GIRONA-LCN (Sortides agost 2012)

C*ll*ns quin nivell, enhorabona bricomaniacs !!! :cheesy: a mi em queda molt poc per la dels 50.000, però també tinc que canviar la tapa xafada de la maleta, l'aforador del dipòsit i el pneumàtic davanter ... quina clavada m'espera...

Jo avui no més m'he atrevit a tunejar els cascos vells per anar a la beach amb la MDR ... si algú està interessat en alguna funda ha de passar per AQUI

scaled.php

Salut !!! ;)

HOme, per pasejar per Dallas, San Antonio o El Paso, estan be.

Però per anar a la beach es mes adequat això:

j_Leopardo90_380x265.jpg

Sobre tot si vas amb això altre:

images
images

images

Última edición:
Cull .... eres, quin nivellasso!. El pròxim dia que hagi de canviar l'oli, ni que sigui el de les olives, ja us demanaré un cop de ma ! :D

Per cert "la carne muy hecha" devia ser per que estaves pendent d'en Jordi i en Marc ;)

Bueno, bueno bueno....

Si es que no us puc deixar sols...., us deixo 5 dies i la lieu parda....., no se que ha passat, i podria intuir-ho, però se que tot está arreglat i m'al.legro moltissim, gracies a tots, els homes i dones amb seny i senderi (com diu l'estimat Pep) d'aquest forum, als que principalment ens uneix "la cosa nostra" ;) d'anar en moto i passar-ho be.

Gracies: Carles,
Gracies: Chata,
Gràcies: Siso,

Gracies a tots...

Be, ja he tornat del pais vasc...., dirvos que tot ha anat molt be..., la transpirenaica..., espectacular...a part d'un port de montanya, crec que era l'ultim o l'anterior al de Formigal, una espesa boira ens va amargar una bona estona, no es veien ni les ratlles blanques del mitg de la carretera.., no podiem parar, no hi havien espais..., hi havien, vaques,xais...i molta por, només podia veure entre la boira les corves a través del GPs..., quina acollonimenta...i amb la KaGaTeLorito nova de trinca i encara no me l'havia fet meva, ara ja si, ja amb 2900 kms...começo a dominar-la...però de veritat que vaig passar un mal trago..

La resta fenomenal la moto de marevella, bones rutes pels voltans de Donosti, Pamplona,etc..., bons tiberis i bons Gins Tònics de disseny...bonssss.....

Be, ja us penjaré alguna foto....

Be som.hi que no ha estat res...

Aqui unes FOTELIS DEL MINI VIATGE

IMGP3857.JPG

IMGP3887.JPG

IMGP3910.JPG

IMGP3916.JPG

B, si voleu veure alguna mes, encara que no siguin de la qualitat de les que fan alguns de per aqui.., doncs passeu a l'enllaç..., nosaltres som de fer poques fotos..., sobre tot jo... per la mandra de parar, i fer-les, i tornar a la marxa...., però la veritat es que jo m'ho perdo, ja que hi han llocs preciossos per fotografiar...

Fins aviat...;)

Ep Pere!!

Molt maques les 127 fotos, ens fem una idea que ho heu disfrutat d'alló més :D...i quina enveja!!!! :D:D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:

Pd: Com es decidia cada dia quina samarreta us posaveu abans de pujar a la moto??:cool2: Perque no pot ser casualitat tanta compenetració...:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
Pd2: Retiro la pregunta, us posaveu la que deia la Mariona i punt :D:D:D:D:D...o no? :D:D:D:D:D:D:D

Bentornats! Gràcies per les fotos ... la crònica ja ens la faràs en directe! ;)

Veig que alguna cosa et devia fer pensar amb en Xata :D:D

foto10.JPG

Salut!​

Ja ho deia en Julio, el de les esglesies; "unos que vienen, otros marcharán...".
Estem en capella, a BCN, esperant que siguin les 4:30 de la matinada, per, passant per un lloc del nom del qual no vull enrecordar-me, anar, de pet, a la cintureta d'avispa del continent americà. Els flams no saben el que és tremolar...
Benvinguts parella.

