GIRONA - LCN (Sortides Gener 2013)

Així que un de Barna i un de Vic, ens salvaran l'honor de la primera sortida 2013 de LCN-GIRONA ?


Ep! Convideu a un que conec d'allà a Caldes d'Estrach i així feu un trio :D
 
Última edición:
Hola Gent,

Proposo el mateix que en Pep1200GS però per al diumenge.

Si algu vol venir, sortirem a les 8:30 des de la rotonda de l'aeroport cap a l'eix i algun camí més. M'agradaria arribar cap a les 12:30 a casa.

Salut i bon any

TRIAS

Ep, apunteu-me ... que des de l'any passat que no agafo la moto ... i tinc ganes de poder fer l'eix a una velocitat normal!!! ;)

Salut !!!:cool2:
 
Hola..!!!

Abans de res dir que no hi ha fotos de la trobada d'agermanament entre El Barcelonès i L'Osona per acabar a terres de l'Empordà( Alt i Baix..)

Després d'esmorzar degudament, ja que feia un fret que pelava, tot xino xano per la nova C-25( per cert ben rematada ara sí..) fins a: Oh sorpresa!! ens hem passat de llarg i tornem cap a Barna..

És fàcil , ara l'Eix acava vora Caldes de Malavella, prop de Franciac, així que girem cua i cap el cutre de Medinyà..Posem el GPS i el rellotge en solfa i arranquem cap a Verges. Parada a Verges per aparaular mig en broma mig en sèrio l'esmorzar de diumenge que vé. Agafem les eines de dos rodes que tant ens fan gaudir i comencem un seguit de camins que ens portaran entre vistes fantàstiques dels Pirineus i el Massís del Montgrí fins a Pals. Estirem les cames i gaudim de les vistes..Ens despedim i en Ra-mon continua les seves indagacions i jo cap a casa que ja faig tard i avui toca fideua, i freda no val res..

Crónica d'un matí aprofitat i per constatar que dóna igual si del Barcelonès o de l'Osona, les ganes de portar el nom de LCN amunt i avall sempre són bones..!!

Pep
 
Última edición:
Ra guionet mon, Confirmada l'asistencia d'un Servidor i la Sra. Mariona Deauville a la SORTIDA deL MES DE GENER


PD: Conseju.....Ves corrent el post de la Sortida a veure si la "gent" se'n entera....! :lipsrsealed:

Yo demà, res de moto, jugaré amb el que em portin els reis....!, la primera será diumenge vinent...! no crec que demà a les 8.30 estigui per fer eixos...:(


BONS REIS A TOTS...!

PD2: Siso, espero que et vagis recuperant...
 
Hola..!!!

Abans de res dir que no hi ha fotos de la trobada d'agermanament entre El Barcelonès i L'Osona per acabar a terres de l'Empordà( Alt i Baix..)

Després d'esmorzar degudament, ja que feia un fret que pelava, tot xino xano per la nova C-25( per cert ben rematada ara sí..) fins a: Oh sorpresa!! ens hem passat de llarg i tornem cap a Barna..

És fàcil , ara l'Eix acava vora Caldes de Malavella, prop de Franciac, així que girem cua i cap el cutre de Medinyà..Posem el GPS i el rellotge en solfa i arranquem cap a Verges. Parada a Verges per aparaular mig en broma mig en sèrio l'esmorzar de diumenge que vé. Agafem les eines de dos rodes que tant ens fan gaudir i comencem un seguit de camins que ens portaran entre vistes fantàstiques dels Pirineus i el Massís del Montgrí fins a Pals. Estirem les cames i gaudim de les vistes..Ens despedim i en Ra-mon continua les seves indagacions i jo cap a casa que ja faig tard i avui toca fideua, i freda no val res..

Crónica d'un matí aprofitat i per constatar que dóna igual si del Barcelonès o de l'Osona, les ganes de portar el nom de LCN amunt i avall sempre són bones..!!

