LCN-GIRONA- anem a fer un volt, abans no glaci - Tardor 2014

...
grattermenton.gif
...
grattermenton.gif
...
grattermenton.gif
...
grattermenton.gif
...
grattermenton.gif
...
grattermenton.gif
...mmmmmmhhh! ...a que voy ? ...sí puedo
animpensif.gif
...o no puedo
suisjebete.gif
...lo confirmo más adelante !!! ...
vil-idee.gif

Si l'Ozepe s'apunta vinc a dinar... i si no també :cheesy:

Faré un "full family equipe"

Ep .. a aquest ramat de inpresentables de la LCN algú els ha de controlar:evil:, així que em sacrifico a contolar-los:tongue:,algú ha de posar seny:cheesy:,si us plau apunteu-me a full equip!!!!;)

Ostres la que s'està liant ... ja queden pocs per sortir de sota les pedres ... però encara esteu a temps!!!

Iuri estigues al parrot ... que igual algún madikita d'aquests s'apunta a última hora !!! :tongue:

No sé si faré prou amb una ampolla de ratafia pels postres ... a veure si algú altre pot portar una altre ampolla!!!:rolleyes2:

Salut !!! :cool2:

Ostres la que s'està liant ... ja queden pocs per sortir de sota les pedres ... però encara esteu a temps!!!

Iuri estigues al parrot ... que igual algún madikita d'aquests s'apunta a última hora !!! :tongue:

No sé si faré prou amb una ampolla de ratafia pels postres ... a veure si algú altre pot portar una altre ampolla!!!:rolleyes2:

Salut !!! :cool2:
Vinga!!! Després d'un divendres tempestuós segur que ens deixa un dissabte assolellat :cool2:

VVVsss...

https://goo.gl/maps/vGQEe

Sortida dissabte 15 per ajuntar-nos amb els company de Tarragona.

Bé doncs anem concretant, hem quedat així;

Punt de trobada a la rodona (aeroport) de Riudellots a les 8'15
Llista;

PERE DEAUVILLE
Tettsui
albur
jesús
Nissimo
Phater
Chata?
alf69 :D
Ricmel

No se si m'he deixat algú

Última edición:
Nenes, ens hauriem de trobar en algún punt amb els compis de bcn (a igualada o algun lloc que passen ells) i arriberiem tots junts..., pot ser hauria de ser una mica mes aviat de les 8,15h ... :rolleyes2: 7,30h o pot ser 7,45 h ...ja direu

mireu l'altre post.., jo molt liat amb una puta demanda i preparant un judici pel dilluns a Ripoll... :angry:

Nenes, ens hauriem de trobar en algún punt amb els compis de bcn (a igualada o algun lloc que passen ells) i arriberiem tots junts..., pot ser hauria de ser una mica mes aviat de les 8,15h ... :rolleyes2: 7,30h o pot ser 7,45 h ...ja direu

mireu l'altre post.., jo molt liat amb una puta demanda i preparant un judici pel dilluns a Ripoll... :angry:

Ja ho vaig posar en l'altre post !! ningú ha dit res, :embarassed: crec que hauríem d'anar directament al restaurant !!
En Pere com pateix d'insomni es pensa que tots som igual. :)A les 8,15 representa aixecar-me a les 6'45 per maquillar-me :D

Ja direu

Bones, jo he contestat a l'altre post si bé és cert que és el que faré jo. El Jaeg va proposar un punt de trobada i una ruta i amb aquestes dades he formulat la meva proposta. La veritat es que tret del Jaeg ningú ha dit res més o sigui que jo faré el que he dit. Aniré a Querol i d'allí a Igualada tal com he dit. Si podem coordinar-nos perfecte! i sinó directes a l'orgia!
Salut!

