GIRONA - LCN (Sortides Gener 2013)

Ep, que vagi be la primera de l'any.

Naltros encara estem de festes de Nadal, aquest finde toca "encara" dinars familiars. agggghhh.

Salut... i si li tombeu la ruta al Ra-mon em fareu una mica més feliç. :D

Panotxa .... folloneru !
 
...ej que no estais preparaos !
190438d1307598448-real-motorcycle-umbrella-422491983_994877431b.jpg
 
Bon dia no@s, dons be di que molta peña en el dia de avui, Yo he abortat despres del stop-angout en la playa de Pals, no por la pluja sino per altres compromisos familiars, di que la ruta molt sinuosa, torta, humida, bruta de collons y molt travellada per el road leader Ra-mon que se la currat, el tiveri en las marxosas:D de Verges en la linea de sempre molt be, com la companya y poc mes dire, merci Ra-mon per la feina y fins la proxima, bon cap de semana y a10.;)
 
Ra-mon, moltes gràcies per muntar aquesta sortida tan maca ... ja te c*ll*ns que un de Vic em tingui que fer descobrir aquests paratges tan macos de l'Empordà... la teca en Can Tià molt bona ... l'arròs negre estava boníssim !!! :cheesy:

Joan, espero que et recuperis aviat ... ANIMS company !!!;)

Salut !!!:cool2:
 
Jo sols afegir a el dit pels companys que desitjo que l'amic Joan es recuperi be i aviat i que si li cal res aquí està la "familia" pel que calgui..!!

Una abraçada Joan i espero retrobar-te aviat..!!

Pep
 
Gràcies RA guionet MÓN, per la teva primera.........! per organitzar-la, pensar-la, executar-la i compartir-la amb els que hem pogut venir......tot Ok, ruta, esmorzar, dinar i compañia....

Només lamentar la caiguda d'el company Joan Izquierdo, però això ningú ho pot evitar, ni ell...!

Ànims Joan, i a recuperar-se el mes aviat millor...,a veure si pots venir a LA ROMANTICA 2013, en cara que sigui en cotxe...!

A10 companys...preparo la ROMÀNTICA, reserveu el diumenge 17-2-2010.
 
Última edición:
Hola companys e visitat en companya del Trias al J. Izquierdo y ya esta em ganas de tornar lo mes aviat posible, aixo es una anecdota mes de la vida, le vis molt tranquil en cuatre o cinc dias esta recoperat, un saludo per tots y bona semmana laboral y productiva. bona nit.;)
 
Es un fet
ben sabut
què el manyà;
cullerara de pal.
No es un retret,
ans un regal.
I encara que fotut
i que ens doni pal.
el noi de la plana
ens fa ben xalar.
¡ Profetes !
a casa, predicar no cal.
Que de fora venen
i s'hi posen davant.
I ni mil pluges,
ni tot el fang,
ni l'aterrada
d'en Joan,
mèrit l'hi treuen
al de la terra
de les truges
que a bon marxar
en ha repassat
el que els d'aquí ni veuen
de la nostra plana,
la de l'Empordà.
 
Ni encomenant-me a Nostre Senyor, i això que hi ha calefacció...!! ( m'ha sortit un rodolí..:cheesy: )

Pep
 
Ep, doncs aquí les 3K's: Kaliu-Kales-Klong: Fotos KKK

Gràcies Ra-mon i ànims Joan !

Per cert: MOU+MOU=18 :D
 
Por-qu%C3%A9-a-los-vampiros-se-les-puede-ahuyentar-con-ajos.jpg


Ep PereDV, un de nou per el teu repertori:

Comenta una dona: "El meu marit és doblement impotent" - Y això?? - ... "Es que aquest matí s'ha mossegat la llengüa!!" :D:D

Bones fotos Siso, Gràcies!

Joan, ànims i millorat.

Salut!!
 
Última edición:
Ep gent!!

Irse levantando que vais a llegar tarde al curro!!

