LCN-GIRONA - Abril 2014 - Anem a fer un vol?

Bona tarda, despres d'un temps de desconnexió, torna a ser hora de posar-me les piles, en 3 setmanes acaba la temporada de basquet, ja estic contant els dies que falten per tornar a sortir en MOTO ...

Ho celebro...recorda la primera cap abaix i la resta amunt!!! :)

Lo celebro...recuerda la primera para abajo y el resto para arriba!!! :)

El temps diu que dema i dijous Sol, divendres pluja i dissabte, Sol...diumenge torna la pluja... com ho veieu....

Jo ho tinc clar..., sortiré dissabte....algun voluntari per organitzar Ruta i esmorçar...?, per cert la Ruta de tot el dia del mes d'abril, ja l'hem fet ?, ande està el candelario...?

El temps diu que dema i dijous Sol, divendres pluja i dissabte, Sol...diumenge torna la pluja... com ho veieu....

Jo ho tinc clar..., sortiré dissabte....algun voluntari per organitzar Ruta i esmorçar...?, per cert la Ruta de tot el dia del mes d'abril, ja l'hem fet ?, ande està el candelario...?

Anem a pams... el calendari està on sempre ...es a dir : AQUÍ ... i a l'abril no hi ha res planificat, la propera és al Maig ...Arros fosc klong ... i al Juny jo muntaré una per anar a Magadins tot fent un vol pel Montseny i Collsuspina... si algú vols muntar alguna cosa més que m'ho digui !!!

Aquest dissabte em vindria de gust anar a Ribes de Freser a esmorzar a La Corba ... que fa temps que no hi pugem.

A la nit ja obriré llista, ruta, horaris ... etc.

Salut !!!;)

Hola gent,

Tornat d'admirar i emprenyar teutons, aquest cap de setmana m'he de tocar allò que rima amb teutons, per atendre unes obres a la feina.

Que vagi bé !

SORTIDA DISSABTE 26/04/2014

Punt de trobada : Benzinera de Besalú a les 8:00

Esmorzar : La Corba sobre les 9:00

Ruta : AQUESTA

Ferverstar : a Besalú sobre les 12:30

ASSITENTS

1.- Gesus H2O
2.- Xata H2O
3.- Tetsui Adv
4.- Pere DV, si no plou...! :rolleyes2:
5.- Alf
6.- Ramon
7.- Enricp

Manifesteu-vos !!!

Salut !!! ;)

Última edición:
sant_jordi_EDICRT20130422_0001_3.jpg

Hola companys. Demà fem una ruteta maca amb uns amics per Montseny i província de Girona. La idea és parar a menjar sobre la marxa, però davant el risc de cagar-la a qualsevol lloc que trobem us demano algún sabi consell dels estómacs experimentats. Qualsevol d'aquells llocs amb les 3 b i on poguem gaudir dels bons àpats que ofereixen les comarques gironines.
Salut i feliç Sant Jordi

Hola companys. Demà fem una ruteta maca amb uns amics per Montseny i província de Girona. La idea és parar a menjar sobre la marxa, però davant el risc de cagar-la a qualsevol lloc que trobem us demano algún sabi consell dels estómacs experimentats. Qualsevol d'aquells llocs amb les 3 b i on poguem gaudir dels bons àpats que ofereixen les comarques gironines.
Salut i feliç Sant Jordi

Yo os recomiendo Can Met en Mieres ( Entre Banyoles y Olot ... AQUI ) ... que vagi de gust!!!

Última edición:
Nois, gràcies per les recomanacions, una bona ruta pel Montseny, Vall de Llèmena, Els angels, Llagostera... al final hem parat a dinar a Can Jan d'Adri. Molt i molt bé, per si algú no ho coneix.
Salut a tots!

Jesús, vinc, el que no sé si la faré complerta o només fins a Ribes de Fresser;)

M'ho estic mirant, fins hi tot he fet un track pel TwoNav però no sé si anirà bé 'tal qual' amb els vostres Garmin's o potser caldrà tocar 'algu'.

Si vingués, m'aturaria un moment de res al Coll de la Creueta que fa molt temps que hi tinc pendent de fer un GC amagat per la colla del Burrukatala (company de rodem.cat).

Es la X edició del 3 Valles, ho monta en Tintín de "EUSCAT", i es fa el 6, 7 i 8 de juny.
Per ara no més es coneix el recoorregut de la tarde del divendres, que surt de Camprodon a les 16:00 hores.
Apa.

Jo també soc un enamorat del Marroc:beaten::beaten::beaten:

Cami de les Gargantes del Dades

1fbb412aa41f26699d82306f83c4b049o.jpg

També soc un apasionat del Marroc, he anat 7 vegadas sempre amb 4x4, Aquest any volia anar per setmana santa amb la Gs 800 Adventure, no ha pogut ser, pro ja trobaré el moment per anari!!, aixi vaig fen practicas am la Adventure

Última edición:
Està a la variant de Platja d'Aro, desprès de Santa Cristina i abans de Llagostera, a ma esquerra direcció Girona. S'ha de sortir abans d'arribar pel carril de servei, i queda per sobre de la variant a uns 5 metres (+-)

Atrás