Pep

Gracies Pep i Ra guionet mon, per aixecar la senyera Gironina....bona crónica....!:rolleyes2:
 
Última edición:
Hola no@, primer dir que els Reis siguin generosos per tots vosaltres, Yo estic una mica xungo:embarassed: y dic el que em Pere Deauville potse la primera del any sera la sortida del mes del Ra----mon, ya me agradaria la de dema pro no estic fi, salud i bons Reis.;)
 
Última edición:
Be nois, jo ja hi retirat tots els llibres, les imatges, les figures i qualsevol cosa amb apèndix facial anormalment llarg que hi trobat.
Aquesta nit cal, que si realment venen, no trobin cap referència en els proboscidits, no fos cas que tinguesim un disgust.
Us recomano fer el mateix, i inclús fora bo possar una de lila, roja i groga al balcó, encara que fos al costat de les sabatetes.

Bons reis a tots (Mira per on m'ha sortit un oximoron). Ves.
 
Així que un de Barna i un de Vic, ens salvaran l'honor de la primera sortida 2013 de LCN-GIRONA ?


Ep! Convideu a un que conec d'allà a Caldes d'Estrach i així feu un trio :D

Je, je, encara haguéssim fet un triumvirat i invadit la Immortal ;)

Siso, cuida el refredat.
 
Ep, apunteu-me ... que des de l'any passat que no agafo la moto ... i tinc ganes de poder fer l'eix a una velocitat normal!!! ;)

Salut !!!:cool2:


Jo avui n'he estrenat un petit tram.
Més que per la velocitat normal que dius, el que sensacional és que veus un camió llunys, t'hi vas acostant, poses l'intermitent i l'avances sense esperar ni un segon, ÉS GENIAL !
 
Hola..!!!

Abans de res dir que no hi ha fotos de la trobada d'agermanament entre El Barcelonès i L'Osona per acabar a terres de l'Empordà( Alt i Baix..)

Després d'esmorzar degudament, ja que feia un fret que pelava, tot xino xano per la nova C-25( per cert ben rematada ara sí..) fins a: Oh sorpresa!! ens hem passat de llarg i tornem cap a Barna..

És fàcil , ara l'Eix acava vora Caldes de Malavella, prop de Franciac, així que girem cua i cap el cutre de Medinyà..Posem el GPS i el rellotge en solfa i arranquem cap a Verges. Parada a Verges per aparaular mig en broma mig en sèrio l'esmorzar de diumenge que vé. Agafem les eines de dos rodes que tant ens fan gaudir i comencem un seguit de camins que ens portaran entre vistes fantàstiques dels Pirineus i el Massís del Montgrí fins a Pals. Estirem les cames i gaudim de les vistes..Ens despedim i en Ra-mon continua les seves indagacions i jo cap a casa que ja faig tard i avui toca fideua, i freda no val res..

Crónica d'un matí aprofitat i per constatar que dóna igual si del Barcelonès o de l'Osona, les ganes de portar el nom de LCN amunt i avall sempre són bones..!!

Pep

Pep, merci per acompanyar-me un tros i certificar que les carreteres interiors de l'Empodanet no estan pas malament ;)
Vaig agafar el track d'una penya cicloturistica que havien penjat a Wikiloc i calia anar-ho a revisar.
En quant al fervestar pel 13, tens raó, al Far de Sant Sebastià hi ha bar ... no ho recordava.
 
Be nois, jo ja hi retirat tots els llibres, les imatges, les figures i qualsevol cosa amb apèndix facial anormalment llarg que hi trobat.
Aquesta nit cal, que si realment venen, no trobin cap referència en els proboscidits, no fos cas que tinguesim un disgust.
Us recomano fer el mateix, i inclús fora bo possar una de lila, roja i groga al balcó, encara que fos al costat de les sabatetes.

Bons reis a tots (Mira per on m'ha sortit un oximoron). Ves.

Bons reis !

