GIRONA-LCN (sortides juliol 2013)

Pep, el 13 de juliol encara estic de vacances:)tumbat a alguna platja, una altra vegada serà!;)

Doncs avui la ruta ... variada, molt variada, explico lo que es pot explicar ... la resta us l'haureu d'imaginar :)

. Ens hem trobat a Fontajau i, suposo que per cosa del nerviosisme de sentir-se tant observat, el nou porta-avions de l'Alf una mica més i fa aigües :undecided:
. Sortir i anem a visita tots els passos de vianants elevats del cantó sud de Girona, no sé què dir, bé però la veritat és que no m'han engrescat gaire ... podria millorar.
. Després hem enfilat cap a Sant Andreu Salou, això mooooolt millor, una carretereta estreta enmig dels camps, ombrejada i ...... ei, vigila amb el tractoràs que ens bé de cara !
. Arriben a la carretera de Caldes a Llagostera, continuem cap a Romanyà i Calonge: el ritme d'avui deixava que poguéssis veure els costats de les carreteres, prats, camps i boscos, una col·lecció d'escultures a la dreta, l'entrada a la cova d'en Daina a l'esquerra, bé, sortida cultural i paisatgística.
. Al final un trosset d'autovia per poder posar cinquena i tornar a reduïr ben aviat que hem de parar a la benzinera a recollir els membres que viuen per allà ... i un altre.
. Arribem al xiringuito, un lloc genial, bonic i acollidor. Només aparcar ja se sentia l'olor de les sardines i al cap de cinc minuts encara no ja ens les estavem fotent, boníssimes, i un servei de primera a primera línia de costa. Turri, hi hem de tornar un altre dia ! :)
. Un cop la panxa plena hi ha hagut esbandida, uns cap aquí, uns altres cap allà, un cap a no se sap on ... bé, un grupet de dos hem seguit el road-leader que ens ha portat per la carretera de la Ganga cap a la Bisbal i a fer el fervestar als Àngels on hem criticat als altres i avall que fa baixada.
. Les fotos ja les penjaran els fotògrafs.

Salut !

Doncs avui la ruta ... variada, molt variada, explico lo que es pot explicar ... la resta us l'haureu d'imaginar :)

. Ens hem trobat a Fontajau i, suposo que per cosa del nerviosisme de sentir-se tant observat, el nou porta-avions de l'Alf una mica més i fa aigües :undecided:
. Sortir i anem a visita tots els passos de vianants elevats del cantó sud de Girona, no sé què dir, bé però la veritat és que no m'han engrescat gaire ... podria millorar.
. Després hem enfilat cap a Sant Andreu Salou, això mooooolt millor, una carretereta estreta enmig dels camps, ombrejada i ...... ei, vigila amb el tractoràs que ens bé de cara !
. Arriben a la carretera de Caldes a Llagostera, continuem cap a Romanyà i Calonge: el ritme d'avui deixava que poguéssis veure els costats de les carreteres, prats, camps i boscos, una col·lecció d'escultures a la dreta, l'entrada a la cova d'en Daina a l'esquerra, bé, sortida cultural i paisatgística.
. Al final un trosset d'autovia per poder posar cinquena i tornar a reduïr ben aviat que hem de parar a la benzinera a recollir els membres que viuen per allà ... i un altre.
. Arribem al xiringuito, un lloc genial, bonic i acollidor. Només aparcar ja se sentia l'olor de les sardines i al cap de cinc minuts encara no ja ens les estavem fotent, boníssimes, i un servei de primera a primera línia de costa. Turri, hi hem de tornar un altre dia ! :)
. Un cop la panxa plena hi ha hagut esbandida, uns cap aquí, uns altres cap allà, un cap a no se sap on ... bé, un grupet de dos hem seguit el road-leader que ens ha portat per la carretera de la Ganga cap a la Bisbal i a fer el fervestar als Àngels on hem criticat als altres i avall que fa baixada.
. Les fotos ja les penjaran els fotògrafs.

Salut !

Resumit però concret, GRÀCIES..!!

