GIRONA - LCN (Sortides Gener 2013)

Això de la 1000rider és de les coses que m'agraden, jeje.
El que no m'agrada gens és cal cal inscriure's pagant 50 € i no et donen res per això (bé, si, un pic si acabes la ruta).

He anat un parell d'anys a la Ruta de los Penitentes, la inscripció també costa uns 50 € i et donen dinar, sopar i una [HIGHLIGHT2]camiseta[/HIGHLIGHT2] :)

Ja veurem ...

Una que....???? :lipsrsealed:

:shocked:

;)
 
Ei, Super, jo encara no m'apuntu que encara falta un més per la ruta ... encara no sé ni què faré aquest diumenge (dissabte a caminar una mica, que ja toca).

Cap problema Ra guionet mon, ja tens temps.... i sàpigues que en aquesta ruta romàntica tampoc regalem res, ni tan sols una " Camiseta", però et garanteixo un bon rotllo que t'hi cagues..., la ruta encara no la se, tampoc els lloc d'esmorzar i dinar, " estoy en ello" però quedareu tips, segur..., però de riure...! :D
 
Última edición:
Per cert, aquest finde tinc esqui... PER TANT NO MOTO, podeu organitzar quelcom els que volgueu aprofitar la meva absència....:rolleyes2:, a veure si m'en recordo, fa 2 anys que no hem poso fustes als peus....la moto encara bruta de diumenge..., es incomprensible aixó en mi... :D
 
Per cert, aquest finde tinc esqui... PER TANT NO MOTO, podeu organitzar quelcom els que volgueu aprofitar la meva absència....:rolleyes2:, a veure si m'en recordo, fa 2 anys que no hem poso fustes als peus....[HIGHLIGHT2]la moto encara bruta de diumenge..., es incomprensible aixó en mi... [/HIGHLIGHT2]:D

No. Es ben comprensible; Lo normal, t'estas "despertaferrant". Lo normal...
 
Última edición:
Ep Xata!

Si no he llegit malament, el que es dona de a quatre és la sortida, no he vist enlloc que haguem de ser grups de quatre...encara que quants més siguem més riurem, i coneixent a alguna, més trampes farem! Jejeje

Un petó!

Be, jo al que aspiro es a fer-ho amb alguns de LCN.
I si algú dels que em toca es un psicòpata assesí ?
O un polític en hores lliures?
O, ves a saber, un d'aquells porcs que tenen els nostres diners ocults sota un "banc" ?

No em ve de gust fer-ho amb gent que traci com un tramvia, sobre rails. M'estimo més gent que ho faci més anàrquicament.
images



nota: cal restar 17 estrelles i deixar tant sols 4 barres vermelles.
 
Última edición:
Això de la 1000rider és de les coses que m'agraden, jeje.
El que no m'agrada gens és cal cal inscriure's pagant 50 € i no et donen res per això (bé, si, un pic si acabes la ruta).

He anat un parell d'anys a la Ruta de los Penitentes, la inscripció també costa uns 50 € i et donen dinar, sopar i una camiseta :)

Ja veurem ...


Però si això es quelcom que els metxes haurien d'estar obligats a receptar ¡¡¡¡¡¡¡

A la fi no més val el mateix que cinquate receptes de les d'ahir.

Va, animat ¡
 
No ho he entés, perdona..

No les has pogut veure..?

Pep


De fet, Pep, surten, entre d'altres lletres, aquestes:


Aquest contingut no està disponible actualment



La pàgina que has sol·licitat no es pot visualitzar en aquests moments. Pot estar inactiva temporalment, l'enllaç on has fet clic pot haver expirat o no tens permisos per veure aquesta pàgina.






I en Turri, pobre, s'ha passat el dia reiniciant-se sense poder acabar-se, i ha quedat incomplert.


 
Última edición:
03-Chata (1) i possiblement (1 més..? que vindrá en Llauna..? )


Per ara es dubte segura
Segur que es dubte
Dubta amb seguretat
Que sigui segur es el que dubte
Per seguretat no dubta que no vindrà.
Per fi. Quin munt de dubtes.
 
Dedueixo que no pòdeu veure les fotos?


Algú expert en Facebook que em digui com tornar a la conf antiga i deixar-me d'invents?

Gràcies..

