Bueno, bueno bueno....
Si es que no us puc deixar sols...., us deixo 5 dies i la lieu parda....., no se que ha passat, i podria intuir-ho, però se que tot está arreglat i m'al.legro moltissim, gracies a tots, els homes i dones amb seny i senderi (com diu l'estimat Pep) d'aquest forum, als que principalment ens uneix
"la cosa nostra" 
d'anar en moto i passar-ho be.
Gracies:
Carles,
Gracies:
Chata,
Gràcies:
Siso,
Gracies a
tots...
Be, ja he tornat del pais vasc...., dirvos que tot ha anat molt be..., la transpirenaica..., espectacular...a part d'un port de montanya, crec que era l'ultim o l'anterior al de Formigal, una espesa boira ens va amargar una bona estona, no es veien ni les ratlles blanques del mitg de la carretera.., no podiem parar, no hi havien espais..., hi havien, vaques,xais...i molta por, només podia veure entre la boira les corves a través del GPs..., quina acollonimenta...i amb la KaGaTeLorito nova de trinca i encara no me l'havia fet meva, ara ja si, ja amb 2900 kms...começo a dominar-la...però de veritat que vaig passar un mal trago..
La resta fenomenal la moto de marevella, bones rutes pels voltans de Donosti, Pamplona,etc..., bons tiberis i bons Gins Tònics de disseny...bonssss.....
Be, ja us penjaré alguna foto....
Be som.hi que no ha estat res...