LCN Girona...ja es Primavera !!!

EPPPPPSSSSS...! ESTIGUEU ATENTS A AQUEST POST, NO US LA PERDEU SI PODEU VENIR.......!!!!!
https://www.bmwmotos.com/foro/threa...e-st-jordi-22-abril-2018.523788/#post-8151884

5a2ceb5052fd4c0fc04e08b0d5ca1de8.jpg

Que nen@s, teniu por de sortir aquest dissabte u que....sembla que hi ha previsió de pluja en un 60%... :undecided:;

algú que proposi ruta ?

Doncs sí, la cosa continua igual !! Així que, aquest dissabte, jo no moto!! Em buscaré alguna altre afició :rolleyes::rolleyes:
20180412_170911.jpg
Ens veurem la propera setmana a la Romàntica!!
V'ssss
Joan

No anem bé :undecided:

Pinten molta pluja dissabte

Adjuntos

• 96463ADD-62C8-49DD-9962-38148ABBF3DE.jpeg
    96463ADD-62C8-49DD-9962-38148ABBF3DE.jpeg
    75,6 KB · Visitas: 17
TgC_emoticon319.gif
Eiiii companys, sembla que tots es reserven per diumenge! Demà no surt ningú?
Doncs jo tampoc surto!! Així que demà ja m'he buscat feina per no avorrir-me !!

Ens veiem a la romantica !!
TgC_emoticon290.gif

V'sssss
Joan

Ruta dia 12/5/18.
Punt de trobada i e
smorzar 8,30h : Restaurant Bar Can SelvatÀ, Carretera de Banyoles, Cornellà del Terri, Girona

Ferverstar: A prop de Girona.

Ruta tranquila, faix aquesta proposta ja que es una previa per la Rider 1000.

KJH26Gy.png

ASSISTENTS:
1- Siset
2- Pikiland.
3- Pere Deauville.
4- Pep.
5- Johnnyhy.
6- Jhonyleft
7- Julio.
8- Nissimo
9- Ricmel.
10- Xibeca
11- Fontrom.

Última edición:
Epppp,. Molt bé !!!! Ruta maca i entretinguda !! De moment no puc confirmar, estic de reformes, depèn de la feina que pugui avançar aquests dies !!

V'ssss
Joan

Bones,
Jo també m'apunto fins a Colliure... ens veiem dissabte a les 8:30 al Cutre Julio.
V'sss
GesuS8-)
Hola Gesus, Soy Phater, uff. me costo encontrar este foro, hace mucho que no estoy, como fue la cena?? esta bien el sitio, solo que como te pases el tambien.. ja ja ja

Dissabte, no moto

Toca diada de portes obertes a la Universitat que vol entrar l'Eloi.

Al menys és per una bona causa

...jo nomes puc anar a les rutes que acaben en Treffen i aquesta sembla que no ho es...gaudiu per els que ens quedem
you.gif

Aquesta sortida és la Fontromtreffen, jajaja, si creieu que és millor aquest dissabte fer prèvies per a la Treffen per mi cap problema, jo l'únic que intento és sumar ja que en aquest grup només proposem sortides 4 gats.

Ep Frontom! Ets tan amable d'apuntar-me per demà?

La ruta te molt bona pinta, però no és curta :excited:

Hola a tots,
aquest dissabte vam poder fer la ruta que va quedar pendent de la setmana passada,
quedem al restaurant Can Salvata i com sempre vam esmorzar molt bé i a bon preu,
els de can fanga van arribar una mica tard ja que entre els dos no fan un bo,:D
la ruta la prevista això si pujant el coll de Santigosa van caure quatre gotes que no van arribar a mullar l'asfalt i alguns madiquitas van decidir tornar a casa seva, :excited:
i es van perdre el tram de Llaers que és una pista cimentada molt xula i que li agrada molt a Pili, ;)
cerveseta a Sant Quirze de Besora a càrrec del Presi, moltes gràcies Pere, i el retorn per la C 25,
ens veiem a la próxima.

5qBQz3B.jpg

GRlIBNX.jpg

aYLsOah.jpg

Gràcies Frontom per organitzar la FRONTONRIDERTREFFEN tot perpecte menys la carretera de porland estil ozepe, la resta genial, bona companyia i bon temps, sense calor, sense pluja GRÀCIES PER MUNTAR-LA,

Uns penjo les fotos retocades...

IMG_1031.jpg IMG_1032.jpg XJPD5282.jpg IMG_1033.jpg IMG_1034.jpg IMG_1037.jpg IMG_1038.jpg

Fontrom, mira que enredar als companys a fer trams de la Rider d’enguany. Quin perill que tens.

A veure si em trec de sobre la p.... Rider i si encara em queden ganes de anar amb amb amotu, m’apunto (si es que despres del meu estreno encara soc admes) a la propera.

Apa, passar-ho be

Fontrom, mira que enredar als companys a fer trams de la Rider d’enguany. Quin perill que tens.

A veure si em trec de sobre la p.... Rider i si encara em queden ganes de anar amb amb amotu, m’apunto (si es que despres del meu estreno encara soc admes) a la propera.

Apa, passar-ho be

Amb el que et costar el fesvertar pensava que no volies tornar, :D:D:D:D

sempre seràs benvingut.

Vam tenir una bonica matinal motera, bon esmorzar, conversa agradable i una ruta entretinguda i revirada.

Gràcies per organitzar-la Fontrom! :excited:

(El dia que ens veiem t'explicaré per què vaig marxar abans d'acabar la ruta, que no té res a veure ni amb les gotes ni amb la meva orientació sexual, com es diu ara) :D:D:D

La meva fugida d'Egipte va ser que l'esmorzar no se'm va posar bé del tot i aprofitant que el Sr. Esquerra marxava vaig dir: aquesta es la meva...

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Última edición:
Vam tenir una bonica matinal motera, bon esmorzar, conversa agradable i una ruta entretinguda i revirada.

Gràcies per organitzar-la Fontrom! :excited:

(El dia que ens veiem t'explicaré per què vaig marxar abans d'acabar la ruta, que no té res a veure ni amb les gotes ni amb la meva orientació sexual, com es diu ara) :D:D:D

La meva fugida d'Egipte va ser que l'esmorzar no se'm va posar bé del tot i aprofitant que el Sr. Esquerra marxava va dir aquesta es la meva...

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Res de res, excuses de madiquitas. :D:D:D:D

Atrás