Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Confirmem segons vagin les coses..
Jo igual també vindré acompanyat
☺☺
Noooo mejor las 11!
...si es per esmorçar s' ha de sortir abans, que els que tenim dinars familiars no ho podem fer a las 12 del migdia...![]()
Aqui el que pondra LA HORA....., seré MOI Le Predidant...!![]()
Jo vinc!!!! , si m'hi voleu...
En principi nomes esmorzar.
Jo i els números de la grossa anirem directes a Sta Coloma...:rolleyes2:
Nosaltres potser ens trobarem a les 11'30 tot depèn de l'hora de retirada del sopar de Sant Esteve! Si ens veiem molt fotuts, a la 13 h., directes al restaurant per dinar!!
DINAR SÍ (2)
...jo confirmo l' esmorçar per mi, per el meu cunyat encara no puc parlar, ara be, al que segur que porto tambe es al Ranger...així que prepareu un parell de butlletes !!!![]()
...entesos, jo vindré amb l' Ozepé !!!![]()
Presi si hi ha tants interrogants jo tambe els vull!![]()
Si, sensei
Per tant les Madiquites que NO VULGUIN matinar tant, podrán venir SI VOLEN a esmorçar a aquesta hora a recollir els números de LA GROSSA DE NADAL (nomes membres LCN, no cardem, i qui no vingui, el número es queda al Pot de LCN...!) o be despres del esmorçar que compto que serà sobre les 11,30 hores, farem AQUESTA
Ja pots apuntar-nos a la Nuria i un servidor a:
09:30 KÖNIG
10:00 CAN MERLA
13:00 BO de BO
Per tant ja pots treure el ??????
Bona Nit
☺☺
buenu, va, pos.. aqui va l'ultima del Any 2015
A veure si faig content a tothom, que ja es prou dificil....i a més..., condicionat per molts restaurants que estan tancats en aquestes dates....
L'ULTIMA DEL 2015, DIUMENGE 27-12-2015, Prou dinars Familiars eterns....
El plan es el següent:
Els que vulguin ens trobem a les 9,15 h a fer un café al König de Vilablareix, que per qui no sap on es: AQUÍ
Sortirem puntuals a les 9,30 h , donat que el Restaurant on esmerçarem tanca el menjador d'esmorzars a les 10,30 h, per tant per com a màxim allà a les 10,15 h
La Ruta inicial serà curteta, però agradable i soleiada, si podem farem una foteli pel cami.
La primera part de la Ruta serà AQUESTA
El Restaurant serà CAN MERLA a Santa Coloma Residencial : AQUÍ, A LES 10,15 COM A MÀXIM, sinó no esmorçem
Per tant les Madiquites que NO VULGUIN matinar tant, podrán venir SI VOLEN a esmorçar a aquesta hora a recollir els números de LA GROSSA DE NADAL (nomes membres LCN, no cardem, i qui no vingui, el número es queda al Pot de LCN...!) o be despres del esmorçar que compto que serà sobre les 11,30 hores, farem AQUESTA RUTA
Es per Això que qui vulguin podran fer una mica de FERVESTAR, sobre les 13,00 h aterrarem al Rte. BO de BO de Taialà, i si hi ha quorum suficient i per QUI VULGUI, es podrà encarregar taula per fer un Menú i es AQUI
Aixi que ja veieu, hi ha per tots els gustos...TANTS CAPS , TANTS BARRETS....
OBRO LLISTA PER L'ESMORÇAR QUE TINC QUE DIR QUANS SOM
01-Pere DV
02-Pikiland
03-Enricp
04-GeSuSh2O
05-Fronton
06-Marta Frontoneta
07-Julius
08-Ozepe y su cuñao Ranger LT
09-Jaume X
10-Nuria XXX
11-
12-
12+1-
14-
15+
OBRO LLISTA PEL RESTAURANT BO de BO PER SI HI HA QUORUM
01-Sensei
02-Asun, vindrà esgarrapada....
03-Fronton
04-Frontoneta
05-Pere DV
06-Pikiland
07-Jaume X
08-Nuria XXX
09-
10-
Apa JA S'HI VAL......!
Així m'agrada!!! :rolleyes2:
No me seas nenaza!!! Fins i tot l'Asun voldrà sortir abans!!!!
Tenim de tot!! Mossos, locals, rangers!!! Benvingut!!
¿segur?
:lipsrsealed:
Només faltaria!
Sobretot, els números!!!
:tongue:
Continuem amb les mariconades
Per fi! algú seriós !!
:thumbsup:
Doncs jo no el vull!!
I presi, a veure si t'ensenyo a fer un sol post per contestar a tots que m'he hagut de menjar les 6 pàgines!!!!!!!
