GIRONA-LCN (sortides 4T13)

Hola Peña, os deseo a toda LCN una buena salida del 2013 y que en el 2014 tengáis todos vuestros deseos cumplidos.
Un abrazo :)
 
Ep, que jo aquesta setmana encara no he tocat la moto, m'apuntu !

Tinc la roda del darrera xunga, xunga, però per venir a Llagostera no tinc que tombar gaire i encara aguantarà.
La ruta que es faci després ... ja veurem ;)

edito: ho vaig a escriure al post de les "butis" :)
 
Última edición:
Ep, que jo aquesta setmana encara no he tocat la moto, m'apuntu !

Tinc la roda del darrera xunga, xunga, però per venir a Llagostera no tinc que tombar gaire i encara aguantarà.
La ruta que es faci després ... ja veurem ;)

[HIGHLIGHT2]edito: ho vaig a escriure al post de les "butis"[/HIGHLIGHT2] :)

Si parleu en clau, no mentero de na...:rolleyes2:
 
Hola Peña, os deseo a toda LCN una buena salida del 2013 y que en el 2014 tengáis todos vuestros deseos cumplidos.
Un abrazo :)

Igualmente Carthago, nuestros mejores deseos para ti y por extensión a toda la Hermandad!

Abrazos!!
 
Ja m'agradaria a mi també treure el cap, pero dema lamentablement crec que no podré, vaig a can Perello a canviar les rodes del POYOTA, Avui m'ha fet el burro pujant a la masella...!:angry:

Vagi be el Carril i la Ruta....!

A veure qui es l'inocent que l'hi toca pagar...!;)
 
Última edición:
Pere, jo de tu vindria: Canviar les rodes de l'"autu" (Zanini dixit) és car i, amés, t'estalviaràs xiulets d'orelles :D

I aquell pa cruixent amb truita de sobrassada? ;)
 
Albur no és clau, és el nom de la colla de companys que tinc a Barna..

Pep

Pa mi es en clau, ...perque les butis no surten a la teva firma?

Com arribo jo a saber que ets d'una colla que us dieu butis?

Per cert, butis d'on ve, de butifarres..de Butiñà...de butilescopolamina...:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

Amb l'article femení "les"...son tot ties???? si es així, se me apunte perpetuo a la colla esa!! :D:D:D:D:D:D:D:D
 
Pere, jo de tu vindria: Canviar les rodes de l'"autu" (Zanini dixit) és car i, amés, t'estalviaràs xiulets d'orelles :D

I aquell pa cruixent amb truita de sobrassada? ;)

Si, Si, Siso, ja m'enrrecordo d'aquest entrepà....

Collons, només he canviat les dues de devant ...471,06 € i amb el descompte...! sort que amb les del darrera m'ha dit l'Oscar que encara tinc per 10 o 15.000 kms més.

Com duren aquestes Michelin Latitude, les de devant han fet 58800 km

Be, si no hi ha res de nou, ja que avui no he pogut, demà faré l'ultima sortida de l'any...si algú està interessat que ho digui...i quedem a una hora raonable i a un centric punt de trobada..., si no, doncs aniré sol... :embarassed:
 
Última edición:
Si, Si, Siso, ja m'enrrecordo d'aquest entrepà....

Collons, només he canviat les dues de devant ...471,06 € i amb el descompte...! sort que amb les del darrera m'ha dit l'Oscar que encara tinc per 10 o 15.000 kms més.

Com duren aquestes Michelin Latitude, les de devant han fet 58800 km

Be, si no hi ha res de nou, ja que avui no he pogut, demà faré l'ultima sortida de l'any...si algú està interessat que ho digui...i quedem a una hora raonable i a un centric punt de trobada..., si no, doncs aniré sol... :embarassed:


Pere, fent números rodons i suposant que les haguessis canviat totes quatre: 1000 € per 60.000 Km's :shocked::shocked: La KGT per 60.000 km's t'haurà gastat entre 7 i 8 jocs de pneumàtics ... deixem-ho en 2500 € ?

Te gusta condusir?
 
Pere, fent números rodons i suposant que les haguessis canviat totes quatre: 1000 € per 60.000 Km's :shocked::shocked: La KGT per 60.000 km's t'haurà gastat entre 7 i 8 jocs de pneumàtics ... deixem-ho en 2500 € ?

Te gusta condusir?