Xata, molt bona la signatura amb roba per canviar-se, has de demanar un vestit de motero als reis :)
 
Sortida 13 de gener de 2012

Com que per les meves terres segur que les carreteres estaran molt humides (i possiblement glaçades) he preparat una sortida per l'Empordanet.

La primera part de la sortida serà per carreteres estretetes de l'estil Ozepé (crec). Ei, totes son enquitranades però cal anar al al tanto.
La segona ... també serà per carreteres a poc a poc i admirant el paisatge

Encara no ho tinc tot ben lligat però la ruta serà més o menys aquesta, el lloc d'esmorzar serà (si es pot) a Verges, el dinar a Calonge, els horaris de moment també son posats a la babalà, ... en fi que de moment tot està mig embastat, de mica en mica ho anirem vestint ;)


lcn13degener.png



Sortida:
LLoc: cutre hotel de Medinyà.
Hora:
millor ho avancem a les 9:00, que no se'ns enganxi amb el dinar.

Esmorzar:
Lloc: Bar Centre de Verges.
Hora: 9:15

Fervestar:
Lloc: far de Sant Sebastià

Dinar:
Lloc: Can Tià de Calonge.
Hora: a l'hora de dinar.

Participants:
1. Pere i Sra. Mariona de Deuville, tranquil que ja aplanarem els camins abans :)
2. SisoRT, cuida't molt i fes servir les cloves (encara no ho havia sentit mai això).
3. Desperta-ferro, amb guionet o sense ? ;)
4. Turri, portarà andròmina corvada ?
5. JesusGS, ei, no sé quina «coletilla» posar ;)
.
.
n. Ra-mon, Despertaferro, fixa't com s'escriu, jeje.

Només ruta:
1. Albur, esmorzar+ruta+fervestar



 
Només desitjar-vos un Felíç 2.013 i que aquest any ens vagi millo que el passat a tots plegats.

Espero que els reis mags d´orient us hagin deixat mols regals.

No está malament la foto Albur, ja tenim la primera del mes de Gener per al calendari, quina serà la de Febrer???????? no vull pensar la d´Agost.

Siso: que els reis t´hagin pogut recuperar.

Salut,

Jaume i Nuri
:):):)
 
Només desitjar-vos un Felíç 2.013 i que aquest any ens vagi millo que el passat a tots plegats.

Espero que els reis mags d´orient us hagin deixat mols regals.

No está malament la foto Albur, ja tenim la primera del mes de Gener per al calendari, quina serà la de Febrer???????? no vull pensar la d´Agost.

Siso: que els reis t´hagin pogut recuperar.

Salut,

Jaume i Nuri
:):):)


Gràcies Jaume X i Nuri pels vostres desitjos que son recíprocs..., afengint que esperem veuren's mes sovint i compartir rutes, taules i bons moments...:)
 
Avui, dia de reis, tot-hom parla del que l'hi han portat. Es un dia de joia i la gent es mostra més o menys alegre i riallera.
Espero de tot cor que tots vosaltres també gaudiu de regals, amor familiar i caliu humà.
A casa, malgrat que els reis sempre ens han donat molt mal rotllo, i que aquesta nit hem deixat els gossos solts i les alarmes conectades per tal que ni s'acostin a casa, també ens hem despertat amb un munt de regals davant la llar de foc.
La república independent de casa nostra no només no ens fot cada dia, si no que el dia de reis ens porta regals.
Es una opinió diferent d'altres de les varies que sobre els reis te la gent. Que hi farem
 
Doncs avui hem sortit 4 motos ( Izquierdo, Trias, Campsa i servidor ) ... i després d'anar a fer un cop d'ull al Cadillac d'en Campsa ... hem enfilat cap el flamant Eix transversal ... i com comentaven en Ra-mon i en Pep ... és una delicia... ara ja es pot circular a una velocitat decent ... i no a 60-80 per un sol carril com fins ara amb les ditxoses obres!!!.