:tongue: :tongue:
Zasca, zasca i zasca Sr president,
1r hi ha gent que els agrada i s'ho passa pipa amb els àpats familiars (jo un d'ells)
2n hi ha gent que per aquestes dates estan de vacances i viatgen i
3r en els estatuts de LCN no hi ha cap obligació d'assistir a la ultima sortida (i a cap) per a tenir el dret a un número de la Grossa .....
El meu número el podeu lliurar a Metges sense Fronteres i el d'en Turri el doneu a l'Enric ...
Bones Festes a tothom!!!!
Hola nois, Yo y un altra per almorzar en principi, vale dons en el Konig a las 9,15h, a10.
Zasca, zasca i zasca Sr president,
1r hi ha gent que els agrada i s'ho passa pipa amb els àpats familiars (jo un d'ells)
2n hi ha gent que per aquestes dates estan de vacances i viatgen i
3r en els estatuts de LCN no hi ha cap obligació d'assistir a la ultima sortida (i a cap) per a tenir el dret a un número de la Grossa .....
El meu número el podeu lliurar a Metges sense Fronteres i el d'en Turri el doneu a l'Enric ...
Bones Festes a tothom!!!!
Hola, bon dia:
Diumenge 27 no podré venir a la ruta donat que treballo i aquestes dates són molt fotudes per demanar canvis i festes. De totes maneres, sent l'esmorçar a Can Merla, si el servei ho permet, em passaré a saludar. (i ja que vinc, controlaré assegurances i itv's per justificar-me davant el cap...:tongueSi no pogués passar, doneu el meu número a l'Enric, que l'haig de veure abans del 31, i ell ja me'l donarà.
En relació al comentari de l'Alf estic d'acord amb ell. Segons consta a l'acta de la reunió de novembre, la loteria s'havia de repartir en els diferents events que es fessin al mes de desembre (sortides, dinars, sopars, ...) cosa, que per diferents motius no va ser posible. Em sembla per tant llògic, que els socis que no poden assistir a aquesta última reunió però s'han de veure amb algú que sí hi assistirà puguin demanar que el seu número se'ls facia arribar d'aquesta manera.
Fins diumenge.
Jo diumenge impossible venir!
Dates de masses compromissos familiars!
El meu número doneu-li a l'Albur que amb ell el veig molt sovint !!!! i no es pq sigui maco....
Jo diumenge impossible venir!
Dates de masses compromissos familiars!
El meu número doneu-li a l'Albur que amb ell el veig molt sovint !!!! i no es pq sigui maco....
Presi .. ja que estem, podries obrir llista i ruta per la primera de l'any 2016:cheesy::cheesy:
El dia 1, no crec , però el dia 2....? :rolleyes2:
Presi .. ja que estem, podries obrir llista i ruta per la primera de l'any 2016:cheesy::cheesy:
Però el dia 1 de Gener hi ha xocolata calenta amb melindros GRATIX a Cap de Creus...:cheesy:... i molt d' ambient... està a tope!!!![]()
Apunteu per el dia 27 a Joan Izquierdo i Joan Trias per esmorzar, dinar a casa.
BONES FESTES.
Me apunten a too. Con alguna pequeña reserva dependiendo de cuando suba de Cambrils
Bona nit a tothom:
Dos més pel diumenge. Mon i Norfeu.
Esmorzar i dinar... i si convé... sopar. No sigui que ens agafi una baixada de sucre baixant cap a Barcelona!
Salut!!!
Bon Nadal i Bones Festes!!
Bones,
Em presento primer? o m’apunto i em presento?
Bé és igual, alguns de vosaltres ja em coneixeu: alguns pel meu nom “Eduard” i altres pel sobrenom “Dodo”, tinc una Rt 1200 del 2010 i visc a Canet d’Adri.
Ara m’apunto per provar de seguir-vos durant la ruta.
Vindria al Konig, a esmorzar i el dinar el faria a casa (amb perdó, però per ser el primer dia està prou bé).
Així doncs, ens veiem el 27 a l’última per vosaltres i la primera per mi.
Bones !!!
Tenim intenció de fer la última de l'any amb vosaltres...
No sabem encara si podrem venir a les 9:15 o a les 10:00 a l'esmorzar.
A mesura que s'acosti la data i depenent del tema feina, ho confirmem !!!
Bon Nadal a TOTHOM, Família !!!!
Hola..
Dos més a esmorzar i ruta.
Dinar no serà possible..
Pep i Marta
Bones,
Em presento primer? o m’apunto i em presento?
Bé és igual, alguns de vosaltres ja em coneixeu: alguns pel meu nom “Eduard” i altres pel sobrenom “Dodo”, tinc una Rt 1200 del 2010 i visc a Canet d’Adri.
Ara m’apunto per provar de seguir-vos durant la ruta.
Vindria al Konig, a esmorzar i el dinar el faria a casa (amb perdó, però per ser el primer dia està prou bé).
Així doncs, ens veiem el 27 a l’última per vosaltres i la primera per mi.