Doncs amb la KGT, aquests últims gomátics porten 8500 km però no crec que pugui fer gaires mes...:rolleyes2:
 
Doncs avui hem compartit amb els amics del voltant d'on viu en Pep ;) Bona gent i algun d'una mica carbonilla ;) Ha estat un plaer !

Avui era 28 de desembre, oi? Doncs ja hem tingut la Llufa. El nano es supera ... avui no sabíem de la seva assistència ni els Buti's ni els LCN's, és un crack!

2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_01.JPG


Hem esmorzat al Carril de Llagostera, bé com sempre:

2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_02.JPG


2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_03.JPG


I hem voltat per Les Gavarres: Llagostera-Calonge-La Bisbal-Cassà de la Selva i tothom cap a ca seva.

2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_04.JPG


2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_05.JPG


2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_06.JPG


2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_07.JPG


2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_08.JPG

Salut!
 
Última edición:
Be, veig que avui anaven algunes motos de veritat, fora d'un parell o tres o quatre motocultors i suposo que la minipocket del llufat ( que no la veig) , la resta eran amotos...! :D

Gracies per compartir-ho.
 
Doncs avui hem compartit amb els amics del voltant d'on viu en Pep ;) Bona gent i algun d'una mica carbonilla ;) Ha estat un plaer !

Avui era 28 de desembre, oi? Doncs ja hem tingut la Llufa. El nano es supera ... avui no sabíem de la seva assistència ni els Buti's ni els LCN's, és un crack!

2013-12-28-Carril%252BButi%252BLCN_01.JPG

Siso, genial, quien fart de riure m'he fet!!!!!
un plaer haver compartit taula amb els amics d'en Pep " Els Butiraiders"
 
Pere, en principi no sortiré demà però fica el lloc on vas a esmorzar que igual m'apunto ;);)
 
Hola Makus, habeis estado en el Carril de LLagostera??.. ya me parecia tanta moto, por no parar seguir para tossa y lloret, pero todo muy humedo..

Bueno ya miro despues si alguien se apunta para mañana, me voy a supar..
 
SI, SI, que tot just he arribat del paí que deixa votar a en els altres a més de tenir pluja, vent, fred, pounds, i les rebaixes.

A on anem demà ?

Ondia, Chata...! Fem un puja i baixa a menjar anxoves.? mira, tinc un antull....! aviat a casa que tinc dinar familiar...! com ho veus....?

Va que ho faig oficial....!
 
Xata, ens en faràs cinc cèntims de l'estada al país que deixa votar? :shocked::shocked:

No deu pas esser el país d'Alícia i les Meravelles. En tot cas, segur que no és el país d'Alícia, no?

Ni que sigui a la nostra "sala", digues-ens quelcom que ja n'estic impacient !!

En tot cas, bentornats i que tingueu una bona entrada d'any, l'Any!
 
VA, LÚLTIMA DE L'ANY ES EL 29-12-2013, Si es que algú no en fa una altre el 30 o el 31

LLoc de trobada: Ex Auto Ampuria

Hora una bona hora: 9,00 h o es massa tard..? tampoc no cal matinar...!... buenu va....

Hora de sortida: 8,45 h, va be..?

Esmorzar: allà on es menjan anxoves a dins un entrepà, que en Chata sap... i tornar cap a casa...

Ruta: Girona-Figueres-Vilajuiga- Sant Pere de Roda-El Port de la Selva-Cadaques-Roses-Sant Pere Pescador-Verges i cap a casa...! com ho veieu..? si es molt llarg, la retallem i anem directe a Casa...:D



ASISTENTS

01- Chata, que fara de Road leeder
02- Jo, que farè de guardaespatlles...
03- L'Alf ,que pot ser s'apunta...a les anxoves, que segur que avui ha menjat truita de sobresada o de butifarra negra amb els buti's del pati de Girona
04- Algún madikita més.?
05- Ya han sortit tots els mdikites avui....


Apa ya direu, vaig a supar com diu el Phater i después miro l'afluencia masiva...


PD: Tot aixó en el ben entès que no plogui a l'hora de sortir de casa ehhhh..., ja ho sabeu, que si plou el nene se queda en el rectángulo, de canto....!
 
Última edición:
Xata, ens en faràs cinc cèntims de l'estada al país que deixa votar? :shocked::shocked:

No deu pas esser el país d'Alícia i les Meravelles. En tot cas, segur que no és el país d'Alícia, no?

Ni que sigui a la nostra "sala", digues-ens quelcom que ja n'estic impacient !!