L'esmorzar l'hem fet a Ca La Marta, a St. Hilari, desprès de trobarnos varis llocs tancats pels voltants ( Cortals, Coll de Revell ... ) ... bona teca i bona companyia per acabar enfilant un altre cop l'eix per tornar cap a casa.

Fins Dijous !!!
 
Doncs avui hem sortit 4 motos ( Izquierdo, Trias, Campsa i servidor ) ... i després d'anar a fer un cop d'ull al Cadillac d'en Campsa ... hem enfilat cap el flamant Eix transversal ... i com comentaven en Ra-mon i en Pep ... és una delicia... ara ja es pot circular a una velocitat decent ... i no a 60-80 per un sol carril com fins ara amb les ditxoses obres!!!.

L'esmorzar l'hem fet a Ca La Marta, a St. Hilari, desprès de trobarnos varis llocs tancats pels voltants ( Cortals, Coll de Revell ... ) ... bona teca i bona companyia per acabar enfilant un altre cop l'eix per tornar cap a casa.

Fins Dijous !!!



51.gif
...ME CREO NA..... no hay
87.gif
28.gif
 
Hola..!!

Ja vaig avisar que estaré sense pujar els dijous, almenys fins a Maig ja que estic a escola i els dijous surto molt tard per venir, així que el meu vot serà per la majoria..!!

Pep


Per cert demà confirmarem si pel diumenge que vé som 2 o 1 de sol..!!

Pep
 
[HIGHLIGHT2]Xata[/HIGHLIGHT2].....el jueves te traigo to lo tuyo.....:rolleyes2::rolleyes2:
Salut i Messi....:cheesy::cheesy:
 
Hola..!!

Ja vaig avisar que estaré sense pujar els dijous, almenys fins a Maig ja que estic a escola i els dijous surto molt tard per venir, així que el meu vot serà per la majoria..!!

Pep


Per cert demà confirmarem si pel diumenge que vé som 2 o 1 de sol..!!

Pep

Hola Ramon..!!

Diumenge contan's als dos, Marta i Josep..!!

Pep
 
Sortida 13 de gener de 2012

Eps, sembla que la gent s'ha espantat al parlar de carreteretes ... ei, que tot està enquitranat !

Bé, cal anar a poc a poc i en compte però ja és del què es tracta. per tal d'admirar els camps blat que comencen a verdejar, la mar blava, ... i un bon arròs al final de la ruta.

La ruta és de just 100 qms. i apta per a tots els públics :)



lcn13degener.png



Sortida:
LLoc: cutre hotel de Medinyà.
Hora:
9:00

Esmorzar:
Lloc: Bar Centre de Verges.
Hora: 9:15

Fervestar:
Lloc: far de Sant Sebastià
Hora: 12:45

Dinar:
Lloc: Can Tià de Calonge.
Hora: 14:00
Preu: uns 20 € per barba


Participants:
1. Pere i Sra. Mariona de Deuville, tranquil que ja aplanarem els camins abans :)
2. SisoRT, cuida't molt i fes servir les cloves (encara no ho havia sentit mai això).
3. Desperta-ferro i Glòria, amb guionet o sense ? ;)
4. Turri, portarà andròmina corvada ?
5. JesusGS, ei, no sé quina «coletilla» posar ;)
6. Pep1200GS i Marta, bé, bé, s'apunten a tot ;)
.
.
n. Ra-mon, Despertaferro, fixa't com s'escriu, jeje.

Només ruta:
1. Albur, esmorzar+ruta+fervestar


Track de la ruta:
Aquí (botó dret, anomena i desa el contingut de l'enllaç)

 
Última edición:
Ra-mon , ho sento però no puc venir a la sortida de Diumenge.(Estaré a barna.) Que tingueu bona ruta i millor arròs;)

Si hi ha sortida per Dissabte m'apunto...ja direu !

