Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Doncs avui la ruta ... variada, molt variada, explico lo que es pot explicar ... la resta us l'haureu d'imaginar
. Ens hem trobat a Fontajau i, suposo que per cosa del nerviosisme de sentir-se tant observat, el nou porta-avions de l'Alf una mica més i fa aigües :undecided:
. Sortir i anem a visita tots els passos de vianants elevats del cantó sud de Girona, no sé què dir, bé però la veritat és que no m'han engrescat gaire ... podria millorar.
. Després hem enfilat cap a Sant Andreu Salou, això mooooolt millor, una carretereta estreta enmig dels camps, ombrejada i ...... ei, vigila amb el tractoràs que ens bé de cara !
. Arriben a la carretera de Caldes a Llagostera, continuem cap a Romanyà i Calonge: el ritme d'avui deixava que poguéssis veure els costats de les carreteres, prats, camps i boscos, una col·lecció d'escultures a la dreta, l'entrada a la cova d'en Daina a l'esquerra, bé, sortida cultural i paisatgística.
. Al final un trosset d'autovia per poder posar cinquena i tornar a reduïr ben aviat que hem de parar a la benzinera a recollir els membres que viuen per allà ... i un altre.
. Arribem al xiringuito, un lloc genial, bonic i acollidor. Només aparcar ja se sentia l'olor de les sardines i al cap de cinc minuts encara no ja ens les estavem fotent, boníssimes, i un servei de primera a primera línia de costa. Turri, hi hem de tornar un altre dia !
. Un cop la panxa plena hi ha hagut esbandida, uns cap aquí, uns altres cap allà, un cap a no se sap on ... bé, un grupet de dos hem seguit el road-leader que ens ha portat per la carretera de la Ganga cap a la Bisbal i a fer el fervestar als Àngels on hem criticat als altres i avall que fa baixada.
. Les fotos ja les penjaran els fotògrafs.
Salut !
Doncs sí Ramon, encara no li tinc agafat la mesura a l'armari rober :shocked: però estem en això,:cheesy: les sardines de primera (Turri bona idea), la resta com sempre "uns impresentables" :tongue:menys els petits del Albur jejeje. Turri ho has pogut arreglar?.:undecided: Pere.......Sardinas=Se Ve Na:cool2:
Alf, tot solucionat, com nou...![]()
Les fotos ja les penjaran els fotògrafs. Salut !
Siso... i les fotos...??![]()
Por si algunos tenian intencion de ir por allí este verano..
Puertos de Montaña - Estado del TOURMALET tras las lluvias... - PUERTOS DE MONTAÑA
Ep Sardinerus, sembla que us ho vàreu passar de conya.
Un lloc nou, i que estigui be es tot un luxe, i si a sobre el troba el Turri i li agrada al Pere es per kagar-si.:shocked:
Alf, al porta avions cal prendre les mides i prou...[HIGHLIGHT2]poder es que el centre de gravetat està una mica amunt[/HIGHLIGHT2].![]()
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJA!!! !!!!!!
[video=youtube;4LcvwsCwPq0]https://www.youtube.com/watch?v=4LcvwsCwPq0[/video]
Un petó! :kiss:
És la càmara o en JDalmau està fent dieta..?:cheesy:
Es el Jesus que está gordo, y claro, a su lado el Dalmau parece más flaco...
Un beso! :kiss:
Ei Pere, dissabte no puc sortir en moto, tenim un dinar a Torroella i hem d'anar-hi d'hora.
Però com que de ganes d'anar en moto en tinc moltes, i fa molta calor en preparo una per divendres al vespre.
MOTO A LA FRESCA:
Lloc de sortida: Benzinera de Besalú
Hora: 21:00h
Lloc de sopar: Can Turó
Ruta: Sopem, parlem, fem un fart de riure ...i ja decidirem.
01.-Panotxa/Montse (encara no ho sap :undecided
02.-
03.-
Pere si vens a sopar sempre pots empalmar.![]()
M'agrada, m'agrada, de moment poseu-me a provisonal, demà al migdia confirmo.
Panotxa,ens veiem demà a les 21 a Besalú, el dissabte curro tot el mati.
Salut!!!
A quina, a la del divendres o la del dissabte ...???![]()
m'agrada, m'agrada la de divendres i la de dissabte, així que no m'apunteu a cap ......:tongue:![]()