Pep
 
Ep Pep, bon dia i a tothom! Jo amb el facebook tampoc et puc ajudar:

Fins
Als
Collons
Estic
BOOK del llibre

Salut!
 
Ep gent!!

Doncs no Pep, jo tampoc puc veure les fotos ni ajudar-te, perque de facebook no controlo gens...:cry:

Canviant de tema.., us deixo aquest video, que crec que al final serà la sol·lució a molts dels nostres mals...(tot i que ja ho va dir fa temps el gran [HIGHLIGHT2]PereGS[/HIGHLIGHT2] :D:D, cuanta raò tenia! :D:D:D:D:D)


[video=youtube;pKu9JaARMEQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pKu9JaARMEQ[/video]

Un petó! :kiss:
 
Guardeu aquesta data 17-02-2013 ROMANTICA - 2013

En breu un penjo la ruta, el menu i les demès dades...., us aneu apuntant...?

01- Pere DEAUVILLE & mariona (2)
02-Fermin y Mayte (2)
03-Chata (1) i possiblement (1 més..? que vindrá en Llauna..? )
04-Raimon Deauville y Pispis (2)
05-
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1-
14-
15-



Ya semos 7 a la ruta i pot ser 8 a dinar, ya no se anula... ;)


Hola..!!

Nosaltres ruta i esmorzar, a la tarda/vespre tinc una moguda a la Catedral de Barcelona( feina..)

Pep
 
Guardeu aquesta data 17-02-2013 ROMANTICA - 2013

En breu un penjo la ruta, el menu i les demès dades...., us aneu apuntant...?

01- Pere DEAUVILLE & mariona (2)
02-Fermin y Mayte (2)
03-Chata (1) i possiblement (1 més..? que vindrá en Llauna..? )
04-Raimon Deauville y Pispis (2)
05-Pep1200GS & Marta (2) Ruta i Esmorzar...que tenen moguda....
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1-
14-
15-



Ya semos 9 a la ruta i pot ser 8 a dinar, ya no se anula... ;)
 
Tranqui Panotxa, ja has vist que l'Administrador ja l'ha tencat...!

Hi ha gent de tots colors...i no cal fer-hi mala sang...només que confonen el lloc on discutir... ja està.. a qui no l'hi agradi la trobada que no hi vagi, ningú l'obliga...i els que poguem anirem...!
 
Última edición:
Un gran disc i amb la primera cançó molt escaient:

343831_images.jpg
 
Guardeu aquesta data 17-02-2013 ROMANTICA - 2013

En breu un penjo la ruta, el menu i les demès dades...., us aneu apuntant...?

01- Pere DEAUVILLE & mariona (2)
02-Fermin y Mayte (2)
03-Chata (1) i possiblement (1 més..? que vindrá en Llauna..? )
04-Raimon Deauville y Pispis (2)
05-Pep1200GS & Marta (2) Ruta i Esmorzar...que tenen moguda....
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1-
14-
15-



Ya semos 9 a la ruta i pot ser 8 a dinar, ya no se anula... ;)

...ho sento !
 
ليس لدي مشكلة والبدء في التمرين :)
 
Hola a tots us anava a dir lo de la riders 1000, però ja he vist que ja esteu en els peus en l'olla,ens veurem a la ruta,una salutació a tothom.
 
Guardeu aquesta data 17-02-2013 ROMANTICA - 2013

En breu un penjo la ruta, el menu i les demès dades...., us aneu apuntant...?

01- Pere DEAUVILLE & mariona (2)
02-Fermin y Mayte (2)
03-Chata (1) i possiblement (1 més..? que vindrá en Llauna..? )
04-Raimon Deauville y Pispis (2)
05-Pep1200GS & Marta (2) Ruta i Esmorzar...que tenen moguda....
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1-
14-
15-



Ya semos 9 a la ruta i pot ser 8 a dinar, ya no se anula... ;)



QUE NOIS..... Ningú més s'apunta a la Romantica u que.....? no hem crec que no es sàpigue que fareu el dia 17.

De que serveixen les promeses i els grans discursos, si despues queda en resss....:(


Apa 10, fins sempre..., si tinc temps i ganes, ja penjaré la ruta i llocs d'esmorzar amb temps suficient.....
 
Última edición:
Arriba