A10
 
Sortida 13 de gener de 2012

Eps, sembla que la gent s'ha espantat al parlar de carreteretes ... ei, que tot està enquitranat !

Bé, cal anar a poc a poc i en compte però ja és del què es tracta. per tal d'admirar els camps blat que comencen a verdejar, la mar blava, ... i un bon arròs al final de la ruta.

La ruta és de just 100 qms. i apta per a tots els públics :)



lcn13degener.png



Sortida:
LLoc: cutre hotel de Medinyà.
Hora:
9:00

Esmorzar:
Lloc: Bar Centre de Verges.
Hora: 9:15

Fervestar:
Lloc: far de Sant Sebastià
Hora: 12:45

Dinar:
Lloc: Can Tià de Calonge.
Hora: 14:00
Preu: uns 20 € per barba


Participants:
1. Pere i Sra. Mariona de Deuville, tranquil que ja aplanarem els camins abans :)
2. SisoRT, cuida't molt i fes servir les cloves (encara no ho havia sentit mai això).
3. Desperta-ferro i Glòria, amb guionet o sense ? ;)
4. Turri, portarà andròmina corvada ?
5. JesusGS, ei, no sé quina «coletilla» posar ;)
6. Pep1200GS i Marta, bé, bé, s'apunten a tot ;)
7. Ramon Dv. solo desayuno y cervestar.
8. Joan Trias. otro que lo mismo.
9. Lluis Campsa. otro que tal.
10. J. Ezquerre. pues lo mismo.
.
n. Ra-mon, Despertaferro, fixa't com s'escriu, jeje.

Només ruta:
1. Albur, esmorzar+ruta+fervestar


Track de la ruta:
Aquí (botó dret, anomena i desa el contingut de l'enllaç)



Be dons ya estem apuntats a la sortida del Ra-mont, A10.
 
Sortida 13 de gener de 2012

Eps, sembla que la gent s'ha espantat al parlar de carreteretes ... ei, que tot està enquitranat !

Bé, cal anar a poc a poc i en compte però ja és del què es tracta. per tal d'admirar els camps blat que comencen a verdejar, la mar blava, ... i un bon arròs al final de la ruta.

La ruta és de just 100 qms. i apta per a tots els públics :)



lcn13degener.png



Sortida:
LLoc: cutre hotel de Medinyà.
Hora:
9:00

Esmorzar:
Lloc: Bar Centre de Verges.
Hora: 9:15

Fervestar:
Lloc: far de Sant Sebastià
Hora: 12:45

Dinar:
Lloc: Can Tià de Calonge.
Hora: 14:00
Preu: uns 20 € per barba


Participants:
1. Pere i Sra. Mariona de Deuville, tranquil que ja aplanarem els camins abans :)
2. SisoRT, cuida't molt i fes servir les cloves (encara no ho havia sentit mai això).
3. Desperta-ferro i Glòria, amb guionet o sense ? ;)
4. JesusGS, ei, no sé quina «coletilla» posar ;)
5. Pep1200GS i Marta, bé, bé, s'apunten a tot ;)
.
.
n. Ra-mon, Despertaferro, fixa't com s'escriu, jeje.

Només ruta:
1. Albur, esmorzar+ruta+fervestar
2. Turri, portarà andròmina corvada ?
3. Ramon Dv. solo desayuno y cervestar.
4. Joan Trias. otro que lo mismo.
5. Lluis Campsa. otro que tal.
6. J. Ezquerre. pues lo mismo.

7. Nissimo, un altre que no menja.



Track de la ruta:
Aquí (botó dret, anomena i desa el contingut de l'enllaç)
Aquí (versió 2, reduida a 500 punts)



 
Última edición:
Ep, que vagi be la primera de l'any.

Naltros encara estem de festes de Nadal, aquest finde toca "encara" dinars familiars. agggghhh.

Salut... i si li tombeu la ruta al Ra-mon em fareu una mica més feliç. :D
 
Arriba