GIRONA-LCN (sortides 4T13)

Gracies Panotxa per la nini Crónica i les ninifotos..., sobre tot les de la sepia... estava bonissimaaaa...!!!!!! :D

Eeeiii Pere ! ... i l'aperitiu a casa teva se'ns va posar molt bé per acabar-ho de rematar el matí i fer les últimes riallades.

... si insisteixes una mica més ens quedem a menjar rostit i pastís de ratafia ;)
 
Jesús, molt be la peli, peeròòòòòò...ja té collons que siguis tú el que es queixa que algún fa tard...:D:D:D:D:D:D:lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:
 
Ep Jesús, molt xulo el vídeo!

T'estas tornat un crack del vídeos motoritzats, deu ni do la feina que hi ha al darrera.


Nota: Dijous ( ...o aquí, com vulguis) ens expliques amb calma això que dius:

"Apa com veig que us va la marxa al blog, us deixo aquest vídeo de la ruta de diumenge... així m'estalvio explicacions !!!"

O es que m'he perdut alguna cosa!!!! :lipsrsealed:
 
https://vimeo.com/80830573



Apa com veig que us va la marxa al blog, us deixo aquest vídeo de la ruta de diumenge... així m'estalvio explicacions !!! :tongue:

[video=vimeo;80830573]https://vimeo.com/80830573[/video]





V 'sss ;)
GeSus LC

No minteresa pa nà..! , però el video mu chulo..., però anda yaaaaa...! :(
 
Última edición:
Ep, hi ha una proposta interessant (mal està que ho digui) a la Sala de Reunions. :D
 
Uihhh.....uihhhh..........:cheesy:
Marroooo.........marroooo........:cheesy:

+1

bear-fight.gif
 
Ep diumenge anem a La Tina????

El mateix fil a Rodem

Doncs això, que diumenge anem a veure (esmorzar) a la Tina Turner de Mieres.

Lloc de trobada: Poste de Mata a Banyoles

Hora: 9:00hr

Ruta (1a part): 1/2 horeta i esmorzem

Ruta (2a part): Així que la tingui feta la penjo.

Som:
01.-Panotxa
02.-Jesús
03.-Pather?
04.-Despertaferro
05.-Albur
06.-Pere i Mariona Deauville


 
Última edición:
Panotxa, com diría un de Caldes de Malavella, se me apunte a la movida del domingo ... ja diràs a quina hora quedem al Poste de Mata !!!

Salut !!!

Pd: He mirat la primera part de a ruta i sembla asfaltada ...a verue com será la segona
 
jo jo.. el de Caldes de Malavella... k ta mas despistao k un gato en una fabrica sifones... ja ja

Venga haber si coincidimos el domingo..
 
Hoy e estado, Por de la selva, Porbou, Cadaques.. joder menuda tramontana. En Cap de creus.. no podia ni dar media vuelta, trabajo e tenido.. jo jo..
 
Ieepp!!


Se me apunte a la movida esta!© :):):):):):)


No se si vindré sol, i per tant en moto, o amb els dos petardos, i per tant en cotxe i directe a la Tina, però venir, vindré. :)
 
Bueno vaaaa, Si en Gesús ve, jo també vindre....., que m'ha de fer un parell de petonets...

Si m'aixeco..., es clar.... tinc moguda al vespre.... si no hi soc no m'espereu.... ahh...! pot ser vindrá la Mariona, aixi al meu darrera no es perdrà....! i te que entrenar-se per la Ruta de Nadal....;)
 
Última edición:
Confirmo q vindre en moto, segurament a tot el q es planifiqui...jejejejeje




Sent from my iPhone
 
Puedo prometer y prometo.. k hoy sere un nene bueno y no saldre a pekar.. por consiguiente tare en el poste la mata o se muere.. a las 9H..
Petons makus..
 
Demà res de moto:undecided:,compromisos familiars, a part m'ensumo molt a marró eh Panotxa!;)
 
Bueno vaaaa, Si en Gesús ve, jo també vindre....., que m'ha de fer un parell de petonets...

Si m'aixeco..., es clar.... tinc moguda al vespre.... si no hi soc no m'espereu.... ahh...! pot ser vindrá la Mariona, aixi al meu darrera no es perdrà....! i te que entrenar-se per la Ruta de Nadal....;)

Vina home, que et prometo que et faré un petonet quant no mirin aquests degenerats !!!

Bona nit !!!
 
Ramon ja tenim ruta per diumenge...?

