PereGS
Allá vamos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Albert GTR dijo:Bueno ........ vale ......., ja me registrat!!!!!
Com ja heu vist a Verges he tirat per el dret direccio a Llança, tenia una cosa afer-hi, pero ja estic a casa (Girona), , la sortida, es la segona que faig, :i realment amb sento molt a gust, sou una bona colla, fins la propera!!!
mareta dijo:Unaltre a casa. De fet, he arrivat a primera hora de la tarda, però m´han donat la avenia (permís) i m´he tornat a escapar aquesta tarda. Com que les curves del matí eran un pel humides, he aprofitat a la tarda per anar Torroella-Parlabà- Corçà-Cruilles- Santa Peyaia-Cassa-Girona i pujaga als Angels. Allà he fet el café i m´he trovat a un amic [highlight]l´Eduard [/highlight]de L´ Estartit que té una Dakar i a qui animo a sortir amb nosaltres. He tornat cap a casa amb ell. [highlight]Ánims Eduard i diverteixte tot el que puguis !!!!!![/highlight].
També dono la benvinguda al [highlight]Albert GTR[/highlight] i a [highlight]Xavicat[/highlight] . Ha sigut un plaer.
[highlight]Ramón[/highlight], la ruta sorpresa d´avui , molt maca, gracies. LO DELS KARTS.......MOLT I MOLT BÓ. Mira que hem rigut. Espero que les fotos donguin fe. Ha sigut molt bé i.... [highlight]George[/highlight], per la copa no pateixis que unaltre día te la donem. [highlight]Farnés[/highlight] , [highlight]Xavi[/highlight] i [highlight]Ramón[/highlight], ... sou uns cracks!!!!! Mira que hem rigut gracies a vosaltres!!!!!!
Els que arrivin avui de pinguinos, please, ho explicareu ?????? Gracies.
Apa, [highlight]Ferran[/highlight], espero que t´hagi agradat la pelicula, [highlight]Trias,[/highlight] la cavallada de Monells es el diumenge 25 de gener i a tots,..... fins aviat.
[highlight]Translation:
Un gran día, buena ruta, buen desayuno y lo mejor de todo, como siempre,... TODOS VOSOTROS. Hasta pronto. Las fotos hablaràn por sí solas. Buena semana. Ahora a trabajar. :-*[/highlight]
xavmar dijo:Srs, veig que el cap de setmana, MOLT BÉ....així m'agrada.
Jo fent una miqueta la cabra amb el trial.
Canviant de tema, mireu-se aixó a veure que us sembla per passar un cap de setmana a la primavera.
www.calpaller.com
Jo hi he estat un parell de vegades i es UNA PASSADA :-* :-* :-*
Per cerrt, si no us sembla bé podriem fer una sortida de tot un dia i dinar al refugi de Tuixent, es menja MOLT BÉ i el preu es MOLT BO.
http://www.colldeport.blogspot.com/
Xavi-RT dijo:Benvinguts als Pingüinaires ja ens explicareu com us ha anat el tema
Be companys, ja podeis ver las fotos de la salida de hoy, realizadas por: Mareta - Mei-RT y un servidor, que espero os gusten.![]()
![]()
ENRICP SI QUIERES VER LAS FOTOS CLICA AQUI!!!!!! ;D ;D ;D
Nos Vemos, V'ssssssssssssssss.![]()
PERE DEAUVILLE dijo:ESTAMOS A DOMINGO NOCHE, NI AFOTOS DE LA RUTA SECRETA DE HOY, NI RUTA PAL SABADO NI SECRETA NI NAAAA....!
---------------------------------------------------------------------------------
Traslation:
[highlight]SE VE NAAA....![/highlight] ;D ;D ;D ;D
mareta dijo:[quote author=PERE DEAUVILLE link=1231662703/0#9 date=1231703741]ESTAMOS A DOMINGO NOCHE, NI AFOTOS DE LA RUTA SECRETA DE HOY, NI RUTA PAL SABADO NI SECRETA NI NAAAA....!
---------------------------------------------------------------------------------
Traslation:
[highlight]SE VE NAAA....![/highlight] ;D ;D ;D ;D
mareta dijo:Por cierto, ayer se encontro a faltar a más de uno subido en un KART. ;D ;D ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* :-* :-*
PERE DEAUVILLE dijo:[quote author=Xavi-RT link=1231662703/0#13 date=1231723446]Benvinguts als Pingüinaires ja ens explicareu com us ha anat el tema
Be companys, ja podeis ver las fotos de la salida de hoy, realizadas por: Mareta - Mei-RT y un servidor, que espero os gusten.![]()
![]()
ENRICP SI QUIERES VER LAS FOTOS CLICA AQUI!!!!!! ;D ;D ;D
Nos Vemos, V'ssssssssssssssss.![]()
pere GS dijo:bon dia
bienvenidos albert GTR y xavicat![]()
no sabeis donde os meteis ;D ;D ;D ;D
la peña esta muy mal ;D ;D ;D
Unsaludo V,sssssssssssssss
Panotxa dijo:[quote author=pere GS link=1231662703/15#16 date=1231758459]bon dia
bienvenidos albert GTR y xavicat![]()
no sabeis donde os meteis ;D ;D ;D ;D
la peña esta muy mal ;D ;D ;D
Unsaludo V,sssssssssssssss
PERE DEAUVILLE dijo:[move][highlight]Y PAL SABADO..........???????????????? SE VE NAAAAAAA....![/highlight][/move]
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Panotxa dijo:
pere GS dijo:;D ;D ALBUR LA SUSODICHA FOTO ME LLEGO VIA ANONIMO :-/ :-/ NO SE YO... QUE MENTE PERVERSA HA SIDO CAPAZ DE ESTA IGNOMINIA![]()
![]()
![]()
[highlight]
traslasion[/highlight]
-------------------------------------
[highlight]vamos que ha sido el panotxa[/highlight] ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Piojoso dijo:Bon dia a tothom!!!... aquest matí m'he trobat el post a 2ª i això no pot ser, que passa que no esteu al cas... em sembla que em començat l'any un mica parats, suposo que el fred te la culpa i es per això i només per això que us deixo una cosineta per escalfar el ambient...
Piojoso
![]()
PERE DEAUVILLE dijo:[quote author=Piojoso link=1231662703/30#36 date=1231826649] Bon dia a tothom!!!... aquest matí m'he trobat el post a 2ª i això no pot ser, que passa que no esteu al cas... em sembla que em començat l'any un mica parats, suposo que el fred te la culpa i es per això i només per això que us deixo una cosineta per escalfar el ambient...
Piojoso
![]()
Piojoso dijo:[quote author=PERE DEAUVILLE link=1231662703/30#44 date=1231847582][quote author=Piojoso link=1231662703/30#36 date=1231826649] Bon dia a tothom!!!... aquest matí m'he trobat el post a 2ª i això no pot ser, que passa que no esteu al cas... em sembla que em començat l'any un mica parats, suposo que el fred te la culpa i es per això i només per això que us deixo una cosineta per escalfar el ambient...
Piojoso
![]()
Piojoso dijo:...Para Mareta con cariño ;D ;D ;D
Piojoso
![]()