LCN-GIRONA- La Romántica del 2015 el 15-02-2015

Hola mainada,

He estat seguint el post de en qüestió i el fet que es faci diumenge m'ha "matat" una mica perquè dilluns toca matinar.
:embarassed:

Però l'any passat ja me la vaig perdre, així que faré un esforç.

Apunteu-me si us plau.

Segon: Costelles de xai a la brasa (molt fetes)

Pili, :embarassed: ja pensava que no volies saber res de nosaltres, però et poses lluny de l'Asun !!:D:D

Última edición:
Ep..marchando Costelles de xai + Entrecot brassa + Fondue xocolata + Gelat de xixona ;)

Pere, ja ho pots passar a llapis de tinta

Et deixo els meus:

45110458_21608959.jpg

Última edición:
Bones !!!!
El nostre dinar...
Anec per la Sílvia i l'entrecot per mi !!!!
De postres un parell de foundes de xoco i fruites :-)
Ja queda menys !!!!!

Ahir vaig anar a fer una volta !!, farem una petita parada just on veurem aquestes vistes! Calella de Palafrugell (Platja del Golfet) Hi havien unes escales que baixaven fins a la platja, es va tancar per despreniments, ara cal anar forçosament pel camí de ronda.
Siiiiiii. Ja sé que el Presi no vol que us ensenyi mes fotos !! Però no em puc aguantar

Pili, :embarassed: ja pensava que no volies saber res de nosaltres, però et poses lluny de l'Asun !!:D:D

Mira que ets mal pensat! He estat molt embolicada i ni temps per conectar-me. Només espero que faci bon dia i pugui treure la Susu a passeig que
ja fa dies que no la trec.

En quan a l'Asun tranquil, m'hi posaré ben aprop.
:happy:

Buenas noches. Soy Enrique. Sali por primera vez en la previa de la Romantkca. Por lo tanto nos apuntais a mi con la GS y a mi hijo que va con una DR.
Enseguida os comunico el menu. Un saludo

Ahir vaig anar a fer una volta !!, farem una petita parada just on veurem aquestes vistes! Calella de Palafrugell (Platja del Golfet) Hi havien unes escales que baixaven fins a la platja, es va tancar per despreniments, ara cal anar forçosament pel camí de ronda.
Siiiiiii. Ja sé que el Presi no vol que us ensenyi mes fotos !! Però no em puc aguantar

Ja et veig, ja t'explicare un cuento xino,jo a tu. :shocked:

Hola mainada,

He estat seguint el post de en qüestió i el fet que es faci diumenge m'ha "matat" una mica perquè dilluns toca matinar.

Però l'any passat ja me la vaig perdre, així que faré un esforç.

Apunteu-me si us plau.

Segon: Costelles de xai a la brasa (molt fetes)

i de postres que voldràs Piki :rolleyes2:

Para Enrique y mi hijo que se llama Alex, menú de entrecot y turbo, con dos borrachos de ron. Gracias.

pssst ! ...que tal si fem una prova d' emisores en la "Romantique" de Diumenge ?
...en cas afirmatiu tinc excusa per deixar a la MDR unes horetes a soles, malhauradament torna a estar cardada de l' esquena i no pot anar en moto.

pssst ! ...que tal si fem una prova d' emisores en la "Romantique" de Diumenge ?
...en cas afirmatiu tinc excusa per deixar a la MDR unes horetes a soles, malhauradament torna a estar cardada de l' esquena i no pot anar en moto.

Crec que és una bona idea, tot i que jo no la tinc! :embarassed:

Joooeeeerrr Neng, no me la cuidas muxo ehhh...? :huh: que le fas...? .... o que no le fas.....? ;)

Una abraçada a tots dos... intentaré montar i portar l'emisora.. a veure qui vol parlar amb mi...! :D

Ultimo recuento, semos 20...

Los que vengan en amoto a las 9,30 en el lloc indicat per la sortida, si algu vol fer un cafe o per esmorzar , que hi vagi abans.

Els que vingui en cotxe, ens trobem al Palau Sator...!

Oido..?

Última edición:
Ultimo recuento, semos 20...

Los que vengan en amoto a las 9,30 en el lloc indicat per la sortida, si algu vol fer un cafe o per esmorzar , que hi vagi abans.

Els que vingui en cotxe, ens trobem al Palau Sator...!

Oido..?

Jo a la 9'30 h,. En el lloc indicat! Net, planxat i esmorzat, que anant amb la dona bastant just arribaré !!

Primers!!! Ja som a casa!! Gràcies companys, unaltra dia per recordar!! El que no ha vingut, ho sento però s'ho a perdut i això ja no és pot recuperar :embarassed::thumb:

Última edición:
Molt be Pere, un Ristorant con cache y bon dina en molt bona companya, fins la calsotada que esperem sigui un exit com la Romantica, bona senmana y lo dit fins el dia de la ..........da. a10;)

Estupenda ruta, bon menjar i millor gent, un día genial.

Atrás