Un beso! :kiss:

Pd: Os dejo una foto, para que penséis en ello...
mierdao.jpg
 
Guardeu aquesta data 17-02-2013 ROMANTICA - 2013

En breu un penjo la ruta, el menu i les demès dades...., us aneu apuntant...?

01- Pere DEAUVILLE & mariona (2)
02-Fermin y Mayte (2)
03-Chata (1) i possiblement (1 més..? que vindrá en Llauna..? )
04-Raimon Deauville y Pispis (2)
05-Pep1200GS & Marta (2) Ruta i Esmorzar...que tenen moguda....
06-SisoRT (1) aquests no falla, aixi dona gust, a tutti pleni...
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1-
14-
15-



Ya semos 10 a la ruta i esmorçar i pot ser 9 a dinar, ya no se anula... ;)
 
Última edición:
Esperamos no fallar esta vez :embarassed:, apuntanos por favor. Fermin y Mayte, gracias.:)
 
guardeu aquesta data 17-02-2013 romantica - 2013

en breu un penjo la ruta, el menu i les demès dades...., us aneu apuntant...?

01- pere deauville & mariona (2)
02-Fermin y mayte (2)
03-Chata (1) i pot ser (1 més)
04-Raimon Deauville y Pispis (2)
05-
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
12+1-
14-
15-



ya semos 7 a la ruta i pot ser o a dinar ya no se anula... ;)



dos mes per la romantic, sibuple.
 
Última edición por un moderador:
Hi han ( ou x 2 ) per fer això. Estaria wuapu


http://www.rider1000.com/


Si hi han, hi han i no es parli més. A omplir formularis.

Ep Xata!

Menys mal que algú parla de motos en aquest foro! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Molt interessant això que proposes...m'agradaria molt assistiri, de manera que si t'animes miro de quadrar-ho tot (feina-nens-verges santes-etc ;)) i ens hi apuntem, que al maig ja farà solet! jejejejejejejee

Un petó! :kiss:
 
Ep, Pere Deauville!

Aquest any no podrem venir ens coincideix la data amb la sortida que fem a caminar del GR151 (l'Estany-Vic).
Be, ja ens veurem abans i en parlem...salut! ;)
 
Ep Xata!

Menys mal que algú parla de motos en aquest foro! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Molt interessant això que proposes...m'agradaria molt assistiri, de manera que si t'animes miro de quadrar-ho tot (feina-nens-verges santes-etc ;)) i ens hi apuntem, que al maig ja farà solet! jejejejejejejee

Un petó! :kiss:


Con has Vist calen 4 motos de manera que ja no mes falten 2. Esperem que ni hagi mes (0 x2)
 
Con has Vist calen 4 motos de manera que ja no mes falten 2. Esperem que ni hagi mes (0 x2)

Ep Xata!

Si no he llegit malament, el que es dona de a quatre és la sortida, no he vist enlloc que haguem de ser grups de quatre...encara que quants més siguem més riurem, i coneixent a alguna, més trampes farem! Jejeje

Un petó!
 
Ei, Super, jo encara no m'apuntu que encara falta un més per la ruta ... encara no sé ni què faré aquest diumenge (dissabte a caminar una mica, que ja toca).
 
Ep Xata!

Menys mal que algú parla de motos en aquest foro! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Molt interessant això que proposes...m'agradaria molt assistiri, de manera que si t'animes miro de quadrar-ho tot (feina-nens-verges santes-etc ;)) i ens hi apuntem, que al maig ja farà solet! jejejejejejejee

Un petó! :kiss:

Això de la 1000rider és de les coses que m'agraden, jeje.
El que no m'agrada gens és cal cal inscriure's pagant 50 € i no et donen res per això (bé, si, un pic si acabes la ruta).

He anat un parell d'anys a la Ruta de los Penitentes, la inscripció també costa uns 50 € i et donen dinar, sopar i una camiseta :)

Ja veurem ...
 
Arriba