Pep

Dons si, farem una volta que tindrem de tot, revols, rectas, forats, garvilla, obras y tal y tal:D, espero estigui al gust de totom, fins Diumenge y bona semana.;)

Bonas nois, y delos retratos de la sortida esa tan bona queeeee, no me creona sin retratos:D:D

Doncs si, hi ha retratus, rectangulars i amb color, segur que t'agradaran. :D
 
Bona volta la d'ahir, Ca la Tina és una aposta segura, no falla mai! jejejejeje

Entretinguda volta posterior, amb variant per madikites i tot, no us podreu queixar! :D:D:D:D:D

Finalment em vaig quedar amb les ganes de veure un bon combat de boxe entre "el quebrantahuesos Deauville" i "mediacurva Jesuso", que a base de trifàsics van llimar diferències i casi acaben abraçats...ja us tornaré la pasta de les apostes...:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

A veure quan repetim, mamons, que m'ho vaig passar de conya amb la colla que vam esser*.

Petons, maques! :kiss:

*dedicat a algú que ja sap qui és...:D:D:D:D:D
 
Última edición:
Panotxa, gràcies per organitzar la sortida d'ahír, m'ho vaig passar de conya com sempre, bona ruta, bona teca i bons companys ... que més podem demanar.

Ja penjaràs les fotos quan puguis ... llàstima no haver parat a fer una del grup amb el llac enboirat !!!

Salut !!!
 
Última edición:
Jesús, si has d'esperar que les pengi en Panotxa ... agafa una cadira! ;)

diumenge/08/12/2013/Pla de l'Estany


2013-12-08-Pla%2520de%2520l%2527Estany_01.JPG



2013-12-08-Pla%2520de%2520l%2527Estany_02.JPG



2013-12-08-Pla%2520de%2520l%2527Estany_03.JPG



2013-12-08-Pla%2520de%2520l%2527Estany_04.JPG



2013-12-08-Pla%2520de%2520l%2527Estany_05.JPG


Salut !
 
Pues si menuda ruta panotxa, es la ruta del " contrabando".. ja ja no salen ni en los mapas..
Muy bien y divertido, lo unico el suelo humedo y casi helado, pero estupendo.
Jesus, la proxima traete la camara, antes k me haga mas mayor y no pueda ir en motooouull.. je je
 
Bona nit,,,,i un avançat Bon Nadal, xavals,,,,,,els propers 27,28,29 estarem per la vostra aimada capital, Girona......ja tenim allotjament (Ultonia),,,si us plau,recomaneu-nos llocs per dinar al centre, amb les 3 B's !!, si voleu per privat,...Can Roca no cal que no hi arribem,,,,:cheesy::shocked:

Salutacions
Esther i BOX
 
Bona nit,,,,i un avançat Bon Nadal, xavals,,,,,,els propers 27,28,29 estarem per la vostra aimada capital, Girona......ja tenim allotjament (Ultonia),,,si us plau,recomaneu-nos llocs per dinar al centre, amb les 3 B's !!, si voleu per privat,...Can Roca no cal que no hi arribem,,,,:cheesy::shocked:

Salutacions
Esther i BOX

Hola Juanjo,

Podeu anar a Le Bistrot i La Poma, que estan al barri vell ... que vagi de gust.!!!

Salut !!! ;)
 
Gracies capità Siso ... hem sortit tots mols guapos ... fins i tot jo!!!

Jesus k no..k no.. lo k pasa k eres asi de chulo y guapo.. ja ja
 
Molt wuapes les fotos, Siso.

Al tornar, vaig parar a l'alçada de la República per posar-me el buf, doncs l'aire era fred, i en aquell moment va passar el Pather.

Recordant el que feia uns minuts, a la vora del llac, em va comentar sobre el bar "Termal Café" de Caldes, i considerant que a l'ampolleta de d'alt de la meva clepsidra encara hi quedava sorra per valor de uns bons seixanta minuts, vaig sortir llampat, però caut i prudent, per anar a l'esmentada vila de Caldes, al bar de la tapa a 5€ de cap de setmana.

En va, tot en va, no el vaig atrapar i a més vaig estar a Caldes al costat del bar mirant les paradetes del mercat per si apareixia. I res, no si va presentar.

Caut, prudent i sense tastar el calamars a la romana, vaig enfilar cap a Klong tot just quan el darrer granet de sorra queia pel forat i anava a reunir-se amb els companys a l'ampolleta de sota.

A la nit, ja enjaçat i en plena recerca de la son, tres preguntes m'impedien trobar, la son, vull dir;

Coneix el Sicari el Termal Cafè?, Sap el que si dona?, i, si ho sap per que no ens u a dit?.
 
Última edición:
Despertaferro.. ya me parecio verte.. pero dige.. como me a adelantado sera otro..ja ja
Fui despues de una duchita y cambiado al Thermix.. me puse morao calamares. almejas, sepia con almondigas..etc.. eso me habisas y te llevo, solo lo hacen los domingos..
Si vienes x aki, me habisas via mail, o como sea.. (señales de humo) ja ja
 
Desde Banyoles.. se coje autopista salida A2 k es gratis y rapiditooo
 
Arriba