Despertaferro
Curveando
Si. Que hi farem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...mucho cariño veo yo en esa foto !!! ...![]()
Ara si que queda poc per anar a visitar al meu amic!!![]()
Si. Ara canvia de tema ¡
Joder Tettsuy, que wapas las fotos, que vares fe de la vespino que tenias el sostre del Lang rover?, que, por si fallaba el 4x4, jajaja, es broma, merci por el reportatge company.![]()
Jo no deixo que un tio em posi una navalla al coll ni borratxo...imaginat que esternuda o li dóna un atac epilèptic...sense nas perdo molt el sex-appeal![]()
Sip, potser quedar a les 07:00 (hora local) és massa agossarat...millor quedem a les 09:00 hora zulu...que pels neòfits serien les 08:00 UTC+01:00 (hora de Berlín,que és la que hi ha, tot i que Ecspanya té el 100% del territori entre els meridians corresponents a l'ús horari UTC+ 00:00 (Greenwich), però bé, tots sabem perquè anem amb l'hora de Berlín...encara que això és una altra discussió...)
Buenas tardes,
De donde saleis exactamente?
Valerie
Ieep gent!
Com que ara fa dies que no agafo la moto, he pensat en fer una volteta aquest dissabte...
El tema és sortir cap a les 08 hora zulu, esmorçar a La Caseta de Les Planes d'Hostoles o a l'Hostal del Fang i fer 4 curvetes mal contadesper acabar amb un fervestar al Rolls...
La ruta seria aquesta:
![]()
Si algú s'anima que ho digui :cheesy:
A las 8h en punto verdad? Pq si son unas 3horas me da tiempo de estar a casa por la tarde...obligaciones :-(
Tengo un par de preguntas:
Va mucha gente?
Sois super cañeros conduciendo pq a mi no me va y no os quiero frenar tampoco. Asi que sinceridad por fa ;-)
Un saludo
Albur, em sap greu però aquesta me la perdo !!
Que tingueu bona sortida :thumbsup:
Però si aquesta tarda hi estat amb la teva dona:evil: (per cert a on erets?), i m'ha comentat si sortiem aquest dissabte.
A las 8h en punto verdad? Pq si son unas 3horas me da tiempo de estar a casa por la tarde...obligaciones :-(
Tengo un par de preguntas:
Va mucha gente?
Sois super cañeros conduciendo pq a mi no me va y no os quiero frenar tampoco. Asi que sinceridad por fa ;-)
Un saludo
El carbonilla de la colla no creo que venga...de todas formas no sufras, que si los puedo seguir yo, los puede seguir cualquiera...
En serio, a las 8 o'clock en la rotonda. No creo que seamos muchos, (de momento, contigo somos 3 :cheesy. No corremos y algunos están mu locos (mayormente cuando se bajan de la moto).
Nos vemos!!
Que has estat amb la meva dona !!![]()
Que me la perdi no vol dir que no surti :evil::ignore:
Dissabte he d'anar a cobrar alguna factura per poder anar al Marroc :cheesy::cheesy:
Me apuntó, pero no tengo claro de donde se sale.
Mira!, ja som 4
Frontom, és la rotonda on comença l'eix transversal (c-25), coneguda mundialment per la casa de barrets (La Lluna) que hi havia fins fa uns pocs dies...
Ah, y la hora de salida son las 8.
Reiteratiu: Que te la propietat de reiterar-se
Val vindre llavors. Surtire de casa meva desde Vidreres.
On quedem es diu Frontom...es un poble o es a Sta Coloma de Farnes o a Caldes...no os entenc molt be o sento...
El carbonilla de la colla no creo que venga...de todas formas no sufras, que si los puedo seguir yo, los puede seguir cualquiera...
En serio, a las 8 o'clock en la rotonda. No creo que seamos muchos, (de momento, contigo somos 3 :cheesy. No corremos y algunos están mu locos (mayormente cuando se bajan de la moto).
Nos vemos!!