Pep

Be, en Ra-món ho ha descrit perfectament.... tret dels passos elevats dels vianants i la velocitat de recollida de margarides... la resta genial...! Gracies Turrunet per muntar aquesta muterosardinadarutera per esmorzar com uns reis davant mateix de la platja i amb la sorra a tocar dels peus...i perque m'he deixat el trajo de banyar-me, que si no mi foto... per refrescar-me una mica ... ehhh SISO... quins camps de conrreu de meolns que hi havien tant a prop... n'hi havien que estaven amb les sardines i ni s'hi han fixat, però en Siso i Jo si...!

En fi despres de l'esbandida i fervestar als Angels amb butlleta de lotería inclosa, en arribar a casa l'hi he fet una proposta deshonesta a la mariona i cap a la platja altre cop..., una estoneta de sol i ella mes sardines i una amanideta i jo unes braves i uns calamar a la romana que t'hi kg's...!

Be tot plegat com que m'ha agradat tant.... hem fet tractes amb en JOEL, cap del Xiringuito poop's...., ja en parlarem....

Siso... i les fotos...?? ;)

Doncs sí Ramon, encara no li tinc agafat la mesura a l'armari rober :shocked: però estem en això,:cheesy: les sardines de primera (Turri bona idea):), la resta com sempre "uns impresentables" :tongue:menys els petits del Albur jejeje. Turri ho has pogut arreglar?.:undecided: Pere.......Sardinas=Se Ve Na:cool2:

M'alegro que el esmorzar i el xiringuito hagi triunfat!!
Ra-mon molt bo ....lo del portavions del Alf....jeje i necessita un bon moll per atracar...jeje
Salut!!!
P.D. S i dema l'esquena em deixa, fare una mica de btt, uns 35km i mirare de fer 8 caches...
:shocked:

Última edición:
Doncs sí Ramon, encara no li tinc agafat la mesura a l'armari rober :shocked: però estem en això,:cheesy: les sardines de primera (Turri bona idea):), la resta com sempre "uns impresentables" :tongue:menys els petits del Albur jejeje. Turri ho has pogut arreglar?.:undecided: Pere.......Sardinas=Se Ve Na:cool2:

Premio para el caballero....!

Bon dia, matiners ! :D

Les fotos ja les penjaran els fotògrafs. Salut !

Siso... i les fotos...?? ;)

2013-07-06-TurriSardines_01.JPG

2013-07-06-TurriSardines_02.JPG

2013-07-06-TurriSardines_03.JPG

2013-07-06-TurriSardines_04.JPG

2013-07-06-TurriSardines_05.JPG

2013-07-06-TurriSardines_06.JPG

àlbum

Última edición:
Ep Sardinerus, sembla que us ho vàreu passar de conya.
Un lloc nou, i que estigui be es tot un luxe, i si a sobre el troba el Turri i li agrada al Pere es per kagar-si.:shocked:
Alf, al porta avions cal prendre les mides i prou...poder es que el centre de gravetat està una mica amunt. :D

Ep Sardinerus, sembla que us ho vàreu passar de conya.
Un lloc nou, i que estigui be es tot un luxe, i si a sobre el troba el Turri i li agrada al Pere es per kagar-si.:shocked:
Alf, al porta avions cal prendre les mides i prou...[HIGHLIGHT2]poder es que el centre de gravetat està una mica amunt[/HIGHLIGHT2]. :D

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJA!!! !!!!!!

[video=youtube;4LcvwsCwPq0]https://www.youtube.com/watch?v=4LcvwsCwPq0[/video]​

Un petó! :kiss:

Alguna foto mes de la jornada de dissabte...!

foto.2JPG.JPG

foto.1JPG.JPG

foto.11JPG.JPG

foto.12JPG.JPG

foto.4JPG.JPG

foto.6JPG.JPG

Aquestes son ja post sardinada... jo hi vaig tornar amb la mariona...!

foto.3JPG.JPG

foto.10JPG.JPG

foto.9JPG.JPG

foto.8JPG.JPG

foto.5JPG.JPG

amb músics i tot...!

foto.7JPG.JPG

i per tot aixó..., vaig decidir fer el SEVENÀ Aquí...!

Salut...!

Última edición:
Ánimeu-vos .... a veure si ho aconsegueixo......................

