Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Eps bon any a totolom!
Aquests dies estic distret seguint en viu la cursa Africa Race (l'autèntic Dakar), de moment un mort per atac de cor i el primer de la general en motos ja l'han repatriat amb trencament de costelles i clavícula, la cosa es posa interessant.:shocked: Conec el pilot 211 i va ser ell que em va comentar la possibilitat de veure la cursa en viu des de aquí:
Cal clicar Tracking GPS i podeu seleccionar el dorsal que voleu seguir, de moment em guardo tots els tracks, que no se sap mai.
JesusGS aquests son els que ens vàrem trobar l'any passat al Marroc, aiggg quina enveja!.
Bon dia, tot i que estic fet una sopa. Ra-mon ja me pots apuntar que d'aquí al 13 ja me'n sortiré!.
Salut!
Ramon-net(*), considera fermament la possibilitat de la presència de la meva persona en tota la seva integritat, a el teva "Opera Prima", que de bon segur representa un molt digne esdeveniment, (la teva "Opera prima", vull dir).
(*) Cal llegir-ho com; "ramonguionet", sense pauses, parades ni intervals.
Nooo es llegeix Ra guionet mon....!![]()
Eeeeepppppp¡¡¡¡¡
Crec que podre venir...
Salut¡¡¡
Ja tens l'andròmina corvada que sembla una part d'un trombó ?
Panotxa ... encara creusque no vas aparcar al mig del pas !!!
![]()
Per cert aquest finde no hi ha Sortida...????? LA PRIMERA DE L'ANY...?????, Que heu d'anar a esperar el reis i despres el diumenge jugar amb les juguines que us hauràn portat.?????
:embarassed: ...., va algu que proposi alguna cosa per demà....vinga....!!!!!! mandrosos.....
Menos Guasap, mas foro y bloc y mas moto... vaaaaaaa...!!!!! :shocked:
Enricp Per molt anys !!!![]()
Ep gent!!
Pos si quieres yo propongo algo, pero no voy a ir...(no vaya a ser que los reyes pasen por casa y me roben algo...o su cuñao :angry
Un beso! :kiss:
Cuñao..? o yenno..?:rolleyes2:
Hola Gent,
Proposo el mateix que en Pep1200GS però per al diumenge.
Si algu vol venir, sortirem a les 8:30 des de la rotonda de l'aeroport cap a l'eix i algun camí més. M'agradaria arribar cap a les 12:30 a casa.
Salut i bon any
TRIAS
Panotxa, molt maco l'enllaç de l' Àfrica Race, pero no m'aclareixo amb el gavatx!![]()
Hola..!!
Demà volia inaugurar l'eix i veure que tal ha quedat, pararé a coll de Ravell a fer un mos..!!
No pujaré aviat..!! Fa molta rasca de bon matí..!!
Alguna valent..?
Pep
Sortida 13 de gener de 2012
Com que per les meves terres segur que les carreteres estaran molt humides (i possiblement glaçades) he preparat una sortida per l'Empordanet.
La primera part de la sortida serà per carreteres estretetes de l'estil Ozepé (crec). Ei, totes son enquitranades però cal anar al al tanto.
La segona ... també serà per carreteres a poc a poc i admirant el paisatge
Encara no ho tinc tot ben lligat però la ruta serà més o menys aquesta, el lloc d'esmorzar serà (si es pot) a Verges, el dinar a Calonge, els horaris de moment també son posats a la babalà, ... en fi que de moment tot està mig embastat, de mica en mica ho anirem vestint
![]()
Sortida:
LLoc: cutre hotel de Medinyà.
Hora: millor ho avancem a les 9:00, que no se'ns enganxi amb el dinar.
Esmorzar:
Lloc: Bar Centre de Verges.
Hora: 9:15
Dinar:
Lloc: Can Tià de Calonge.
Hora: a l'hora de dinar.
Participants:
1. Pere Deauville i Mariona, tranquil que ja aplanarem els camins abans
2. SisoRT, cuida't molt i fes servir les cloves (encara no ho havia sentit mai això).
3. Desperta-ferro, amb guionet o sense ?
4. Turri, portarà andròmina corvada ?
5. JesusGS, ei, no sé quina «coletilla» posar
.
.
n. Ra-mon, Despertaferro, fixa't com s'escriu, jeje.
Només ruta:
1. Albur, esmorzar+ruta+fervestar
Per cert, algun lloc per fer el fervestar entre Llafranc i Calonge ?
Xata, confio que ens en sabràs algun![]()
Hi ha un lloc amb una bandereta de fons blau i unes ratlles blanques i vermelles, si la punxes et sortirà escrit en inglish![]()