Gracies per la info.
Salut!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Gracies Ramon hem sortit molt wapus en el minut 3.05Aquest matí a les 9 han sortit de la plaça de Vic els Motards Independentistes per fer una ruta que s'acaba a barcelona.
[video=youtube_share;N9hUd1g3NFo]http://youtu.be/N9hUd1g3NFo[/video]
Alguna cosa per Dissabte..?
Jooo ja no m'hi queben mes fotos a la signatura i aquesta última, jo no la puc posar a aquest forum....![]()
Jooo ja no m'hi queben mes fotos a la signatura i aquesta última, jo no la puc posar a aquest forum....![]()
...moderador, auto-moderate y esborreate uno de los dos mensajes...¡ ...carajo, que prisas pa llegar a los diez000 ! ...Jooo ja no m'hi queben mes fotos a la signatura i aquesta última, jo no la puc posar a aquest forum....![]()
Pot ser serán a l'altre costat a tir de tecla...?
Salutaciones...
Bueno pues si el tiempo no lo impide me iré a dar una vueltecita solito y el domingo btt :lipsrsealed:
Increible!!!:shocked:
Avui he passat la ITV a la iaiona, amb el pneumàtics mixtes...increïble!
I a sobre mentre estava sobre els rulls aquells que vibren, s´ha petat la màquina i no els hi funcionava.
![]()
Que guai tornar a circular amb la K!
...Panotxa, per el 2015, si vols, podem fer una kdd i pasar la ITV junts, jo la vaig pasar la setmana pasada i tinc la mateixa pegatina...:rolleyes2:
...Pere, no he acabat de pintar encara, demá curro brochero...![]()
...i desde que tens BTTt' he esborrat de la llista d' amics del carallibre !...![]()
![]()
Gracias Nissimo.... aparte de estar pendiente del tiempo.... tambien lo estaré del curro..., pero eso depende de lo que me cunda la tarde....:embarassed:
Vinga va, que si feu la sortida jo també vindré i provaré els Pilot Road 2. Espero que siguin millors que el que diu en Nissimo dels 3!
En Joan de Perelló em va aconsellar el 2, malgrat que jo anava pel 3.
...pacharan, J.D., ...te lo digo en voz bajita para que no se enteren, han quedado en el Bar Paco' mer de la calle Herrerias 65 de Tudela pá desayunar unos pinxos con cogollos.Nissimo que... (Ratafia)
Como veo que esto esta muy parado y aburrido últimamente, a ver si os animáis un poco...:cool2:
[video=youtube_share;HbiPvRdpGJQ]http://youtu.be/HbiPvRdpGJQ[/video]
Este vídeo es como las patatas fritas... a que no dejáis de verlo por la mitad
Lo sé, lo vais a ver entero por si hace algún fallo de pilotaje![]()