Pere, imagino que ja tens la prova gràfica de que la cosa està en marxa.

ja ho deia en julio, el de les esglesies; "unos que vienen, otros marcharán...".
Estem en capella, a bcn, esperant que siguin les 4:30 de la matinada, per, passant per un lloc del nom del qual no vull enrecordar-me, anar, de pet, a la cintureta d'avispa del continent americà. Els flams no saben el que és tremolar...
Benvinguts parella.

pere, imagino que ja tens la prova gràfica de que la cosa està en marxa.

Bon viatge parella !!! ;)

Avui a estat el dia de les sorpreses, ni ha de bones i n'hi ha de dolentes :

- Se m'ha mort la bateria a Llagostera ... :angry: i sort que casualment he trobat un coengut que té un garatge i em pogut arrancar la GS.
- Ens hem trobat a l'innombrable a Can Tià.
:angry:
- Ens ha vingut a vuere la Família Panotxa al complert !!!:)
- Quant ja marxavem ens em trobat amb en RamonDV que venia en bici.:)

Bé l'única cosa que he pogut comprovar avui, és que amb la SH300 us puc seguir el ritme sense problemes per Romanyà !!! :cheesy:... Gràcies per acompanyar-me a casa per fer el canvi de montura nois !!!;)

La resta de conya com sempre !!!:rolleyes2:

Aquí la culpable de la tumbada de ruta !!!:tongue:

scaled.php

Salut !!!:cool2:

Lavativa, cómo tienes el tema ??? :rolleyes2:... a ver si me pudo ahorra unos $ !!! ;)

BON VIATGE.......! Chatarrero & Gloria....!, us esperem, a la tornada, amb fotos, croniques interminables i demés...!, et donare aquell prospecte de Campari que en Siso, molt ben vist, hem va fer pensar amb tu...., per què debia ser...?????...

Si, tinc la prova gràfica...tot en marxa...!

Ep Pere!!

Molt maques les 127 fotos, ens fem una idea que ho heu disfrutat d'alló més :D...i quina enveja!!!! :D:D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:

Pd: Com es decidia cada dia quina samarreta us posaveu abans de pujar a la moto??:cool2: Perque no pot ser casualitat tanta compenetració...:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
Pd2: Retiro la pregunta, us posaveu la que deia la Mariona i punt :D:D:D:D:D...o no? :D:D:D:D:D:D:D

Sicario, hay 127 afotillos..., pero siyo no hice tantas...! :embarassed: y eso que faltan algunas y que eran buenas y que se borraron con el corta y pega del cuions...! de la targeta DCIM o alguna cosa asin..... no ho faré mes, primer copio y pego y despres tallo....:angry:

Pd1: Les samarretes estaven per ordre i dia a dins la maleta :D :D :D

Pd2: Però ja saps com van les coses.

Un besito, guapa...fins dijous...!;)

Última edición:
Ep, ben tornats Pere i Mariona!

Sembla ser que us ho heu passat d'allò més be, m'al.legro que vagi be la moto i que hageu fet taaaants gin tonics.

Per cert, la última foto on hi ha el marcador "trip" de la moto, sembla que els de can BMW per fi el fan amb més de 1000Km, em sembla recordar que les nostres es tant sols fins a 1000Km...quins Senecas aquests enginyers bàvars. :shocked:

Per cert, demà si algú es vol apuntar aniré a veure al Piojoso a Puigcerdà i tornarem per Prades, Port-vendres, Coll de Madeloc, Espolla...

He quedat amb ell a Puigcerdà a les 10:00 AM que ve d'Andora, fa temps que no agafo la moto i tinc ganes de rodar una mica, que porto un mes de parque en parque i tiro per que em toca. :D:D:D

Salut! ;)

Osti...no m'ahvia fixat amb això del compta kms..Panotxa..., però crec que en la K1300GT ja hi sortien tbe..., però no hem facis cas, segurament que no neng..., ja saps que jo no hi entenc res en motos, ni d'enginyers alemanys....feina vaig tenir en configurar els midlands amb el Gipiese.... :D :D.......!

LLástima que demà treballi, be, de fet tota aquesta setmana Panotxa, ja hem faria gràcia...... però a quina hora surtiries de Banyoles 7 o 7,30 am..???

Per cert, aixó de tiro perquè hem toca hem sona al joc de la OCA....:D :D:D que també et fotarás un tip de jocs de taula...! :lipsrsealed: papi...!

