LCN-GIRONA Estiu 2015"...lo caloret " ja es aquí !

...
tumblr_m6mo9zTe9h1rukcyxo1_250.gif

No surt ningú aquest dissabte??:embarassed:
Jo només de pensar que no sortiré ja em poso de mala llet!:angry:

Ara! A la tarda nit aniré a sopar amb L'Asun amb moto. ;) Si algú s'anima ja ho sap! Les opcions són: Mas pou, L'escala, Cala Canyellas de LLoret.! Encara no ho tinc decidit! :tongue:

Aquí ho deixo ja ho sabeu us convido a la catalana! CADASCÚ ES PAGA EL SEU!!:D:D:D
Al final ningú va aceptar la meva convidada :embarassed: potser sí no fos a la catalana? :D.
Sort que ting l'Asun, que si fa falta m'acompanya a la fi del món! ;)
El lloc escollit va ser l'escala ,restaurant El Gotim, totalment recomanable! Sortim de casa a les 20,00 hores, amb moto i 28 graus ! Molt trànsit però amb moto cap problema:cheesy:

Local molt acullidor i agradable!

DSC_5285.jpg

Es important un bon vi! Si pot ser de la Terra millor!! :rolleyes2:

DSC_5286.jpg

La vaig preparant :D

DSC_5293.jpg

Em vaig preparant :D:tongue:

DSC_5296.jpg

En fi, va ser una bona sortida i una companyia que no em falla mai! Ahhh, i sense confondre las paraules que os conec!:shocked:

Última edición:
Aquest dissabte no crec que surti en moto al matí! Em reservo per a la SE VE NA que fem a la nit!. Si algú encara s'ho està pensant que no pensi tant i s'apunti JAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! AQUI

Hola nen@s, ahir algú volia fer una ruteta i acabar fent un gelat a Tossa..., finalment no es va fer la ruteta que algú volia perque algunes Madikites es varen rajar i altres varem anar a fer un volt fins a Tossa i la tornada per SFG...

IMG_3433.jpg

IMG_3434.jpg

IMG_3439.jpg

IMG_3437.jpg

ahhhhh....!

Ens varem menjar unes pizzes

IMG_3440.jpg

i varem prendre un Gin Tònico a un lloc tranquil, llegint unes quantes poesies, d'un cambrer trempat

FullSizeRender.jpg

Va estar una vetllada molt agradable en bona companyia .... i la tornada de Tossa a Sant Feliu de Guixols a un ritme tranquil :rolleyes2: , per tal de salvar l'entrecuix d'en Chata de les potents mordaces de la Gloria Chatarrassa...:huh:

Última edición:
Pere, havie d'estar bonissima la pizza perque no has deixat ni una engruna :undecided:

Última edición:
Bé, ara que disposo de una mica de temps aprofitaré per donar las gràcies al PRESI per organitzar la VIII Se ve na 2015, AQUI per mi la segona i que espero poder venir a la propera!. La ruta molt bé , el ritme molt adequat amb temperatura ideal i de la companyia no diré res de rés perquè crec que no es pot millorar!
Gràcies companys per aquesta vetllada que he pogut compartir amb gent amb la que ens uneix la afició de la moto i que a més ja os considero amics!

DSC_5298.jpg

DSC_5299.jpg

DSC_5300.jpg

DSC_5302.jpg

DSC_5306.jpg

DSC_5307.jpg

DSC_5313.jpg

Última edición:
Veig que com sempre... , en alguna foto, m'agafes fent l'Animal !!!!

Mampo :Gracies per les fotos, i a la resta GRACIES per la vostra companyia.

Aquest proper dissabte ( per variar) NO MOTO :undecided: :cry: :angry: :( Es la festa del barri, la nit del divendres i del dissabte em toca fer de cambrer...

Per sort serà l'ultim any i m'alliberaré un xic de compromisos.

Salut i fins la propera

Veig que com sempre... , en alguna foto, m'agafes fent l'Animal !!!!

Mampo :Gracies per les fotos, i a la resta GRACIES per la vostra companyia.

Aquest proper dissabte ( per variar) NO MOTO :undecided: :cry: :angry: :( Es la festa del barri, la nit del divendres i del dissabte em toca fer de cambrer...

