Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
BON NADAL A TOTHOM!
M'agradaria venir a la macrosortida del dia 27, però ara per ara ho tinc complicat. Té pinta que serà una gran trobada per tancar l'any.
Ja he acabat de pensar
i soc portador d'una conclusió;
Pere, em pots apuntar ?
Fes-ho sense més esperar
que vindré a tot,
tant si sí, com si no.
Ni se el que haig de saber
ni sento el que vols dir,
però jo, sol, haig de venir
... a decisió de les juntes fins avui..,
Gracies Ricard, bones fetses i millor 2016, per a tu i als teus....
Seràs benvingut, ja saps quan ho tinguis clar, t'apuntes...,encara que sigui el dia de St. Esteva.
Doncs si no hi ha cap decisió de junta que ho prohibeixi, potser faig una dalmauada.
Això sí, si la faig, serà completa. Tal com la deia Joan Oliver.
Bon Nadal
Se me apunte a full... :tongue:... creo que con el menú de colla de 21$ ya kedaremos bien.
Dalmau ...molta força company!!!:thumbsup:
V'sss:cool2:
GeSus
Se me apunte para el 27.
La comida ya lo confirmaré.
Felices Fiestas![]()
.
...fins a trobar el cartell que ens indica La Barroca...
![]()
oPerfecte, ja que vens miraré d' estar al Konig ...pels que no el conegueu, l' Edu és el crak que m' ha instalat l' intercom a la GS.
Veig que serem una bona colla...que guapo!!!
Bon Nadal a tothom!!!
V' sss:cool2:
GeSus
...be nois, sembla que finalment podré fer un complert de ruta i dinar. Com que es suposa que el esmorçar será de 1ª (...en Pere es juga el prestigi si no l' encerta) crec que el menu de 21€ ja ens fará la feina.
...la segona part es que penso tombar la ruta...![]()
...bé, no et sulfuris Pere, nomes serà una tumbadeta parcial i aprofitant l' eina que portaré tan sols per els intrepids jinets que vulguin fer una mica de off-road sense allunyar-nos masa de la teva ruta...unes pinzellades de marró per donar color a tant negre !!!
...el primer trencament de la ruta el farem sortint de Fornells, al arribar a la zona esportiva del poble farem una ziga-zaga a la dreta per fer un primer tast de marro atravessant l' Onyar i entre pomeres, un tram de 1,5kms. aproximadament.
...el segon el farem a la sortida de Sant Andreu Salou, a la sortida del poble girarem a la dreta per buscar l' antic camí de Caldes:
![]()
...l' encreuament es aquest:
![]()
...l' encreuament amb l' antic camí de Riudellots a Caldes :
![]()
...despres de travessar per aquí :
![]()
...i retomem la ruta on en la rodona de Caldes que accedeix al Termic:
![]()
...i desde aquí a correr per atrapar els on abans no agafin els millors llocs a la taula de l' esmorçar...![]()
...l' altre tumbada la farem en la 2ª part de la ruta, hi ha una pista forestal que uneix Amer amb San Martí de Llemena i que fa un any mes o menys que esa en proces de asfaltatge, l' última vegada que vaig pasar, fara uns tres mesos, nomes faltaba un kilometre i mig sense asfalt abans d' enllaçar amb la carretera de Sant Climent d' Amer, i de bona pista per si de cas algun valent amb moto-on es vol atrevir a pasar...
![]()
...nomes entrar a Amer haurem de trencar a la dreta camí de Sant Climent...
![]()
...fins a trobar el cartell que ens indica La Barroca...
![]()
...i per aquí retomem la ruta original...
![]()
...fa temps que vaig seguint els avanços en aquesta pista forestal ja que quant estigui acabada del tot pot donar molt de joc a l' hora de traçar rutes...un nou camí per anar a Sant Hilari pasant també per el Coll de Nafré al costat de Susqueda o el recent inici de les obres d' asfaltatge del camí de San Martí Sacalm a Susqueda, així que l' objectiu no es tant tombar la ruta com el de comprovar la bona fí d' aquesta obra...
...novemoyamimmo !!!...![]()
Bon dia a tothom:
Per nosaltres també està bé el menú de 21€, pensant en que no farà gaire haurem acabat d'esmorzar.
Finalment demà pujarem directes des de Barcelona, si algú de Bcn o zona propera vol que quedem que proposi punt de trobada i hora. Així acabem d'arrodonir la escapada!!!:red::bounce:
Salut i Vsssssssss per tots!!!:cheesy: