Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ep, que jo aquesta setmana encara no he tocat la moto, m'apuntu !
Tinc la roda del darrera xunga, xunga, però per venir a Llagostera no tinc que tombar gaire i encara aguantarà.
La ruta que es faci després ... ja veurem
[HIGHLIGHT2]edito: ho vaig a escriure al post de les "butis"[/HIGHLIGHT2]![]()
Hola Peña, os deseo a toda LCN una buena salida del 2013 y que en el 2014 tengáis todos vuestros deseos cumplidos.
Un abrazo![]()
Gracies Alfonso, igualmente, para ti, para los tuyos y para los Hermanos Moteros penitentes de Castellon..!Hola Peña, os deseo a toda LCN una buena salida del 2013 y que en el 2014 tengáis todos vuestros deseos cumplidos.
Un abrazo![]()
Si parleu en clau, no mentero de na...:rolleyes2:
Albur no és clau, és el nom de la colla de companys que tinc a Barna..
Pep
Pere, jo de tu vindria: Canviar les rodes de l'"autu" (Zanini dixit) és car i, amés, t'estalviaràs xiulets d'orelles
I aquell pa cruixent amb truita de sobrassada?![]()
Si, Si, Siso, ja m'enrrecordo d'aquest entrepà....
Collons, només he canviat les dues de devant ...471,06 € i amb el descompte...! sort que amb les del darrera m'ha dit l'Oscar que encara tinc per 10 o 15.000 kms més.
Com duren aquestes Michelin Latitude, les de devant han fet 58800 km
Be, si no hi ha res de nou, ja que avui no he pogut, demà faré l'ultima sortida de l'any...si algú està interessat que ho digui...i quedem a una hora raonable i a un centric punt de trobada..., si no, doncs aniré sol... :embarassed:
Pere, fent números rodons i suposant que les haguessis canviat totes quatre: 1000 € per 60.000 Km's :shocked::shocked: La KGT per 60.000 km's t'haurà gastat entre 7 i 8 jocs de pneumàtics ... deixem-ho en 2500 € ?
Te gusta condusir?
Be, parlant de gomes, algu vol gastar unes miques demà...? u que..?
Pere, jo fins l'any que ve!. Compte que està tot molt humit.
Bon final d'any i millor 2014..... a tothom...! SI, SI a Tothom, que no soc reconròs...!
Doncs avui hem compartit amb els amics del voltant d'on viu en PepBona gent i algun d'una mica carbonilla
Ha estat un plaer !
Avui era 28 de desembre, oi? Doncs ja hem tingut la Llufa. El nano es supera ... avui no sabíem de la seva assistència ni els Buti's ni els LCN's, és un crack!
![]()
Siso, genial, quien fart de riure m'he fet!!!!!
un plaer haver compartit taula amb els amics d'en Pep " Els Butiraiders"
Be, parlant de gomes, algu vol gastar unes miques demà...? u que..?
SI, SI, que tot just he arribat del paí que deixa votar a en els altres a més de tenir pluja, vent, fred, pounds, i les rebaixes.
A on anem demà ?
Igualment!!! Bon 2014 a tooooooooooota la comunitat de LCN.
Ondia, Chata...! Fem un puja i baixa a menjar anxoves.? mira, tinc un antull....! aviat a casa que tinc dinar familiar...! com ho veus....?
Va que ho faig oficial....!
Xata, ens en faràs cinc cèntims de l'estada al país que deixa votar? :shocked::shocked:
No deu pas esser el país d'Alícia i les Meravelles. En tot cas, segur que no és el país d'Alícia, no?
Ni que sigui a la nostra "sala", digues-ens quelcom que ja n'estic impacient !!
En tot cas, bentornats i que tingueu una bona entrada d'any, l'Any!
Ja es pot dir Siso, this country is London i ja esta... ara a "la sala...."![]()
Ja es pot dir Siso, this country is London i ja esta... ara a "la sala...."![]()
Gracies KIKO..., una abraçada ben forta..., però que corri l'aire... ehhh..! i un petonas per la PIKI...!
Bon final d'any i bon 2014 parelleta...!
És imperatiu?
Val, doncs de Figueres sortirem a les 9:45...
Pel que fa al país que no es el país de l'Alicia, unes poques fotos tinc. Ja les possarè quan em recuperi de la humitat, la fred, l'idioma, els pounds i les rebaixes. Però puc avançar que he perdut una mica el temps, i crec que això perjudica l'eternitat, i que perjudicar l'eternitat no pot ser bo.
Ara a dinar, que desprès de les anxoves a Cadaqués, el Martini amb olivetes i xips a Verges, la visita a les caves i les cloïsses marinera i els calamars a la romana amb copa de vi blanc a Caldes, s'ha m'ha tirat a sobre una gana de collons...
Bon profit tingueu..., i a pair-ho be...
He llegit petonàs!!!!?????
Bones Festes Mainada!!!!!!
Que tingueu una bona entrada d'any!! Us desitjo mooooltes rutes!!
:thumbsup: :kiss:
...doncs no, no la trobo...la sortida incognita d' avui ! ...![]()
...ja sabeu tots...a matinar i a Cap de Creus, que la millor forma de començar l' any es patint fred, son i gana![]()
...en lloc de l' escalfor del llitet ben acurrucadet ! ...![]()
...fins l' any que ve, Xiquets !