LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ja ha glaÇat - Hivern 2014 -2015

Demà sortiré una estona:), a esmorzar a Sant Climent "La Parra":tongue:, després una volta i ferverstar a Perelada, si algú s'anima a les 9.00 hores a Autoempuries:cool2: apa a cascarla:cheesy:

Nissimo! Así me gusta!! Ya somos 3:cheesy::undecided: lo que pasa es que uno va ha tener que dormir solo:D! Los trios no me me molan :angry:

Doncs jo havia pensat el mateix !!:( Anar a Cadaqués al bocata d'anxoves, però he mirat el temps i sembla que plourà !!:embarassed: Ah !!! i avui no és dimarts !!:shocked:

Segueixo el fil, si plou el dissabte pues u deixem pel diumenge.

A mi també em ve de gust anar dissabte a menjar unes anxoves a Cadaqués... si no fa mal temps per anar en moto, és clar.

Jo el dissabte el tinc ocupat amb coses diverses:undecided:, però diumenge lliuro,:) així que Albur i jo anirem a esmorzar a Ca l'Cristina, si algú s'anima el lloc de trobada 9.00 hores a autoampurias:cool2:

1ºAlbur
2ºAlf

SORTIDA DISSABTE 21

BOCATA D,ANXOVES O EL QUE ES VULGUI A Cadaqués I ANAR FINS Cala Montjoi!

FERVESTAR A L,Escala

RUTA AQUESTA., http://goo.gl/maps/kbZZl

SORTIDA., GASOLINERA DE VERGES A 8,30 h.

01. Xata [ suposo que si]
02. Tettsui [ segur que si]
03. Fontrom [ suposo que si]
04. Ricmel [suposo que si]

algú més per suposar??

Última edición:
SORTIDA DISSABTE 21

BOCATA D,ANCHOVES O EL QUE ES VULGUI A Cadaqués I ANAR FINS Cala Montjoi!

FERVESTAR A L,Escala

01. Xata [ suposo que si]
02. Tettsui [ segur que si]
03. Fontrom [ suposo que si]
04. Ricmel [suposo que si]

alg'u m'es per suposar??

Que us vagi be, nen@s... jo estare fora tota la setmana, en tot cas ja aniré digen alguna cosa , o no...!,

ens veiem aviat

SORTIDA DISSABTE 21

FERVESTAR A L,Escala

01. Xata
02. Tettsui
03. Fontrom
04. Ricmel

algú més per suposar??

Última edición:
Un ja a casa dia plujós però hem esmorzat molt bé al restaurant L'Abre sec que estava mullat jajaja, no hem fet la ruta prevista perquè començava a ploure mes fort, com sempre estupenda companyia, llàstima que no a pogut venir Despertaferro, només hem parlat de motos amb dues potes i calces, jajaja.

salut.

Si!!! Com diu en Fontrom, un matí molt curt en km i una llarga sobretaula, tot just voliam començar a criticar als que no heu vingut que no se com ha sortit el tema que comenta, no em tingut temps de criticar:D
En fi un bon matí per fer la xerrada al costat del foc!!
En Xata ens ha donat planton :embarassed:

Última edición:
Ha estat bé. Hem tret a passejar les motos i hem passat un bon matí esmorzant vora el foc, els Joans xerran i jo escoltant :D.

De tornada hem anat junts fins a Corçà i després ens hem separat. Per fer una mica més de volt he passat per Monells i Madremanya.

Com és de diferent anar amb pluja amb la RT o amb la vella R 1150 R!

Una pena no poder estar avui a l'Abre Sec, imponderables traïdors de darrera hora han estat els culpables.

Però demà, demà sembla que hi ha festa a Ca la Cristina. Es cert Alf i Sicari?

Va, no em feu pujar a Autoampuries i doneu-me una cita més assequible per mi, que vinc del Sud.

Es clar que amb vents de proa de 120 a 125 Km/h ho tinc cru per arribar-hi indemne.

Una pena no poder estar avui a l'Abre Sec, imponderables traïdors de darrera hora han estat els culpables.

Però demà, demà sembla que hi ha festa a Ca la Cristina. Es cert Alf i Sicari?

Va, no em feu pujar a Autoampuries i doneu-me una cita més assequible per mi, que vinc del Sud.

Es clar que amb vents de proa de 120 a 125 Km/h ho tinc cru per arribar-hi indemne.

Si vols quedem tu y yo y nem directamen a Ca la Cristina.

Però veig que estàs mirant aquí...

Eo, eo...

Jo, hi despertat mitja urbanització i no sents res...

La cosa es que no se a on te la casa la Cristina...

A dormir que me'n vaig...

Última edición:
Ha estat bé. Hem tret a passejar les motos i hem passat un bon matí esmorzant vora el foc, els Joans xerran i jo escoltant :D.

De tornada hem anat junts fins a Corçà i després ens hem separat. Per fer una mica més de volt he passat per Monells i Madremanya.

Com és de diferent anar amb pluja amb la RT o amb la vella R 1150 R!

Alllllllll-laaaaaa..., no siguis exagerat, home.

Aquí una prova de la sortida frustrada de dissabte, :shocked: la pluja ens va fer canviar de plans, entrepà d'anxoves per torrades amb cansalada davant del foc !, amb una llarga sobretaula escoltant les batalletes de Fontrom que si jo parlo ell ni us explico !, Sort que en Ricmel ens escoltava atentament, el tema era bastant interessant, tant que no vam tenir temps de parlar de motos ni de criticar ningú !!:D:D

Per a aquest dissabte dia 28, si algú vol i no hi ha proposta millor, podríem fer la ruta que teniem prevista dissabte passat i així acabar amb l'entrepà d'anxoves !!

Siiiiiiiiii, ja sé que és dilluns !! Però ja estic desitjant que arribi dissabte

SORTIDA DISSABTE 28

FERVESTAR A L,Escala

01. Xata
02. Tettsui
03. Fontrom
04.

algú més

Última edición:
La foto és d'estudi ;). I la natural ja veieu qui parla i qui escolta. Per cert, no podia dir res davant dos mestres com els que vaig tenir el plaer d'escoltar. Quin nivell! :cheesy:

El cap de setmana vinent no podré venir a endrapar anxoves. Vaig a veure l'hereu a Mannheim, en llauna. Potser una mica de xoucrout.

Última edición:
Yo tambe vinc, a la foto sembla que li estic esbroncant jajaja.

Atrás