Per sort serà l'ultim any i m'alliberaré un xic de compromisos.

Salut i fins la propera

No Enric en més d'una! Mira AQUESTA

DSC_5305.jpg

Si ja sé que és dilluns, però ja gairebé dimarts !!

Per a aquest dissabte m'agradaria repetir la ruta que vam fer per la SE VE NA de dissabte passat! La ruta em va agradar, tant el paisatge com les carreteres pel poc transitades que estan !. M'agradaria tornar-la a repetir al matí, esmorzar a Monells ia les 12 a casa.

Tinc la ruta que vam fer gravada en el Gps!
:rolleyes2::happy:

Algú s'anima?

Última edición:
Nocturna expres

Per aquesta nit proposta per el presi, doncs l'altre dia molts no es varen assabantar a temps.... :rolleyes2:

Pizza a Tossa de Mar.

Sortida a les 20.30h. al Carril de Llagostera- tornada per SFG, desprès....:cheesy:

- PereDV.

-Fontrom i Emi.

-Jesus.

Ja os poseu apuntar.

Última edición por un moderador:
Nocturna expres

Per aquesta nit proposta per el presi, doncs l'altre dia molts no es varen assabantar a temps.... :rolleyes2:

Pizza a Tossa de Mar.

Sortida a les 20.30h. al Carril de Llagostera- tornada per SFG, desprès....:cheesy:

- PereDV.

-Fontrom i Emi.

-Jesus.

Ja os poseu apuntar.

Com diu el presi, sabeu comptar? ..... Doncs amb mi no compteu que he de matinar :concern: :tongue-new::tongue-new:

Si ja sé que és dimarts, però ja gairebé dimecres !!

Per a aquest dissabte m'agradaria repetir la ruta que vam fer per la SE VE NA de dissabte passat! La ruta em va agradar, tant el paisatge com les carreteres pel poc transitades que estan !.M'agradaria tornar-la a repetir al matí, esmorzar a Monells ia les 12 a casa.

Tinc la ruta que vam fer gravada en el Gps!

Punt de trobada: Pavello de Fontajau

Hora: 8'15 hores

RUTA:
AQUESTA (La ruta varia una mica amb aquesta, Passarem per Pubol. farem exactament la que vam fer aquest dia)

Algú s'anima?

Em sembla que no l'ha vist ningú :embarassed:

Última edición:
Estaré amb atent a les circumstàncies dels moments previs i si son favorables i venen de cara, deixaré aquí un missatge positiu, si ans al contrari, el panorama no facilita les coses, callaré i patiré en silenci, discreció i recolliment. Oremus...

Aquest cap de setmana (un altre més) res de sortir en moto:angry:,em toca baixar a Barna, bé igual vaig amb moto:rolleyes2:,que us vagi bé la sortida;)

P.D. Pere com està la mare, tot bé?

Estaré amb atent a les circumstàncies dels moments previs i si son favorables i venen de cara, deixaré aquí un missatge positiu, si ans al contrari, el panorama no facilita les coses, callaré i patiré en silenci, discreció i recolliment. Oremus...

Estàs mooolt perjudicat, Chata ....

quote_icon.png
Iniciado por Despertaferro

Estàs mooolt perjudicat, Chata ....

amadorHippy.jpg

Aquest cap de setmana (un altre més) res de sortir en moto:angry:,em toca baixar a Barna, bé igual vaig amb moto:rolleyes2:,que us vagi bé la sortida;)

P.D. Pere com està la mare, tot bé?

La mama Deauville, recuperant lentament, però avança.., segurament el divendres l'enviaran cap a casa... ahir va començar a donar les primeres passes..., la seva neta ( la meva filla) l'hi va donar el sopar i l'hi va fer menjar tot, tot i tot...:D :D , es va venjar....;)

CABESÓN, paciència, ara es el que toca, cuidar d'ells, com ells ho varen fer de nosaltres..., hi heM de ser-hi A TOTES...... anims i una abraçada a la maribel i a tu, però sense mariconades...

Última edición:
Be, doncs ahir, ruta i pizza...

Només tres, tres i prou varen ser atrevits, tot i tenint que matinar, vale Mampoooo...?

