Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Junk scit quid habes inquit sapientiae verbis
Ne quid faciat quod in crastinum diem.
![]()
Be, com que em sembla que d'enganxines d'aquestes ja no en queden, he pensat en fabricar-ne una de semblant.
Salut!
![]()
Be, com que em sembla que d'enganxines d'aquestes ja no en queden, he pensat en fabricar-ne una de semblant.
Salut!
![]()
eeeepppp Panotxa, al R-8 del meu pare també hi havia una, i també una "dels àngels" i un iman al tablier que deia " NO CORRAS, TE ESPERAMOS" ....![]()
Jaume_X, con dos mensajes: Vol dir que has tingut, almenys, els mateixos maldecaps que jo amb el nou foroApuntats !
Ep, Pere! L'R8, com el Gordini, era aquell en que se l'havia de posar un sac de sorra al davant? :cheesy:
![]()
Carles,a vuere si ens pots acompanyar algun altre dia !!!!
PereDV, espero que la Mariona es recuperi i ens pugui acompanyar !!!:kiss:
Siso, ja tenim la taula encarregada a Magadins per a les 14h.:thumbsup:
V'sss:cool2:
GeSus
Eppp, nosaltrens vindrem esmorzats als Rolls, si ve la Sra., doncs la tinc xunga novament, cony de mdr's a la que s'escalfen una mica el dissabte dissabteteeee..., ara està al llit amb 38. .,.......... de febre no sigueu malpensats pobreta, si no pot venir serè tot sol per esmorzar plegats...!:embarassed:
Ep, Turri ! No m'hi sé veure, però si tu ho dius ...
Gràcies a tots per venir i sobre tot a la Glòria per resistir-nos.
[HIGHLIGHT2]Despartaferro, que ha passat res ?[/HIGHLIGHT2]
Gran día de moto, moltes gràcies Siso per organitzar aquest "tinglado":thumbsup:.PereGS més fàcil si et descàrregues la ruta al GPS, que amb les molles de pa et pot passar el mateix que a Hansel i Gretel![]()
Molt bona ruta pel que veig...
Crec que em vaig creuar els que vau tornar avanç de dinar que anaven direcció cap a Centelles... almenys 5 o 6 BMW's anaven juntes jeje
Salutacions!!!!
V'ssssss
Molt bona ruta pel que veig...
Crec que em vaig creuar els que vau tornar avanç de dinar que anaven direcció cap a Centelles... almenys 5 o 6 BMW's anaven juntes jeje
Salutacions!!!!
V'ssssss