ozepe
Curveando
...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Al final ningú va aceptar la meva convidada :embarassed: potser sí no fos a la catalana?No surt ningú aquest dissabte??:embarassed:
Jo només de pensar que no sortiré ja em poso de mala llet!:angry:
Ara! A la tarda nit aniré a sopar amb L'Asun amb moto.Si algú s'anima ja ho sap! Les opcions són: Mas pou, L'escala, Cala Canyellas de LLoret.! Encara no ho tinc decidit! :tongue:
Aquí ho deixo ja ho sabeu us convido a la catalana! CADASCÚ ES PAGA EL SEU!!![]()
Falten les fotos del despres jajaja.
Pere, havie d'estar bonissima la pizza perque no has deixat ni una engruna :undecided:
LA PIZZA ESTAVA KE TE PESSSSSSSS....!!!!
los gin tonicos si te fijas, tambe eren molt bons...!![]()
Joder ...jo també volia venir
...un altre dia ho muntem amb més temps ... colla de visiosos !!! :cheesy:
Ja queda menys pel SEVENA !!!:rolleyes2:
V'sss:cool2:
GeSus
Veig que com sempre... , en alguna foto, m'agafes fent l'Animal !!!!
Mampo :Gracies per les fotos, i a la resta GRACIES per la vostra companyia.
Aquest proper dissabte ( per variar) NO MOTO :undecided::angry:
Es la festa del barri, la nit del divendres i del dissabte em toca fer de cambrer...
Per sort serà l'ultim any i m'alliberaré un xic de compromisos.
Salut i fins la propera
Ja estic apuntat..., donare el sopar a la mama sobre les 19 i a les 20,30 h estaré a Llagostera.
GeShH2O, diga-l'hi al meu vehí JOAN si vol venir...
Nocturna expres
Per aquesta nit proposta per el presi, doncs l'altre dia molts no es varen assabantar a temps.... :rolleyes2:
Pizza a Tossa de Mar.
Sortida a les 20.30h. al Carril de Llagostera- tornada per SFG, desprès....:cheesy:
- PereDV.
-Fontrom i Emi.
-Jesus.
Ja os poseu apuntar.
Estaré amb atent a les circumstàncies dels moments previs i si son favorables i venen de cara, deixaré aquí un missatge positiu, si ans al contrari, el panorama no facilita les coses, callaré i patiré en silenci, discreció i recolliment. Oremus...
Ja li dic...a veure si pot venir!!!:cheesy:
Aquest cap de setmana (un altre més) res de sortir en moto:angry:,em toca baixar a Barna, bé igual vaig amb moto:rolleyes2:,que us vagi bé la sortida
P.D. Pere com està la mare, tot bé?
Com diu el presi, sabeu comptar? ..... Doncs amb mi no compteu que he de [HIGHLIGHT2]matinar[/HIGHLIGHT2] :concern: :tongue-new::tongue-new:
Si ja sé que és dimecres, però demà passat quan us lleveu ja serà dissabte!!
Per a aquest dissabte dia 1 d'agost. Fer la ruta de la SE VE NA de dissabte passat! La ruta em va agradar, tant el paisatge com les carreteres pel poc transitades que estan !.M'agradaria tornar-la a repetir al matí, esmorzar a Monells ia les 12 a casa.
Tinc la ruta que vam fer gravada en el GPS!:rolleyes2::happy:
Punt de trobada: Pavello de Fontajau
Hora: 8'15 hores
RUTA:AQUESTA (La ruta varia una mica amb aquesta, Passarem per Pubol. farem exactament la que vam fer aquest dia)
Algú s'anima?
Em sembla que no l'ha vist ningú :embarassed:
Joan, aquest finde impossible, atent a la mama deauville, avui o demà cap a casa i se l'ha d'anar moguent.., el meu pare ja no te força.......ho sento...!