Per cert, demà si algú es vol apuntar aniré a veure al Piojoso a Puigcerdà i tornarem per Prades, Port-vendres, Coll de Madeloc, Espolla...

He quedat amb ell a Puigcerdà a les 10:00 AM que ve d'Andora, fa temps que no agafo la moto i tinc ganes de rodar una mica, que porto un mes de parque en parque i tiro per que em toca. :D:D:D

Salut! ;)

No havent-hi res de nou (he calculat i descomptat) a les 08:15 seré a la gasofa de Serinyà! ;)

pd: El dissabte tinc família. Bé, de fet en tinc sempre, vull dir que aquest dissabte hem quedat :D

Pere, me n'alegro que us ho hagiu passat bé,:) segons les fotos de PM i que la KGTL vagi de collons.:cool2:
Chata cuidadín que no et col·loquin un taparrabos:D que us ho passeu de conya.:)
Ni sortida demà, ni el dissabte aquest, ni l'altre i l'altre i un altre; fins a primers de setembre continuu en el dic sec.:angry:
Panotxa ja et deixen jugar els nens al parc? ...........:D

Pere, me n'alegro que us ho hagiu passat bé,:) segons les fotos de PM i que la KGTL vagi de collons.:cool2:
Chata cuidadín que no et col·loquin un taparrabos:D que us ho passeu de conya.:)
Ni sortida demà, ni el dissabte aquest, ni l'altre i l'altre i un altre; fins a primers de setembre continuu en el dic sec.:angry:
Panotxa ja et deixen jugar els nens al parc? ...........:D

Cuidat Alf ... ja queda menys per tornar a gaudir de la RT !!! ;)

No havent-hi res de nou (he calculat i descomptat) a les 08:15 seré a la gasofa de Serinyà! ;)

pd: El dissabte tinc família. Bé, de fet en tinc sempre, vull dir que aquest dissabte hem quedat :D

Siso, ja trigues en obrir llista per dissabte... encara que siguem 4 gats !!!;)

Salut !!! :cool2:

PD: molt de sopar ... però molt poca moto... madikitas !!! :tongue:

Siso, ja trigues en obrir llista per dissabte... encara que siguem 4 gats !!!;)

Salut !!! :cool2:

PD: molt de sopar ... però molt poca moto... madikitas !!! :tongue:

En Siso deixa clar que aquest dissabte no surt... però sempre ens quedarà Mieres...:D
Alf, jo no et dic res :lipsrsealed: perqué baixaré amb moto.

Fins demà!

Última edición:
En Siso deixa clar que aquest dissabte no surt... però sempre ens quedarà Mieres...:D
Alf, jo no et dic res :lipsrsealed: perqué baixaré amb moto.

Fins demà!

Ostres, tens raó :embarassed:... es referia a l'escapada per veure al Piojoso ...cada dia estic pitjor ...:cheesy: ... que no surt ningú dissabte ???:rolleyes2:

Ostres, tens raó :embarassed:... es referia a l'escapada per veure al Piojoso ...cada dia estic pitjor ...:cheesy: ... que no surt ningú dissabte ???:rolleyes2:

Si, tu i el Kike, que no te enteras contreras!!!!!!!!!:D

Última edición:
Salida sabado dia 11 de agosto 2012

LUGAR DE ENCUENTRO: GASOLINERA DE BESALU
HORA DE SALIDA: 8,00

RUTA: Podria ser esta una propuesta...! , la ventaja es que si la gente tiene hambre, podemos parar en Mr.Biker's o seguir hasta Mieres...:lipsrsealed:

ruta11082012.png

DESAYUNO: No depende de la ruta, pero puede ser Mieres perfectamente...

FERVESTAR: No depende de la Ruta, pero puede ser el Caliu perfectamente...

ASISTENTES

01-El Niño Gesús, que no se yo si desayunará por la patilla pos no m'acuerdo si estava en Taravaus.., pero lo miro pa borrarlo o no..
02-El Kike CS que desayunará por la patilla
03-El Pere Deauville, el pagano
04-Otro gorrón...
05-el que quiera rular un rato.
06-A ver quien más, ya se sabe, estamos en Agosto...

Apa, ja direu...!

Última edición:
Atrás