Jesús.
Curveando
Un altre a casa... tornada de Colliure passada per aigua... un matí ben aprofitat!!!
Merci Siset per organitzar-la.:excited:
V'sss
GesuS
Merci Siset per organitzar-la.:excited:
V'sss
GesuS

Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bon dia Gent!!!!
I pel diumenge també pinta malament?
Jo que volia sortir aquest cap de setmana!!!!!
Hola Gesus, Soy Phater, uff. me costo encontrar este foro, hace mucho que no estoy, como fue la cena?? esta bien el sitio, solo que como te pases el tambien.. ja ja jaBones,
Jo també m'apunto fins a Colliure... ens veiem dissabte a les 8:30 al Cutre Julio.
V'sss
GesuS![]()
Amb tornaras boig, :excited::excited::excited:Al final no anem a veure l'universitat.
Joan, apuntem !!!
...jo nomes puc anar a les rutes que acaben en Treffen i aquesta sembla que no ho es...gaudiu per els que ens quedem![]()
A l'Extremeño sempre és menja bé!!!Hola Gesus, Soy Phater, uff. me costo encontrar este foro, hace mucho que no estoy, como fue la cena?? esta bien el sitio, solo que como te pases el tambien.. ja ja ja
Què vagi bé!!!Ruta dia 12/5/18.
Punt de trobada i esmorzar 8,30h : Restaurant Bar Can SelvatÀ, Carretera de Banyoles, Cornellà del Terri, Girona
Ferverstar: A prop de Girona.
Ruta tranquila, faix aquesta proposta ja que es una previa per la Rider 1000.
...
10-Fontrom.
... La ruta te molt bona pinta, però no és curta :excited:
Fontrom, mira que enredar als companys a fer trams de la Rider d’enguany. Quin perill que tens.
A veure si em trec de sobre la p.... Rider i si encara em queden ganes de anar amb amb amotu, m’apunto (si es que despres del meu estreno encara soc admes) a la propera.
Apa, passar-ho be
Vam tenir una bonica matinal motera, bon esmorzar, conversa agradable i una ruta entretinguda i revirada.
Gràcies per organitzar-la Fontrom! :excited:
(El dia que ens veiem t'explicaré per què vaig marxar abans d'acabar la ruta, que no té res a veure ni amb les gotes ni amb la meva orientació sexual, com es diu ara)![]()
La meva fugida d'Egipte va ser que l'esmorzar no se'm va posar bé del tot i aprofitant que el Sr. Esquerra marxava va dir aquesta es la meva...
Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk