Hola COLLA de MAFIOSOS,
Desprès d’haver paït els 165 km del Padrino (aquest si que es un mafiós i no vosaltres que si que sou LEGALS!!) dons, res, que m'ho vaig passar molt be amb el fet de que vosaltres us ho passéssiu de p..a m...re.
Vareu ficar el punt just de competició per que al final fos el punt de diversió que ja veig esteu acostumats. Es important l'amistat que veig que teniu entre vosaltres i això fa que accepteu la brometa d'en Pere Deauville
MOLTES GRÀCIES PER ELS AGRAIMENTS i per el dinar!!!
Llàstima que en el vídeo no vaig poder reflectir la realitat (EREU COM NENS). El fet de no poder filmar a l’arribada i las converses: que jo no m'ho crec, que estic a punt de divorciar-me, que he tingut que fer un altre dipòsit de suc, que només he pogut fer dos cigarretes, etc... Jo estava desconcertat amb els 165 km del PADRINO!!! i vosaltres demanant-me explicacions pel fet dels pocs kilòmetres del pajarraco.....
Vaja "PAJARO" està fet.
En fi, crec que abans no passin 6 llunes, es te que repetir. Només cal posar uns controls mes difícils,,, je,je,je, i això us asseguro que no es pas difícil.
En fi. Encantat d’haver-vos conegut.
Fins aviat.
Panotxa: que et vagin molt be las vacances...... recuperant-te al 100% :

:

:
Hola COLLA de MAFIOSOS,
Después de haber DIGERIDO los 165 km de el Padrino (este si que es un mafioso y no vosotros que si que sois LEGALES!!) Pues, nada, que me lo pasé muy bien con el hecho de que vosotros os lo pasarais de p.. a m. .. re.
Pusisteis el punto justo de competición para que al final fuera el punto de diversión que ya veo estáis acostumbrados. Es importante la amistad que veo que tenéis entre vosotros y esto hace que acepteis la bromita de Pere Deauville
MUCHAS GRACIAS POR LOS AGRADECIMIENTOS y por la comida!
Lástima que en el video no pude reflejar la realidad (erais COMO NIÑOS). El hecho de no poder filmar en la llegada las conversaciones: que yo no me lo creo, que estoy a punto de divorciarme, que he tenido que llenar otro depósito, que sólo he podido hacer dos cigarrillos, etc. .. Yo estaba desconcertado con los 165 km de el PADRINO! y vosotros pidiéndome explicaciones por los pocos kilómetros del Pajarraco de El Padrino
Vaya "Pájaro" está hecho.
En fin, creo que antes no pasen 6 lunas, se tiene que repetir. Basta con poner unos controles más difíciles,,, je, je, je, y esto os aseguro que no es difícil.
En fin. Encantado de que disfrutarais de la jornada y de haberos conocido.
Hasta pronto.