Bones, jo he contestat a l'altre post si bé és cert que és el que faré jo. El Jaeg va proposar un punt de trobada i una ruta i amb aquestes dades he formulat la meva proposta. La veritat es que tret del Jaeg ningú ha dit res més o sigui que jo faré el que he dit. Aniré a Querol i d'allí a Igualada tal com he dit. Si podem coordinar-nos perfecte! i sinó directes a l'orgia!
Salut!
Crec que es millor quedar al restaurant directament!!! Alla ja ens farem els petons corresponents :D i mariconadas inclosas, els que vulguin esclar :cheesy:

Crec que es millor quedar al restaurant directament!!! Alla ja ens farem els petons corresponents :D i mariconadas inclosas, els que vulguin esclar :cheesy:

Ja ho vaig posar en l'altre post !! ningú ha dit res, :embarassed: crec que hauríem d'anar directament al restaurant !!
En Pere com pateix d'insomni es pensa que tots som igual. :)A les 8,15 representa aixecar-me a les 6'45 per maquillar-me :D

Ja direu

hola nens!!!

perdoneu que no hàgim dit res abans. :embarassed:
Hem estat mirant la possibilitat de unir-nos a vosaltres a la baixada, però ens tocaria pujar tota la autovia de Lleida fins a Igualada per tornar a baixar,
per tant anirem directament a les caves.

Ens veiem allà a les 10.

:)

Última edición:

Ja direu

Tu Mamporrero, tu no t'aixeques a les 6,45h ni per anar a pixar...! :D :D jo de vegades es l'hora que vaig a dormir...

hola nens!!!

Hem estat mirant la possibilitat de unir-nos a vosaltres a la baixada, però ens tocaria pujar tota la autovia de Lleida fins a Igualada per tornar a baixar,

[HIGHLIGHT2]Ens veiem allà a les 10.[/HIGHLIGHT2]

Val Pili, ens troben allà ben nets , polits i enclenxinats...! ;)

Tu Mamporrero, tu no t'aixeques a les 6,45h ni per anar a pixar...! :D :D jo de vegades es l'hora que vaig a dormir...
Caaabro!! Pro la veritat es que tens raó :cheesy: Només em llevo aviat per anar amb moto:undecided:
Fins demá a las 8'15 Riudellots :tongue:

Última edición:
hola nens!!!

Ens veiem allà a les 10.

Ok!! Fins demá :thumb:

Val, enterat que a les 08:15 s'ha quedat a la rotonda del costat de casa :D:D:D:D:D:D

Fins demà nenes!

Dos a casa.
Acabem d'arribar fa una estoneta.

Nois (o nenes!! com més us agradi :D),
Has estat un plaer compartir el dia amb vosaltres, sous uns grans companys de ruta i de taula. Espero que anem repetint sovint.
He rigut molt amb l'Albur i l'Alf. :D

Tot molt bé, tret de l'incident d'en Kolo. Espero que no hagi estat res, ja ens diràs que t'han dit.
Una abraçada i fins la propera

Dos a casa.
Acabem d'arribar fa una estoneta.

Nois (o nenes!! com més us agradi :D),
Has estat un plaer compartir el dia amb vosaltres, sous uns grans companys de ruta i de taula. Espero que anem repetint sovint.
He rigut molt amb l'Albur i l'Alf. :D

Tot molt bé, tret de l'incident d'en Kolo. Espero que no hagi estat res, ja ens diràs que t'han dit.
Una abraçada i fins la propera

Gràcies Pili, nosaltres molt contents tambe amb la vostra companyia i escolta de luxe.

Els Gironins tambre han arribat sans i estalvis, hem anat una mica depressa tornant... Pot ser hem sortit a alguna foto..

Gràcies al Company Jaeg de Tarragona i al company Iuri per acollir-nos i fer-nos sentir com a casa.. Fins molt aviat...!

En Kolo, només està ferit en el seu orgull , la resta no importa, Molts Ànims per a ell..., va Neng que no ha estat res..

Última edición:
Al final va resultar casi un gran dia de moto (tret de l'incident d'en Kolo)...dels que feia temps que no montavem, jejejejeje...agrair a en Iuri i la Magda l'hospitalitat, i recordar-los que no admetem devolucions, el nen Jesus us el quedeu...:D:D:D:D:D:D

Fins la propera!

Atrás