En tot cas, bentornats i que tingueu una bona entrada d'any, l'Any!

Ja es pot dir Siso, this country is London i ja esta... ara a "la sala...." :)
 
Val, doncs de Figueres sortirem a les 9:45...



Pel que fa al país que no es el país de l'Alicia, unes poques fotos tinc. Ja les possarè quan em recuperi de la humitat, la fred, l'idioma, els pounds i les rebaixes. Però puc avançar que he perdut una mica el temps, i crec que això perjudica l'eternitat, i que perjudicar l'eternitat no pot ser bo.
 
Gracies KIKO..., una abraçada ben forta..., però que corri l'aire... ehhh..! i un petonas per la PIKI...! ;)

Bon final d'any i bon 2014 parelleta...!

He llegit petonàs!!!!?????
:D

Bones Festes Mainada!!!!!!
Que tingueu una bona entrada d'any!! Us desitjo mooooltes rutes!!

:thumbsup: :kiss:
 
Val, doncs de Figueres sortirem a les 9:45...



Pel que fa al país que no es el país de l'Alicia, unes poques fotos tinc. Ja les possarè quan em recuperi de la humitat, la fred, l'idioma, els pounds i les rebaixes. Però puc avançar que he perdut una mica el temps, i crec que això perjudica l'eternitat, i que perjudicar l'eternitat no pot ser bo.

No CHATAa les 8,4545...!
 
Pero bueno.. tanto os molestan las mujeres k os vais tan pronto de la cama??..con lo calentito k se esta y ahy agarraitos.... ja ja ja
Intento estar en Figueras.. si no puede ser, pues os pillo x el camino.. total vais en BMW.. pasito...pasito.. ja ja
 
La sortida d'ahir va ser de senyors: estona per mandrejar abans d'agafar-la la moto, esmorzar a les 10, temps esplèndid amb solet i caloreta, uns quants revolts i bons companys.

Els que sortiu avui que tingueu bon dia.

BON 2014 A TOTHOM!!!
 
Ara a dinar, que desprès de les anxoves a Cadaqués, el Martini amb olivetes i xips a Verges, la visita a les caves i les cloïsses marinera i els calamars a la romana amb copa de vi blanc a Caldes, s'ha m'ha tirat a sobre una gana de collons...

Bon profit tingueu..., i a pair-ho be...
 
Última edición:
A primera hora la carretera estava una mica humida....! però hi havia una llum que invitava a no correr..., tornant de Cadaqués, ja la carretera ben seca... estava magnifica....!, AQUESTA, ha estat la nostra última sortida en moto del 2013....!

FELIÇ FI D'ANY I MILLOR ANY 2014 QUE COMENÇA A TOTHOM....!!!!!!!
 
Última edición:
Ara a dinar, que desprès de les anxoves a Cadaqués, el Martini amb olivetes i xips a Verges, la visita a les caves i les cloïsses marinera i els calamars a la romana amb copa de vi blanc a Caldes, s'ha m'ha tirat a sobre una gana de collons...

Bon profit tingueu..., i a pair-ho be...

Amb tot el que heu endrapat i se t'ha tirat a sobre una gana de collons !!! :D
 
Dons Yo y cuatre atrebits mes en nat a Mieres en bici y en la Tina Tarner en fet un stop angou, y si tot el cami ben humit, dons tambe desitxu un bon fi de any y de nou 2014, salud.:D:cheesy:;)
 
Ep Pere gràcies per les fotos, veient-les sembla que feia vent i fred!

Salut i Bon Any nou!
 
...doncs no, no la trobo...la sortida incognita d' avui ! ...
embaar.gif

...ja sabeu tots...a matinar i a Cap de Creus, que la millor forma de començar l' any es patint fred, son i gana
vil2_froid2.gif

...en lloc de l' escalfor del llitet ben acurrucadet ! ...
marteau.gif

...fins l' any que ve, Xiquets !
 
Última edición:
...doncs no, no la trobo...la sortida incognita d' avui ! ...
embaar.gif

...ja sabeu tots...a matinar i a Cap de Creus, que la millor forma de començar l' any es patint fred, son i gana
vil2_froid2.gif

...en lloc de l' escalfor del llitet ben acurrucadet ! ...
marteau.gif

...fins l' any que ve, Xiquets !



Com les deixem anar, eh...?

BON ANY COMPANYS DE LCN GIRONA, SEMPRE AMB VOSALTRES ..!!

Pep
 
Arriba