JULIO_ADVENTUR
Allá vamos
Ostres PereDV...et queda molt per apendre encara...!!:cheesy:
Pere Gs bon video ...però falten més curves per acabar de veure-lo tot
A10

A10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
A10
Julito...la versio llarga no es pot ficar aqui..je..jeee:cheesy::cheesy::tongue:
cualquiera se va a rusia........
http://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=driving%20in%20rusia%20tnl&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CDAQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DAXz4P6EpX3s&ei=tDG3UMavLJOThgejuoGoDg&usg=AFQjCNEUYRc66-vB5Wkf4qZZIzWGdkiOqg
V,ssssssssss
...enhorabona Pep, espero que sigui per una llarga temporada.Hola Nois..!!
Torno a estar en marxa..!!:cheesy: :cheesy:
Avui m'han nomenat per a treballar a Badalona, començo Dimarts..!!
Pep
...enhorabona Pep, espero que sigui per una llarga temporada.
...Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.
Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.
01: SisoRT
13: Panotxa
02:
......ara que ha arribat la fred tinc molta llenya per tallar !!! ...vagi bé demá ! ...![]()
![]()
Ep, com que veig que ningú s'ha pronunciat i, finalment sembla que fa fred i me fa por trobar gelada la boira matinera d'Osona, proposo un canvi de plans, tirant cap a ligth.
Quedem directament a les 09:30 al Carril de Llagostera i ben esmorzat fem un Tossa.
Hola Nois..!!
Torno a estar en marxa..!!:cheesy: :cheesy:
Avui m'han nomenat per a treballar a Badalona, començo Dimarts..!!
Pep
...jo tampoc me lo creo, pero me consuela !!! ...Aquests ninots que has penjat podrien donar a entendre que demà suaràs la cansalada: Me creo naaaaaaaaaaaaà!![]()
........Eppppss..Pep enhorabona esperem que la feina sigui per mol mes que un any:rolleyes2:
va un chisst......[HIGHLIGHT2] llevaba tanto ,tanto tiempo en el paro...que...al final le hicieron fijo[/HIGHLIGHT2].......je..jee
Bueno aprovecho para desearos a todos un BON NADAL Y FELIZ ANY NOU...
ya se que aun falta ,pero vaya a ser que los MAYAS tengan razon...................:tongue::tongue::tongue:
V,ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Que SISO...., como tenemos los tratos con el Google picassa i demas....??? :lipsrsealed:![]()