GIRONA-LCN (sortides agost i setembre 2013)

Aquest matí a les 9 han sortit de la plaça de Vic els Motards Independentistes per fer una ruta que s'acaba a barcelona.

[video=youtube_share;N9hUd1g3NFo]http://youtu.be/N9hUd1g3NFo[/video]

Gràcies Ra-mon..!!

Avui amb la jefa hem fet la ruta complerta de la 3ª Treffen, sols destacar que si aquella setmana ha plogut s'haurà d'estar alerta amb els rocs a la carretera, avui n'hem trobat molts, sobretot a l'àrea del Montseny..

Ahir va caure molta aigua a Viladrau i la pujada a Santa Fé estaba un xic delicada de rocs i sorra..

Pel demés tot OK, els troços de Sau i La Costa del Montseny fantàstics..!!

Pep

Aquest matí a les 9 han sortit de la plaça de Vic els Motards Independentistes per fer una ruta que s'acaba a barcelona.

[video=youtube_share;N9hUd1g3NFo]http://youtu.be/N9hUd1g3NFo[/video]
Gracies Ramon hem sortit molt wapus en el minut 3.05
Salut

Alguna cosa per Dissabte..?

Jo aquest dissabte no puc pas sortir en moto :cry:

Jooo ja no m'hi queben mes fotos a la signatura i aquesta última, jo no la puc posar a aquest forum....:(

Si, si, Pere, ja sabem que a tu les signatures i els títols t'agraden.
M'ho recorda cada vegada que vull llegir un email des del mòbil :undecided:

Home, és que hi tens moltes redundàncies ... fes com jo, aquí i poso la publicitat d'allà i allà la d'aquí ;)

Catxis.... haurè de treure totes les signatures quan us escrigui....:lipsrsealed:

Publi d'allà .... aqui, ... penso que no... :undecided: un sm d'un forum com aquest... como que xoca una mica Ramon... però ho gestionarè a veure que passa....!

Jooo ja no m'hi queben mes fotos a la signatura i aquesta última, jo no la puc posar a aquest forum....:(

...moderador, auto-moderate y esborreate uno de los dos mensajes...¡ ...carajo, que prisas pa llegar a los diez000 ! ...
banned.gif

Pere , el dissabte me'n vaig amb la MDR al Circuit de Catalunya a veure córrer motos i cotxes classics:cool2:

Ep gent!

Hem tornat a la rutina, això vol dir...res de sortir els dissabtes...:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Ja saps, Presi, un de menys! jejejeje

Ep Pere, dissabte anem a caminar de Rupit a Coll de Bracons. (GR-151)
Si vols venir, a les 9:00 esmorzem a Rupit.
Salut!;)

Collons neng....! caminar.....? si fos en btt en i en planer....!!!! :lipsrsealed:

Pot ser a final faré un carril bici fins a Quart i tornar ....no ens passessim que estic molt desentrenat... :D

Increible!!!:shocked:

Avui he passat la ITV a la iaiona, amb el pneumàtics mixtes...increïble!

I a sobre mentre estava sobre els rulls aquells que vibren, s´ha petat la màquina i no els hi funcionava. :)

ITV_zps6af71505.jpg~original

Que guai tornar a circular amb la K!

Increible!!!:shocked:

Avui he passat la ITV a la iaiona, amb el pneumàtics mixtes...increïble!

I a sobre mentre estava sobre els rulls aquells que vibren, s´ha petat la màquina i no els hi funcionava. :)

ITV_zps6af71505.jpg~original

Que guai tornar a circular amb la K!

moto de mas de 10 años hasta 2015??

...Panotxa, per el 2015, si vols, podem fer una kdd i pasar la ITV junts, jo la vaig pasar la setmana pasada i tinc la mateixa pegatina...:rolleyes2:
...Pere, no he acabat de pintar encara, demá curro brochero...
ramoneur.gif

...i desde que tens BTT
maldvelo.gif
t' he esborrat de la llista d' amics del carallibre !...
banned.gif

Última edición:
...Panotxa, per el 2015, si vols, podem fer una kdd i pasar la ITV junts, jo la vaig pasar la setmana pasada i tinc la mateixa pegatina...:rolleyes2:
...Pere, no he acabat de pintar encara, demá curro brochero...
ramoneur.gif

...i desde que tens BTT
maldvelo.gif
t' he esborrat de la llista d' amics del carallibre !...
banned.gif

Eppp, encara l'haig d'estrenar la btt..., no m'eborris encara home....!, que igual m'en desdic ..., recorda que s'ha de pedalar i aixóoooo...!!!! :rolleyes2:

Gracias Nissimo.... aparte de estar pendiente del tiempo.... tambien lo estaré del curro..., pero eso depende de lo que me cunda la tarde....:embarassed:

Ya estamos con que la abuela fuma...:lipsrsealed::rolleyes2::rolleyes2::D:D

El tiempo para ir en moto mañana IDEAL

Ademas, prometo no correr...:shocked: que me fío menos de mis Michelin Pilot Road 3 que de mi mujer cuando me dice: déjame la Visa que voy a hacer una "pequeña" compra...:angry:

Vinga va, que si feu la sortida jo també vindré i provaré els Pilot Road 2. Espero que siguin millors que el que diu en Nissimo dels 3!

En Joan de Perelló em va aconsellar el 2, malgrat que jo anava pel 3.

Pere, yo que tu aprovechaba a montar mañana en moto. Con las agujetas que vas a pillar el domingo no vas a poder volver a montarte en la moto en 3 semanas...:D:D:D:D

Vinga va, que si feu la sortida jo també vindré i provaré els Pilot Road 2. Espero que siguin millors que el que diu en Nissimo dels 3!

En Joan de Perelló em va aconsellar el 2, malgrat que jo anava pel 3.

Que envidia...:rolleyes2::rolleyes2:

FELICITATS Compta, per mols anys noi, ketal la sortida de avui?, Yo e donat descans a la burra:D y le comprat la sabata del redera, deixarla apunt per la previa del proxim fi de senmana y que el dia sigui tan bo com el present, be nois bon cap de semana per tots a10.:)

Como veo que esto esta muy parado y aburrido últimamente, a ver si os animáis un poco...:cool2:

[video=youtube_share;HbiPvRdpGJQ]http://youtu.be/HbiPvRdpGJQ[/video]​

Este vídeo es como las patatas fritas... a que no dejáis de verlo por la mitad :D:D:D:D

Lo sé, lo vais a ver entero por si hace algún fallo de pilotaje :D:D:D:D:D:D

Como veo que esto esta muy parado y aburrido últimamente, a ver si os animáis un poco...:cool2:

[video=youtube_share;HbiPvRdpGJQ]http://youtu.be/HbiPvRdpGJQ[/video]​

Este vídeo es como las patatas fritas... a que no dejáis de verlo por la mitad :D:D:D:D

Lo sé, lo vais a ver entero por si hace algún fallo de pilotaje :D:D:D:D:D:D

Epsssssssss............. Bon Dia a tothom......muy bueno nissimo :tongue:

V,sssssssssssssssss

Ya tenemos el programa detallado de la treffen.

El programa detallado lo encontraras AQUÍ!

:rolleyes2: Habrá sorpresas que como es lógico no salen en el programa :rolleyes2:​

Atrás