[video=youtube;yyDUC1LUXSU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=yyDUC1LUXSU[/video]​

Hablando de vídeos ... y en homenage a las primas del Piojoso ... ahí os dejo este:

[video=youtube;y22eZqgZ6yI]http://www.youtube.com/watch?v=y22eZqgZ6yI&feature=player_detailpage[/video]

Eppp Nengs..... dissabte passat varem anar a la platja....! que us assembla si anem cap a la Muntanya...????

Estic pensant en la ruta de l'altre dia de Sant Pere però no emorzar a Beget, doncs obren massa tard...jo esmorzaria a algún lloc nou.... (hem sona un entre Sant Juan de les Abadeses i Ripoll), sinó també a Fornells de la Montanya o Tregorà o allà a Ventolà...., no se.

Que us sembla...? hi hauria quorum...???, de fet amb dos, per a mi es quorum...aixi que...ja direu..!

LLOC: Gasolinera de Besalú

HORA: 08,00

EZMORZAR: On sigui..!

FERVESTAR: Castellfollit de la Roca o Cornellà...:rolleyes2:

RUTA:

29-06-2013.jpg

ASSISTENTS

01- Pere Deauville
02- Ra-món, pel mateix preu ..., provisional a les dos...:D
03-
04-
05-

Última edición:
Ei Pere, dissabte no puc sortir en moto, tenim un dinar a Torroella i hem d'anar-hi d'hora. :cry:

Però com que de ganes d'anar en moto en tinc moltes, i fa molta calor en preparo una per divendres al vespre.

MOTO A LA FRESCA:

Lloc de sortida: Benzinera de Besalú
Hora: 21:00h
Lloc de sopar: Can Turó
Ruta: Sopem, parlem, fem un fart de riure ...i ja decidirem.

01.-Panotxa/Montse (encara no ho sap :undecided:)
02.-Albur
03.-JesúsGS
04.-Siso
05.-Ramon
06.-Pere Deauville
07.-

Pere si vens a sopar sempre pots empalmar.:D

Última edición:
Yeeeepppp!!!!!

Ara t'escolto Panotxa! Com m'agrada aquesta proposta!!
Se me apunte!! (Per lo menys fins q arribi la Missfly i li digui, jejeje)
Suposo q els de M&C em tornaran la moto demà...

Ei Pere, dissabte no puc sortir en moto, tenim un dinar a Torroella i hem d'anar-hi d'hora. :cry:

Però com que de ganes d'anar en moto en tinc moltes, i fa molta calor en preparo una per divendres al vespre.

MOTO A LA FRESCA:

Lloc de sortida: Benzinera de Besalú
Hora: 21:00h
Lloc de sopar: Can Turó
Ruta: Sopem, parlem, fem un fart de riure ...i ja decidirem.

01.-Panotxa/Montse (encara no ho sap :undecided:)
02.-
03.-

Pere si vens a sopar sempre pots empalmar.:D

Collons...! demà tinc a la meva filla a sopar..., entre la sele i el viatge de fi de curs, feia un més que no venia a casa, aixi que...tot i que hem vindria molt de gust aquesta nocturna de veritat, no podre venir...segueixo amb la proposta del dissabte...si algú s'apunta, es clar o igual empalmen des de el sopar...:shocked:

Però no hem descarteu...perquè aixó pot canviar i igual hem presento a les 21 a Besalú..., aixi que no us fregeu les mans, fins que estigueu assentats amb el primer plat a taula...:rolleyes2:

Última edición:
M'agrada, m'agrada, de moment poseu-me a provisonal, demà al migdia confirmo.

m'agrada, m'agrada la de divendres i la de dissabte, així que no m'apunteu a cap ......:tongue:;)

Llista actualitzada!

Vamos, que nos vamos...que me las quitan de las manos, reina! VENDO, VENDO!

Començo a trucar al restaurant, que vagin guardant taula. ;)

Taula reservada!

Han trigat a agafar el telèfon, diuen que tenien les mans plenes d'escalivada i el telèfon li relliscava. :)

Ep gent!

Confirmo la meva assitència demà. Increiblement la MissFly no tenia res previst!!jejejejeje
Ja q no podré venir a la nocturna oficial, com a minim mato el cuc amb aquesta, jejeje

Atrás