf
2.- Albur
3.- Tetsui
4.-
Pd: Ei! pareu compte que es surt dissabte i no diumenge!! (pa uno que puedo ...)
Si es dissabte vinc!!:undecided:
1.- Alf
2.- Albur
3.- Tetsui
4.- Nissimo
5.- Jesuso
6.-
Doncs ja som tres!![]()
Se me apunte a la movida del sábado...![]()
Doncs de moment som 2 per dissabte.Esmorçarem pels volts de Tapis.Trobada a Autoampuria, Figueres, a les 08:00.
1.- Alf
2.- Albur
3.- Tetsui
4.- Nissimo
5.- Jesuso
6.- Pere D.
7.-
Si es dissabte vinc!!:undecided:
Se me apunte a la movida del sábado...![]()
En que quedamos mamones....! dissabte o diumenge...?Si es dissabte..., semen apunte porfa plis....! i si es diumenge, pos tambien...., o no....
...que no comptes amb el Dalmau ?Engaaaa, que només falta una pel bonus de mapa!!!!![]()
...que no comptes amb el Dalmau ?