Trobada al Carril de LLagostera, ruta a ritme fins a Tossa ( en GeSuSH2O amb mes ritme...) :rolleyes2: degustació d'alguna delicatessen, unes pizzes regades amb bones i fresquetes birres, la tornada de luxe, 365 corves a quina millor, un plaer compartir aquests moments, nois....

IMG_3509.jpg

IMG_3510.jpg

IMG_3502.jpg

2015-07-28 22.26.31.jpg

IMG_3505.jpg

IMG_3503.jpg

IMG_3506.jpg

IMG_3507.jpg

IMG_3508.jpg

IMG_3511.jpg

IMG_3512.jpg

IMG_3515.jpg

IMG_3517.jpg

apa , fins la propera, que probablement sigui dijous d.m. :lipsrsealed:

Es veu que va ser una bona sortida! :thumbsup: Però a més d'haver de matinar, acabo de treballar a les 22 hores! És clar com molts penseu que no treballo !!:embarassed: :angry:

Si ja sé que és dimecres, però demà passat quan us lleveu ja serà dissabte!!

Per a aquest dissabte dia 1 d'agost. Fer la ruta de la SE VE NA de dissabte passat! La ruta em va agradar, tant el paisatge com les carreteres pel poc transitades que estan !.M'agradaria tornar-la a repetir al matí, esmorzar a Monells ia les 12 a casa.

Tinc la ruta que vam fer gravada en el GPS!

RUTA:
AQUESTA (La ruta varia una mica amb aquesta, Passarem per Pubol. farem exactament la que vam fer aquest dia)

Algú s'anima?

Última edición:
Si ja sé que és dimecres, però demà passat quan us lleveu ja serà dissabte!!

Per a aquest dissabte dia 1 d'agost. Fer la ruta de la SE VE NA de dissabte passat! La ruta em va agradar, tant el paisatge com les carreteres pel poc transitades que estan !.M'agradaria tornar-la a repetir al matí, esmorzar a Monells ia les 12 a casa.

RUTA:

Algú s'anima?

A mi encara no et puc dir que m'apuntis, tot i que les circumstàncies sembla que, per ara, es mostren favorables. Si la tendència no canvia, en 24-36 hores estaré en situació de, tal vegada, poder comptar amb tots els "imputs" a favor, i per tant de poder confirmar la meva assistència.

Si que ho hi vist:
eyeroller-3.jpg

Última edición:
Si ja sé que és dijous!. Demà quan us lleveu ja serà dissabte!!

RUTA:

1- FONTRON
2- TETTSUI
3- JULIO ( Ens espera a Cornellà del Terri a les 8'35 h,.
)​
4- XATA ....40%

Això ja comença a estar bé!
;)

Ja sabeu, el que no vingui, pensi :undecided: aquesta sortida, dissabte 1 agost 2015, mai més es tornarà a fer! :D:D:D

ALGÚ MÉS ??

Última edición:
Joan, aquest finde impossible, atent a la mama deauville, avui o demà cap a casa i se l'ha d'anar moguent.., el meu pare ja no te força.......ho sento...!

Pere !, El primer és el primer! i per la mare el que faci falta! Ens adonem del que no hem fet quan ja no hi son!:embarassed:

Última edición:
Be, això va pel bon camí, ja no més queden tres o quatre variables per encaixar, i la del temps es per ara la més incerta. Si questa evoluciona de manera favorable estic en condicions d'afirmar que el 95% estarà assolit, el 5% restant veig que te moltes possibilitats de esser superat. Parlem més tard.

Pere, cuida la mama, que es una de les poques coses coses que estem segurs de que no més hi ha una.

Siiiiiiiiiii avui divendres!. Demà dissabte!!

RUTA:

1- FONTRON
2- TETTSUI
3- JULIO ( Ens espera a Cornellà del Terri a les 8'35 h,.
)

4- XATA
5- ENRIQUE
6 - NISSIMO

Això ja comença a estar bé!
;)

Ja sabeu, el que no vingui, que pensi :undecided:....... sortida dissabte 1 agost 2015, mai més es tornarà a fer! :D:D:D

ALGÚ MÉS ??

Última edición:
Atrás